Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mustang

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
    Ik zou ook alleen elektrische zetels nemen als het met geheugenfunctie is gelinkt aan de sleutel ... dan heeft het een meerwaarde als er meerdere bestuurders zijn die elk een andere zetelafstelling hebben.

Ik ben enige bestuurder, manuele zetel en is idd 1x instellen en klaar (tot één of andere mechanieker er aan prutst voor die testrist van 2 minuten na een onderhoud )
    dan ben ik weer dagen bezig tot ik m'n positie terug heb
    Toen ik voor de eerste maal met mijn wagen voor onderhoud naar de garage ging heb ik nadrukkelijk gevraagd om niets aan mijn zetel te veranderen. Hebben dit in hun computersysteem ingebracht en sindsdien komt er daar niemand meer aan.

Comment

• voor wie standaard niet aantrekkelijk genoeg vindt:
      Galpin-Fisker Mustang Rocket : http://www.roadandtrack.com/new-cars...stang-rocket/?

Nieuwe bodykit + tot 725 bhp

Comment

• Zo een V8 als lichte vracht zal niet lukken zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
          Het was minimum een V8 hé.
          ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
            Heeft zo een recente Shelby 500 niet dik over de 600pk en 8-900 Nm koppel?
            Vanaf 2014 is het 662pk, koppel weet ik niet meer en vind ik niet direct terug.

De ceremoniewagen op ons huwelijk was de 2009 met 500pk.

Comment

• damn, die Rocket is toch echt wel af
              www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidbackhamvn
                Very beautiful. This is symbol for style.
                There are a lot of new model get idea from it such as mazda 3, 6
                To flamboyant for my taste, this Galpin-Fisker Mustang Rocket.

Comment

• Mit unserem H&R Monotube Gewindefahrwerk wird der Ford Mustang Fastback 2,3L Eco Boost (Modell 2015) seiner Rolle als temperamentvolles #Muscle-Car gerecht.

Comment

• Ford Mustang Fastback

H&R Federn 28779-1
                    ca. Tieferlegung
                    VA / HA ca. 25 / 25mm

Comment

• Sorry om nog eens te vragen maar ben vorige week niet in Oostende geraakt en zou nu zaterdag in principe wel moeten lukken.
                      Voor degenen die er dagelijks voorbijkomen, kan je eens zien of er nog steeds 5 stuks staan?
                      Thx!

Comment

• Dat weet ik niet, er staat er zeker 1 in de toonzaal en bij goed weer staan er een aantal buiten, soms maar 1 soms 3 dus...
                        Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                          Dat weet ik niet, er staat er zeker 1 in de toonzaal en bij goed weer staan er een aantal buiten, soms maar 1 soms 3 dus...

ok thx voor de info - is om zeker te zijn er niet voor niks naartoe te gaan

Comment

• Het weer is te regenachtig (valt wat regen naar beneden nu) maar zal, als ik er passeer deze week, eens extra op letten en het je dan laten weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                              Sorry om nog eens te vragen maar ben vorige week niet in Oostende geraakt en zou nu zaterdag in principe wel moeten lukken.
                              Voor degenen die er dagelijks voorbijkomen, kan je eens zien of er nog steeds 5 stuks staan?
                              Thx!
                              Gisteren stonden er nog drie; een grijze binnen en ene buiten(klaar om geleverd te worden) en een rode die eventueel kan dienen voor een test. De andere zijn geleverd of worden klaargezet.

Positieve ervaring met de 2.3 ecoboost is geen duitse 3 liter maar rijdt okee.

Comment

ok thx voor de info - is om zeker te zijn er niet voor niks naartoe te gaan
                                Rond de middag stonden er twee buiten (en ene in de toonzaal), dus waarschijnlijk zal er morgen ook wel iets te zien zijn.

Comment

• Gisteravond kwam er aan de lichten naast me zo eentje staan in bordaux kleurtje, man wat een vette klank daar van onder kwam, zelfs bij vrij normaal optrekken klonk dit al echt heel erg vet ! Modelletje springt wel behoorlijk in het oog, niet echt m'n ding maar toch leuk om eens te aanschouwen... binnen enkele weken moet ik terug even voor een weekje of 2 naar de VS , tempting om toch eens te kijken wat deze zou kosten om een weekje mee rond te bollen daar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                                    Gisteravond kwam er aan de lichten naast me zo eentje staan in bordaux kleurtje, man wat een vette klank daar van onder kwam, zelfs bij vrij normaal optrekken klonk dit al echt heel erg vet ! Modelletje springt wel behoorlijk in het oog, niet echt m'n ding maar toch leuk om eens te aanschouwen... binnen enkele weken moet ik terug even voor een weekje of 2 naar de VS , tempting om toch eens te kijken wat deze zou kosten om een weekje mee rond te bollen daar...
                                    Een Ecoboost of een V8?

Comment

Een Ecoboost of een V8?
                                      Nu 3 keer een 2014 us versie 3.7 gereden, en vorige verlof 4000 km in een 2015 3.7, is toch een fantastische machine voor omgerekend 20 k eur ! Zelfs voor 40 k is dit een machine die telkens plezier geeft, jammer dat de 3.7 niet naar europa komt want heeft , het geluid en de kracht juist genoeg voor europese wegen !

Comment

Een Ecoboost of een V8?
                                        Via sunnycars.nl altijd een mustang indien ... Convertible want bij alamo zijn alle 2014 modellen weg ! Fun gegarandeerd ! Triestig belgie !

Comment

Een Ecoboost of een V8?
                                          Geen flauw idee, ben niet genoeg kenner om dit te onderscheiden... klonk als een stevig beestje en toen ie hem toch wat op de staart trapte ging het behoorlijk snel toch. Geen auto die ik zelf zou willen, maar dat gebrom klonk toch zeer mooi allesinds !

Comment

Working...
                                          X