Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Iemand een idee waar er overal staan om te bekijken?
Met name liefst tussen Brussel (west kant) en Oostende.
Op de Mustang pagina van de Ford zit kan je de link terug vinden naar de Ford Stores die de Mustang verkopen. Om 1 of andere reden werkt deze link vandaag niet bij mij ;-)
In Oostende staan er zeker een stuk of drie bij Unicars staan dikwijls voor de deur buiten en heb er al eentje zien rondrijden ook. In Brussel zou ik het niet weten.
In Oostende staan er zeker een stuk of drie bij Unicars staan dikwijls voor de deur buiten en heb er al eentje zien rondrijden ook. In Brussel zou ik het niet weten.
Dat was de reden dat ik het vroeg. Had via via gehoord dat er daar zouden zijn en dan kan ik de vrouw plezieren met een dagje zee en is er voor mij ook iets aan :-)
Thx!
Voor velen is dit willen maar niet kunnen en een schande om geen brullende V8 in zo een tank te proppen. Ik daarentegen ben fan van de ecoboost, zou er eventueel ene kopen, chippen naar 400pk dikke custom uitlaat eronder en gaaaaan
yup ik ook nog.
Ik vind het prijsverschil met de V8 wel miniem uiteindelijk... Al vrees ik dat de v8 qua co2 voor mij de das zou omdoen
Vandaag de kans gehad om met de Ecoboost te rijden bij Hasselt motor sinds deze wagen wel mijn interesse heeft. Ze hebben er momenteel 4 staan, allemaal Ecoboost. Test rest was met een rode en had de Recaro zetels. Ik vind de een fantastisch knappe wagen, die bovendien rijkelijk is uitgerust voor deze prijs zijden 39000€ zoals ik hem getest heb. Interieur is zeer knap en voorzien van alle toeters en bellen. Afwerking is goed, maar uiteraard niet op het niveau van de Duitsers, maar daar betaal je dan ook makkelijk 20K meer voor een vergelijkbare motorisatie. De wagen, zeker in deze kleur, kreeg in ieder geval heel wat bekijks. Welke wagen van 39K heeft dat nog te bieden ;-).
Met deze motor is dit echt een daily ride, aangename wegligging (niet been hard), direct sturen en schakelen, en eigenlijk een vrij normale wagen in lage toeren. Als je boven de 3500 toeren gaat dan krijg je de extra push van de turbo, wat het gevoel geeft dat je toch met een beest onder weg bent. Ook al is het geen V8, 90% van de normale weggebruikers gaan dit al een snelle vinden. Geluid in de wagen is, ook al versterkt, zeker niet verkeerd. Min punt is wel de achterbank, hier wil je geen volwassenen inzetten of je moest die mensen niet graag hebben.
Levertermijn is momenteel Februari en Xenox is zeker standaard sinds ik hier gelezen had dat dit niet het geval was voor het EU model. Jammer vind ik wel dat het EU model met de witte achter lichten komt en niet de rode.
Nu de vrouw nog overtuigen ;-)
Aha, ford garage daar net buiten de kleine ring? Daar had ik een rode zien staan op garageplaten. Ik was nog bijna even gestopt
Had jij de automaat of de manuele? Is die automaat iets waard?
Buiten de grote ring, vlakbij de Brico en Carrefour. Ze hebben er 2 om te testen, de rode is de manuele waar ik mee gereden heb. Achteraan hebben ze ook nog een in zilver met een automaat waar mee je kan testen. In de showroom staat een blauwe en witte die ondertss al op autoscout staan..
Moet zeggen dat ik wel serieus twijfel, was het niet dat ik mijn huidige wagen nog maar een jaar heb en mijn vrouw mij voor gek gaat verklaren ;-). Ondertss al verschillende revieuws online bekeken en zelfs in de US, maar een V6 - V8 toch wel het minimum is een zo'n wagen, is men zeer positief.
