Oorspronkelijk geplaatst door viperman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Mustang
Collapse
X
-
voor wie standaard niet aantrekkelijk genoeg vindt:
Galpin-Fisker Mustang Rocket : http://www.roadandtrack.com/new-cars...stang-rocket/?
Nieuwe bodykit + tot 725 bhp
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenHeeft zo een recente Shelby 500 niet dik over de 600pk en 8-900 Nm koppel?
De ceremoniewagen op ons huwelijk was de 2009 met 500pk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenDat weet ik niet, er staat er zeker 1 in de toonzaal en bij goed weer staan er een aantal buiten, soms maar 1 soms 3 dus...
ok thx voor de info - is om zeker te zijn er niet voor niks naartoe te gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk BerichtenSorry om nog eens te vragen maar ben vorige week niet in Oostende geraakt en zou nu zaterdag in principe wel moeten lukken.
Voor degenen die er dagelijks voorbijkomen, kan je eens zien of er nog steeds 5 stuks staan?
Thx!
Positieve ervaring met de 2.3 ecoboost is geen duitse 3 liter maar rijdt okee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichtenok thx voor de info - is om zeker te zijn er niet voor niks naartoe te gaanHier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Gisteravond kwam er aan de lichten naast me zo eentje staan in bordaux kleurtje, man wat een vette klank daar van onder kwam, zelfs bij vrij normaal optrekken klonk dit al echt heel erg vet ! Modelletje springt wel behoorlijk in het oog, niet echt m'n ding maar toch leuk om eens te aanschouwen... binnen enkele weken moet ik terug even voor een weekje of 2 naar de VS , tempting om toch eens te kijken wat deze zou kosten om een weekje mee rond te bollen daar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenGisteravond kwam er aan de lichten naast me zo eentje staan in bordaux kleurtje, man wat een vette klank daar van onder kwam, zelfs bij vrij normaal optrekken klonk dit al echt heel erg vet ! Modelletje springt wel behoorlijk in het oog, niet echt m'n ding maar toch leuk om eens te aanschouwen... binnen enkele weken moet ik terug even voor een weekje of 2 naar de VS , tempting om toch eens te kijken wat deze zou kosten om een weekje mee rond te bollen daar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk BerichtenEen Ecoboost of een V8?
Comment
-
Comment
-
Comment
Comment