Oorspronkelijk geplaatst door kikie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Mustang
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdh Bekijk BerichtenEn zijn er al beschikbaar voor een proefrit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenconfigureer eens iets van een ander merk met evenveel pk en opties en is zelfs de prijs van de mustang met biv nog een pak eronder
en nu ze ook onafhankelijk achterwielophanging hebben zal het rijplezier alleen maar toegenomen zijn tov de vorige generaties
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenBen ik de enige die totaal geen probleem heeft met een 4-cylinder in een Mustang?
Oorspronkelijk geplaatst door oli4-86 Bekijk Berichtenvoor mij graag de Ecoboost in guard kleur en dark saddle leder salon
[ATTACH=CONFIG]107063[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]107064[/ATTACH]2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Ik heb gelezen op een ander forum dat Xenon koplampen niet mogelijk zijn?
Kan iemand dat bevestigen?
Standaard zit het er niet op en de US versies hebben het wel standaard maar zonder de verplichte koplampsproeiers die verplicht zijn in Europa. Kan mss een verklaring zijn maar als je gewoon bent om met Xenon te rijden en dan weer terug moet naar halogeen, zal veel kopers afschrikken. Ik begrijp dat niet dat men geen xenons zou aanbieden.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtennochtans genoeg gelezen dat zelfs de europese pers positief was over de wegligging van de vorige generatie. Ik denk dat het vooral in het koppeke bij veel mensen zit, als ze al begrijpen wat het wilt zeggen...
Vorige generatie kon .95g trekken....weinig autos die dat nadoen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenIk heb gelezen op een ander forum dat Xenon koplampen niet mogelijk zijn?
Kan iemand dat bevestigen?
Standaard zit het er niet op en de US versies hebben het wel standaard maar zonder de verplichte koplampsproeiers die verplicht zijn in Europa. Kan mss een verklaring zijn maar als je gewoon bent om met Xenon te rijden en dan weer terug moet naar halogeen, zal veel kopers afschrikken. Ik begrijp dat niet dat men geen xenons zou aanbieden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenXenon is niet mogelijk hier inderdaad. Vooral omdat je in de VS geen koplampsproeiers en dergelijke moet hebben bij Xenon, hier in de EU is dat wel verplicht.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenNet een email gehad van Ford en de proefritten zijn pas mogelijk in september 2015 bij de officiële lancering van de Mustang. Tenzij je het geluk hebt zoals DD om bij zijn locale dealer met een Mustang moogt rijden.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk BerichtenVolledig mee eens. Starre achteras is enkel kak op kasseien ofzo.
Vorige generatie kon .95g trekken....weinig autos die dat nadoen
als k vergelijk met de competitie is m sneller dan ik dacht, zeker gezien feit dat het toch geen licht geval is, zijn een beetje gebrainwashed door topgear (hoewel ik al paar jaar niet meer kijk)
Comment
-
topgear, duh
clarkson vond de corvette maar niets omdat de radio niet goed was
als ge wilt weten hoe het zit dan zeker niet naar topgear kijken. Zijn andere en betere programma's voor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtentopgear, duh
clarkson vond de corvette maar niets omdat de radio niet goed was
als ge wilt weten hoe het zit dan zeker niet naar topgear kijken. Zijn andere en betere programma's voor...
weet wel dat Mustangs al een tijdje goed zijn, in die lightning laps (waar krachtige auto's wel licht voordeel hebben) scoren ze alleen nog beter dan k dacht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenIk vind de feedback van Chris Harris veel beter dan topgear.
Topgear is echt puur entertainment, vroeger vond k de circuit testen wel nog leuk, nu is het precies enkel zever
Comment
Comment