Buiten de grote ring, vlakbij de Brico en Carrefour. Ze hebben er 2 om te testen, de rode is de manuele waar ik mee gereden heb. Achteraan hebben ze ook nog een in zilver met een automaat waar mee je kan testen. In de showroom staat een blauwe en witte die ondertss al op autoscout staan..
Moet zeggen dat ik wel serieus twijfel, was het niet dat ik mijn huidige wagen nog maar een jaar heb en mijn vrouw mij voor gek gaat verklaren ;-). Ondertss al verschillende revieuws online bekeken en zelfs in de US, maar een V6 - V8 toch wel het minimum is een zo'n wagen, is men zeer positief.
De blauwe vind ik maar niets. Die witte daarentegen is wel knap. Zonde dat die al ingeschreven is geweest en ook dat het geen recaro zetels zijn voor de rest ... nice.
De blauwe vind ik maar niets. Die witte daarentegen is wel knap. Zonde dat die al ingeschreven is geweest en ook dat het geen recaro zetels zijn voor de rest ... nice.
Recaro zetels zijn knap en zitten super, maar zou toch voor de gewone gaan. De gewone zijn nl elektrisch in te stellen, waar de Recaro's manueel zijn. Verder is zetelverwarming en verluchting ook niet mogelijk op de Recaro's. Als laatste lijken de Recaro's me ook een stuk dikker dan de standaard met als gevolg dat er achteraan nog minder plaats is.
Buiten de grote ring, vlakbij de Brico en Carrefour. Ze hebben er 2 om te testen, de rode is de manuele waar ik mee gereden heb. Achteraan hebben ze ook nog een in zilver met een automaat waar mee je kan testen. In de showroom staat een blauwe en witte die ondertss al op autoscout staan..
Moet zeggen dat ik wel serieus twijfel, was het niet dat ik mijn huidige wagen nog maar een jaar heb en mijn vrouw mij voor gek gaat verklaren ;-). Ondertss al verschillende revieuws online bekeken en zelfs in de US, maar een V6 - V8 toch wel het minimum is een zo'n wagen, is men zeer positief.
Ooit al een gek gezien die niet gelukkig was. Koop er gewoon eentje....
Je kan nog altijd scheiden
Recaro zetels zijn knap en zitten super, maar zou toch voor de gewone gaan. De gewone zijn nl elektrisch in te stellen, waar de Recaro's manueel zijn. Verder is zetelverwarming en verluchting ook niet mogelijk op de Recaro's. Als laatste lijken de Recaro's me ook een stuk dikker dan de standaard met als gevolg dat er achteraan nog minder plaats is.
De rode test wagen heeft trouwens de Recaro's.
zelfde vraag hier ... de Recaro zullen voldoende steun geven, wat met die andere?
Nog minder plaats ok maar is dit een familiewagen?
Ik denk het niet. Wellicht mocht ik er één kopen dan is het vooral om er alleen in te zitten. Ik heb nu een 5serie waar ik 90% van de tijd ook alleen in zit dus weinig verschil eigenlijk.
Elektrisch instellen leuk maar eens ingesteld moet dat nog veranderen?
Zetelverwarming en afkoeling zijn toch eerder gadgets ... ik had beide op vorige auto en in begin gebruik je die veel maar erna?
Of mis ik me?
Wat me wel opvalt op die foto's, is dat het zwart van die zetels geen zwart lijkt maar eerder een antraciet. Is dat de belichting of?
Maar bon toch proberen zelf eens naar daar te gaan één dezer!
Ik zou ook alleen elektrische zetels nemen als het met geheugenfunctie is gelinkt aan de sleutel ... dan heeft het een meerwaarde als er meerdere bestuurders zijn die elk een andere zetelafstelling hebben.
Ik ben enige bestuurder, manuele zetel en is idd 1x instellen en klaar (tot één of andere mechanieker er aan prutst voor die testrist van 2 minuten na een onderhoud )
dan ben ik weer dagen bezig tot ik m'n positie terug heb
Comment