Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Mustang
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenOok leuk, maar niet meer vrij verkrijgbaar in BE dacht ik. De enige in dat rijtje die in BE nog netjes verkrijgbaar is, is de Mustang en wss daarom ook zo een succes. Chrevrolet zou enkel nog de Corvette in België verkopen. En Dodge is ook al weg uit belgië.
Mss terug zoals in de dagen dat je hem kon bestellen bij de opel dealers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenGisteren eentje tegengekomen bij de (gesloten) Ford fabriek in Genk. Zwart beest, zag er goed uit! (alleen die 2.3L ecoboost is een schande in zo'n kar)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenVoor velen is dit willen maar niet kunnen en een schande om geen brullende V8 in zo een tank te proppen. Ik daarentegen ben fan van de ecoboost, zou er eventueel ene kopen, chippen naar 400pk dikke custom uitlaat eronder en gaaaaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenGisteren eentje tegengekomen bij de (gesloten) Ford fabriek in Genk. Zwart beest, zag er goed uit! (alleen die 2.3L ecoboost is een schande in zo'n kar)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichtenen dan kunnen ze nog kwijlen op,een of andere Shelby editie...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenBlijft zever. Ik weet echt niet wat daar schande aan is. Gewoon een supermotor die 2.3 ecoboost. We zijn 2015 ondertussen he.
Maar zo'n TwinAir Turbo gaat als de brandweer, zeker in vergelijking met die 1.2L 4 cilinder.
Voor velen staat een Mustang synoniem voor een V8, alles minder dan dat is niet goed genoeg.
Afgezien of die 2.3L Ecoboost een goede motor is of niet, in een Mustang hoort hij ook naar mijn mening niet thuis, als ik een Amerikaanse auto koop moet er minimaal een V8 in zitten.
Comment
-
Zie het zo...het verschol van 5000 euro tussen een 2.5 of 5.0 zou ik onmiddellijk betalen moest ik een mustang willen.
Maar de 10000 euro biv en 2000 euro tax waar ge geen klote aan hebt, en die 25% van de aankoop van de wagen bedraagt.
Zegt mij dat ge beter voor de 4cilinder turbo kunt gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenV8 V8 V8?
Hoeveel V6'en waren er vroeger niet?
Heb in het verleden al vaak zitten rondkijken voor nen oldtimer, maar de meesten die ik tegen kwam waren met V6 ipv V8. En moet eerlijk zijn dat ik persoonlijk wel vindt dat in zo nen oldtimer wel ne V8 moet liggen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Vandaag de kans gehad om met de Ecoboost te rijden bij Hasselt motor sinds deze wagen wel mijn interesse heeft. Ze hebben er momenteel 4 staan, allemaal Ecoboost. Test rest was met een rode en had de Recaro zetels. Ik vind de een fantastisch knappe wagen, die bovendien rijkelijk is uitgerust voor deze prijs zijden 39000€ zoals ik hem getest heb. Interieur is zeer knap en voorzien van alle toeters en bellen. Afwerking is goed, maar uiteraard niet op het niveau van de Duitsers, maar daar betaal je dan ook makkelijk 20K meer voor een vergelijkbare motorisatie. De wagen, zeker in deze kleur, kreeg in ieder geval heel wat bekijks. Welke wagen van 39K heeft dat nog te bieden ;-).
Met deze motor is dit echt een daily ride, aangename wegligging (niet been hard), direct sturen en schakelen, en eigenlijk een vrij normale wagen in lage toeren. Als je boven de 3500 toeren gaat dan krijg je de extra push van de turbo, wat het gevoel geeft dat je toch met een beest onder weg bent. Ook al is het geen V8, 90% van de normale weggebruikers gaan dit al een snelle vinden. Geluid in de wagen is, ook al versterkt, zeker niet verkeerd. Min punt is wel de achterbank, hier wil je geen volwassenen inzetten of je moest die mensen niet graag hebben.
Levertermijn is momenteel Februari en Xenox is zeker standaard sinds ik hier gelezen had dat dit niet het geval was voor het EU model. Jammer vind ik wel dat het EU model met de witte achter lichten komt en niet de rode.
Nu de vrouw nog overtuigen ;-)
Comment
Comment