Ze mogen hem voor m'n deur parkeren, zelfs met zo'n armtierig viercilinderke.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Mustang
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenVraag es andere dealer, is blijkbaar leverbaar voor einde jaar
Misschien gaat er iets af bij die rechtstreekse?
Hoe dan ook ik kan nu net wel een jaar wachten.
Die Mustang was ter vervanging auto van mijn vrouw en zij ging dat met mijn auto rijden. Aangezien haar auto het heeft laten afweten en er een nieuwe is besteld, kan ik plots veel langer wachten op de Mustang en alles eens goed testen vooraleer te moeten beslissen.
Wie weet is er tegen dan weer een nieuw model ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenEen mustang is in de eerste plaats een ponycar die helemaal niet bruut was. Dusja..
4 cilinder moet zeker kunnen omdat het net een krachtige motor is. Met 200 pk zou ik hem ook niet wille hebben
Comment
-
Nja, ik blijf toch wel geïnteresseerd in zo'n mustang. Mensen vinden het mss heiligschennis, maar ik zou wel voor de 4cilinder gaan en niet voor de V8.
Het verschil in aftrekbaarheid (179g - 281g) is té groot voor mij. Daarenboven zal 341pk ook wel vlot genoeg zijn
4cilinder begint vanaf 37k, V8 vanaf 42k.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
1,5 week geleden twee splinternieuwe in het echt gezien in NL. Is wel mooi, vooral de achterkant. De voorkant voelt voor mij niet echt mustang aan. Interieur ziet er ook dik oké uit.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Ik ga dan wel voor de camaro met 2.0 literClassic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk BerichtenBlijkbaar zijn de prijzen aangepast voor België zit al vlot boven de 40 kan zonder opties prijs in dus toch hoger van voorspeld
Comment
-
Het geluid valt wel tegen als je de reviews bekijkt, ze hebben wel een soort van active sound engineering in het interieur... Leuk uitlaatje onder de 4pitter steken?That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenHet geluid valt wel tegen als je de reviews bekijkt, ze hebben wel een soort van active sound engineering in het interieur... Leuk uitlaatje onder de 4pitter steken?Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk BerichtenBlijkbaar zijn de prijzen aangepast voor België zit al vlot boven de 40 kan zonder opties prijs in dus toch hoger van voorspeld😞
Comment
-
Mustang blijft toch een vette bak hé.
Vorige maand op ons huwelijk had mijn vrouw stiekem eentje gehuurd als ceremoniewagen. Was ne GT500 Shelby van 2009 met 500pk. En gelukkig liet de chauffeur dat ook voelen aan ons en het asfalt
Someday zou ik zo zeggen. Maar dan wel ne V8. Voor de 2,3's valt de prijs reuze mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk BerichtenIs er nog nieuws van de mustang? Hij valt nog steeds niet te configureren op de ford site
Comment
Comment