Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mustang

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
    V6 heeft zelfs iets minder pk dan de ecoboost...
    Maar is de ideale motor, lekker vet geronk, en gaat goed vooruit . Super en dat voor 35 eur rijtaks per jaar in...florida !

Comment

• 35 euro + reis kosten en immigratiekosten.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
        35 euro + reis kosten en immigratiekosten.....
        Vakantie is altijd leuk in florida !

Comment

• hupla

bron: Autofans.be
          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Merci hupla, euh, svenio_g. Dichtsbijzijnde offciële Ford verdeler voor mij is Aarschot. Blijkbaar gaat er geen V6 verkocht worden. Toch €35.000 voor de 2.3 EcoBoost?

Awel, ik ga eerlijk zijn. Ik was eigenlijk niet echt geïnteresseerd, gezien ik nog ne wreed goeie Mondeo heb (mits alles goed werkt en dat is momenteel niet het geval , , volgende week nog maar eens binnen doen om iets te laten herstellen) en was gewoon wat aan het meepraten en doen alsof ik geïnteresseerd was, maar nu ik de prijzen zie en meer en meer foto's bekijk van de Mustang begint heel eerlijk gezegd de interesse er toch min of meer te komen. Min of meer he!

Comment

• Die achterbank gaat dus wel degelijk plat he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                Ik zou toch vooral wegblijven van handiri

Is de grootste importeur van België en zelfs omstreken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                  hupla

Oei, niks rond Brussel :-(

Geeraerts is anders toch een grote in de buurt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                    Dan is dat dealer gebonden. Die van ons doet het wel. Want die had voor elke showroom een model in bestelling staan. Ofwel is dat dan ook niet officieel, kan misschien ook zijn.

Die van u heeft altijd onofficieel Mustangs geïmporteerd, kennelijk slaan ze hem nu ook weer over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                      Die van u heeft altijd onofficieel Mustangs geïmporteerd, kennelijk slaan ze hem nu ook weer over.
                      Is nochtans een betere dan CIAC Gent, totaal niet te spreken over de service daar. Zal wel met budgetten te maken hebben ook denk ik. Plus de ligging er dan nog eens bij, 2 zo dicht bij elkaar dan kies je al eens sneller voor Gent natuurlijk.

Comment

• Kikie, vraag s testritje aan? ben ook benieuwd hoe die rijden

Comment

• Volgens mijn dealer hangt het gewoon af of een dealer ze officieel wilt verkopen of niet (kon ik uitmaken uit hetgeen ze me vertelde). Als een Ford dealer de Mustang gaat verdelen, moet deze dealer een deel van zijn showroom vrijmaken om enkel de Mustang te vertonen. Niet elke dealer is daartoe bereid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichten
                            Kikie, vraag s testritje aan? ben ook benieuwd hoe die rijden
                            Geen slecht idee.

Comment

• Ik heb me vergist. Garage Noyens in Herentals is vele dichterbij dan Aarschot. Probleem is dat er serieus veel klachten zijn van garage Noyens in Geel. Misschien is Noyens in Herentals meer te vertrouwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                                dat handiri duurder gaat verkopen dan dealers kan ik mij moeilijk inbeelden..

leg uit ? mag in pm ?
                                Moet niet in pm, ik schaam me niet.
                                Dik halfjaar geleden langs geweest met een vriend die een Dodge Ram wou kopen.
                                Alle auto's die er staan zijn (volgens hun) verkocht...
                                De auto die je wilt kopen is 'plots' veel duurder dan op de site, als je dit zegt 'vallen ze uit de lucht' en is het van ja dat was een promotie (staat nergens op de site) en oei, is dat nog niet aangepast??

Hij wou een kopen ZONDER lpg, omdat handiri die standaard in de laadbak legt en dat gaat in m'n maat zijn geval niet. Dit kon niet volgens hun 'want die auto's worden aangekocht met al LPG in', riiiight.....

Dan de LPG installaties die ze leggen, niks anders dan problemen mee.
                                Hij is dan de Dodge Ram gaan kopen in NL en daar stonden verschillende pick-up's, gekocht bij handiri die problemen hebben met hun lpg systeem. Iets wat handiri weigert op te lossen.

En als ik zou handelen (op grote schaal) in amerikanen, dan zou ik niet zelf met een Porsche Macan rijden en hier volop met pronken, nee ik zou zelf met een amerikaan rijden om m'n zaak te promoten en te tonen dat ik hier ook achter sta.
                                Last edited by CaliforniaDream; 20/01/2015, 21:20.
                                Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• So true! Soortgelijke ervaring gehad met Handiri!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                                    hupla

35 000 euro, man dat is heel veel auto voor je geld, dik zo'n sportwagen voor dat budget.
                                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• het werd eens tijd er een us car aan redelijke eu prijs verkocht werd

is nog eens gebeurd met de mustang

kende in be een redelijk succes met zijn 2.3, 2.3 turbo en 2.8 v6

ik hoop voor ford, deze ook

Comment

• Interessant, ja laten we hopen.
                                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Maar dat was wel de platstse Mustang ooit. Wat een draak van een auto. Ben ik blij dat ze de Probe in de jaren 80/90 hernoemd hebben, want die was eerst bedoeld als de opvolger van de Mustang.

De 5.0 V8 kost bij ons nog altijd 10.500 euro aan BIV en 2.400 euro aan jaarlijkse VB.
                                          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Working...
                                          X