Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jaja 40k voor de Mustang 3.4 309PK en RWD das best cheap!
Maar denk dat ik maar voor de Focus RS 3.4 320pk AWD ga gaan. Deze weegt waarschijnlijk ook nog eens minder dan de Mustang... En de prijzen zullen wel ongeveer hetzelfde zijn
Maar dan heb je ook wel niet de optie voor cabrio te rijden en heb je niet zo een unieke wagen als de Mustang
Jaja 40k voor de Mustang 3.4 309PK en RWD das best cheap!
Maar denk dat ik maar voor de Focus RS 3.4 320pk AWD ga gaan. Deze weegt waarschijnlijk ook nog eens minder dan de Mustang... En de prijzen zullen wel ongeveer hetzelfde zijn
Maar dan heb je ook wel niet de optie voor cabrio te rijden en heb je niet zo een unieke wagen als de Mustang
Dilemma! Maar toch eerder de Focus denk ik
Wat ik vernomen heb van de testrijder is de Focus de betere keuze. Niet dat dat exact gezegd geweest is maar wel wat er over beide auto's is gezegd.
309 pk vs 320pk
RWD vs AWD
zwaarder gewicht vs lichter gewicht
3D vs 5D dus Focus = nog praktisch ook
groter vs kleiner = gemakkelijker te parkeren
Maar ja de Mustang is te verkrijge in cabrio en automaat en is een pakske exclusiever want iedereen rijd bij wijze van spreke met een Focus
Dat de Mustang een heel knap interieur heeft, hoofden doet draaien, een verbruik heeft 8 à 9 L/100km bij rustig normaal verkeer (snelheid) en nog altijd een typische Amerikaans gevoel geeft qua wegligging ook al heeft deze een onafhankelijke ophanging achteraan. Bij het minste spoorvorming, begint de achtertrein zelf zijn eigen leven te leiden. M.a.w.: typische Amerikaanse wegligging.
De Focus is een been harde afgeveerde sportieve auto. Je kunt beide niet vergelijken maar de Focus is de betere auto. Deze Focus is beschaafder qua rijden, niet meer zo een brute optrek bak zoals de vorige RS.
Dat de Mustang een heel knap interieur heeft, hoofden doet draaien, een verbruik heeft 8 à 9 L/100km bij rustig normaal verkeer (snelheid) en nog altijd een typische Amerikaans gevoel geeft qua wegligging ook al heeft deze een onafhankelijke ophanging achteraan. Bij het minste spoorvorming, begint de achtertrein zelf zijn eigen leven te leiden. M.a.w.: typische Amerikaanse wegligging.
De Focus is een been harde afgeveerde sportieve auto. Je kunt beide niet vergelijken maar de Focus is de betere auto. Deze Focus is beschaafder qua rijden, niet meer zo een brute optrek bak zoals de vorige RS.
Dat kan ik er nog van herinneren.
Ja oké dan is mijn keuze idd al gemaakt. Begin volgend jaar testritje make en als em goed mee valt staat em tege de zomer te blinke op mn oprit
hoe betrouwbaar is ford? mijn 2 huidige benzen zitten samen aan 300 000km zonder enig mankement, vorige haalde 400 000 zonder 1 probleem dus ik ben heel voorzichtig om een ander merk te durven overwegen.
zeker als ik vergelijk met onze ex BMW E92 en ook de huidige E87 is niet meteen het voorbeeld van betrouwbaarheid.
zo'n mustang zie ik wel heel graag
hoe betrouwbaar is ford? mijn 2 huidige benzen zitten samen aan 300 000km zonder enig mankement, vorige haalde 400 000 zonder 1 probleem dus ik ben heel voorzichtig om een ander merk te durven overwegen.
zeker als ik vergelijk met onze ex BMW E92 en ook de huidige E87 is niet meteen het voorbeeld van betrouwbaarheid.
zo'n mustang zie ik wel heel graag
Tja ik ken ook mensen die klagen gelijk ne gek over hun Mercedes. Ieder merk heeft wel eens problemen en iedereen ervaart wel eens iets anders met eender welk merk.
Hier met de familie altijd met verschillende Ford's gereden nooit grote problemen mee gehad. Altijd heel tevreden van geweest
Awel, elke merk heeft waarschijnlijk zijn problemen. Ik persoonlijk heb niks dan miserie gehad met Ford, typische mankementen voor het model/bouwjaar waar ik met rijd. Ford had problemen met wiellagers maar dat is inmiddels al opgelost. Ford heeft of had problemen met het dubbelmassa vliegwiel maar dat probleem hebben andere merken, zoals BMW ook. Ford heeft/had problemen met schaal lagers maar dat kan inmiddels al opgelost zijn.
Mijne neef vertelde over iemand die een Mercedes S-klasse had. Deze Mercedes begon te mankeren vlak na de garantieperiode en kostte de eigenaar ongeveer €25.000 aan kosten.
Je moet een beetje geluk hebben met uwe tuut. Ik heb jaren met Opel gereden en nooit één kost gehad. Anderen klagen steenvast over Opel.
Ik ben van gedachte verandert en wil gerust een volgende Ford overwegen, ondanks de €14.000 kosten aan de auto op, toen, 10 jaar oud.
De Mustang ziet er prachtig uit maar ik krijg de kriebels, kan er ook niet aan doen, als ik eraan denk dat het een Amerikaanse auto is. Toch straalt de Mustang aantrekking uit.
De Focus daarentegen, staat me wel aan.Gezien ik niet merk gebonden ben, wil ik wel eens iets anders. Ik rijd al bijna 13 jaar met deze Mondeo.
Gelukkig ga ik de Mondeo binnenkort nog eens wassen, dan kan ik er weer een tijdje met doorrijden /end logica.
Comment