Dat klinkt al wat beter.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Mustang
Collapse
X
-
Kikie smijt dien mondeo buiten en pakt dien mustang.... ma test wel eerst ff de zetelkesLast edited by Timmie; 18/01/2015, 23:34.
Comment
-
Ik zou toch vooral wegblijven van handiriClassic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk BerichtenKikie smijt dien mondeo buiten en pakt dien mustang.... ma test wel eerst ff de zetelkes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten'k Zal 'em morgen eens gaan bestellen se. Maar dan wel minstens de V6 of de V8 en niet dieje 2.3 EcoBoost.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten'k Zal 'em morgen eens gaan bestellen se. Maar dan wel minstens de V6 of de V8 en niet dieje 2.3 EcoBoost.
Comment
-
Het was vorige week al smullen geblazen met de Ford Shelby Mustang GT350R, maar Shelby kan het qua vermogen nog veel verder schoppen. Dat bewijzen ze met de nieuwe Shelby GT. Het vermogen kan desgewenst tot ruim 700 pk toenemen.
De vorige week gepresenteerde GT350R heeft een compleet nieuwe atmosferische V8, maar de nieuwe Shelby GT beschikt over een 5,0-liter V8 mét supercharger. Dat laatste maakt natuurlijk het grote verschil. Standaard heeft de Ford Mustang GT namelijk 435 pk, maar deze Shelby GT schopt het dankzij de supercharger standaard tot 627 pk. Mocht dat nog niet genoeg zijn, dan kan Shelby tot ruim 700 pk doorgaan met opvoeren.
Naast de vermogensupgrade voorziet Shelby de auto van diverse koolstofvezelonderdelen. Dan moeten we denken aan een koolstofvezel motorkap, diffuser, spoilerlip aan de voorkant, sideskirts, achterspoiler en spiegelkappen. Shelby voert de upgrade op de Ford Mustang GT in de VS uit vanaf omgerekend 35.500 euro.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Ik kom net van de dealer en ze gaan de Mustang niet officieel verdelen. Het is wel mogelijk deze daar te bestellen. Er is nog niets concreets bekend maar ze denken dat de 2.3 EcoBoost rond de €40.000 zal liggen. Het is nog wachten tot na de zomer eer de eerste Mustangs geleverd zullen worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk BerichtenHandiri Cars verkoopt ze aan iets duurdere prijzen dan de Duitse. Mss ook omdat hun import anders loopt.
CO2-uitstoot staat er daar ook bij.
http://www.handiricars.be/product/20...2-3l-fs320436/
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenIk zou toch vooral wegblijven van handiri
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenDeze vraag is misschien een affront maar zou het mogelijk zijn om met de 2.3 EcoBoost op LPG te rijden?
Mijn negatieve gedachten over Ford beginnen stilaan te verdwijnen.
maar als ze het ergens kunnen is t bij Van Meenen in Eeklo, kunt hen s bellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichtendirecte injectiemotoren op lpg leggen is iets moeilijker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenDan is dat dealer gebonden. Die van ons doet het wel. Want die had voor elke showroom een model in bestelling staan. Ofwel is dat dan ook niet officieel, kan misschien ook zijn.
Is altijd zo geweest.
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichtendirecte injectiemotoren op lpg leggen is iets moeilijker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichten
Integendeel. Turnodruk kan zelfs verhoogd worden met lpg.
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk BerichtenMijn auto staat er atm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenBij Neyt kan je alles krijgen.😃
Is altijd zo geweest.
Sent from here
Comment
Comment