Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mustang

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
    Ik heb daarstraks naar Ford in Brussel gebeld om te vragen welke dealer nu al de 2.3 EcoBoost heeft staan voor een proefrit.
    En zijn er al beschikbaar voor een proefrit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdh Bekijk Berichten
      En zijn er al beschikbaar voor een proefrit?
      Dat weet ik pas volgende week. De collega van de gast waar ik met gebeld heb weet welke dealers er één heeft. Die collega heeft het momenteel te druk op het autosalon en dus moet ik wachten tot maandag of dinsdag eer ik het weet.

Comment

• Hopelijk een succes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
          configureer eens iets van een ander merk met evenveel pk en opties en is zelfs de prijs van de mustang met biv nog een pak eronder

en nu ze ook onafhankelijk achterwielophanging hebben zal het rijplezier alleen maar toegenomen zijn tov de vorige generaties
          Inderdaad, Mustang GT met alle mogelijke opties (zijn er 3 ofzo ) kost €44.500, €10.000 BIV en pak dan nog 5 jaar €1.500 euro voor de hogere taksen ( reken als daily driver, wordt gemiddeld wel om de 5 jaar gewisseld schat ik). Dan kom je op 62.000 euro voor een kar met heel wat opties, een V8 en 420 pk. Dat vind je nergens. Heeft zelfs voor dat bedrag nog geen directe concurrenten vind ik.

Comment

• voor mij graag de Ecoboost in guard kleur en dark saddle leder salon
            guard.jpgdark saddle.jpg

Comment

Ben ik de enige die totaal geen probleem heeft met een 4-cylinder in een Mustang?
              Hier ook geen problemen mee. Je moet ook kijken naar de pk's en zo'n 2.3 Ecoboost heeft 314 pk dus niks om over te schamen.

Oorspronkelijk geplaatst door oli4-86 Bekijk Berichten
              voor mij graag de Ecoboost in guard kleur en dark saddle leder salon
              [ATTACH=CONFIG]107063[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]107064[/ATTACH]
              Ik kan maar niet geloven dat zoiets 35K kost Mss deze niet maar algemeen dan, ziet er zo een typische dure wagen ook uit
              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Ik heb gelezen op een ander forum dat Xenon koplampen niet mogelijk zijn?

Kan iemand dat bevestigen?

Standaard zit het er niet op en de US versies hebben het wel standaard maar zonder de verplichte koplampsproeiers die verplicht zijn in Europa. Kan mss een verklaring zijn maar als je gewoon bent om met Xenon te rijden en dan weer terug moet naar halogeen, zal veel kopers afschrikken. Ik begrijp dat niet dat men geen xenons zou aanbieden.

Comment

nochtans genoeg gelezen dat zelfs de europese pers positief was over de wegligging van de vorige generatie. Ik denk dat het vooral in het koppeke bij veel mensen zit, als ze al begrijpen wat het wilt zeggen...
                  Volledig mee eens. Starre achteras is enkel kak op kasseien ofzo.
                  Vorige generatie kon .95g trekken....weinig autos die dat nadoen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                    Ik heb gelezen op een ander forum dat Xenon koplampen niet mogelijk zijn?

Kan iemand dat bevestigen?

Standaard zit het er niet op en de US versies hebben het wel standaard maar zonder de verplichte koplampsproeiers die verplicht zijn in Europa. Kan mss een verklaring zijn maar als je gewoon bent om met Xenon te rijden en dan weer terug moet naar halogeen, zal veel kopers afschrikken. Ik begrijp dat niet dat men geen xenons zou aanbieden.
                    Xenon is niet mogelijk hier inderdaad. Vooral omdat je in de VS geen koplampsproeiers en dergelijke moet hebben bij Xenon, hier in de EU is dat wel verplicht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                      Xenon is niet mogelijk hier inderdaad. Vooral omdat je in de VS geen koplampsproeiers en dergelijke moet hebben bij Xenon, hier in de EU is dat wel verplicht.
                      Wat ik dacht dus, vind ik wel jammer als je dat tegenwoordig niet aanbied nu er al zelfs LED technologie koplampen op de markt zijn. Xenon is al niet meer hét van hét maar het maakt wel een groot verschil in vergelijking met halogeen.

Comment

• Net een email gehad van Ford en de proefritten zijn pas mogelijk in september 2015 bij de officiële lancering van de Mustang. Tenzij je het geluk hebt zoals DD om bij zijn locale dealer met een Mustang moogt rijden.

Comment

Net een email gehad van Ford en de proefritten zijn pas mogelijk in september 2015 bij de officiële lancering van de Mustang. Tenzij je het geluk hebt zoals DD om bij zijn locale dealer met een Mustang moogt rijden.
                          Das ook nog lang zeg.

Comment

• Ja, daar tegen heb ik 5 Forsches en 24 Perraries versleten.

Comment

• pff, is pakken sneller dan met de 'nieuwe' mondeo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                Volledig mee eens. Starre achteras is enkel kak op kasseien ofzo.
                                Vorige generatie kon .95g trekken....weinig autos die dat nadoen
                                de 2011 5.0 versie met 412 pk doet Lightning Lap in 3'08.6"

als k vergelijk met de competitie is m sneller dan ik dacht, zeker gezien feit dat het toch geen licht geval is, zijn een beetje gebrainwashed door topgear (hoewel ik al paar jaar niet meer kijk)

Comment

• topgear, duh
                                  clarkson vond de corvette maar niets omdat de radio niet goed was
                                  als ge wilt weten hoe het zit dan zeker niet naar topgear kijken. Zijn andere en betere programma's voor...
                                  www.peugeotforum.be

Comment

• Ik vind de feedback van Chris Harris veel beter dan topgear.

Comment

topgear, duh
                                      clarkson vond de corvette maar niets omdat de radio niet goed was
                                      als ge wilt weten hoe het zit dan zeker niet naar topgear kijken. Zijn andere en betere programma's voor...
                                      bedankt voor de tip! moet ook niet alles letterlijk nemen wat k schrijf!

weet wel dat Mustangs al een tijdje goed zijn, in die lightning laps (waar krachtige auto's wel licht voordeel hebben) scoren ze alleen nog beter dan k dacht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                        Ik vind de feedback van Chris Harris veel beter dan topgear.
                                        ja Harris is goed, Autocar.co.uk ook bv. maar nothing beats zelf testrijden

Topgear is echt puur entertainment, vroeger vond k de circuit testen wel nog leuk, nu is het precies enkel zever

Comment

• Ze zijn al in stock bij sommige dealers check maar autoscout

Comment

Working...
                                          X