Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mustang

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
    Een Ecoboost of een V8?
    Zal wel V8 geweest zijn, ECO Boost heeft geen vette klank om dezelfde term als de poster te gebruiken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
      Rond de middag stonden er twee buiten (en ene in de toonzaal), dus waarschijnlijk zal er morgen ook wel iets te zien zijn.

Ik ben dit weekend dan eindelijk tot in Oostende geraakt op basis van de feedback hier.
      Ik kan alleen maar positief zijn.
      Vooreerst staan er inderdaad een aantal auto's, nu waren er een rode, een aantal grijze en een oranje.
      Ten tweede heb ik een enthousiaste verkoper gehad zoals je die overal zou willen hebben.
      Deftige uitleg, eerlijk over prijzen en leveringstermijn en duidelijk ook kennis van andere merken.

Over de wagen zelf, ziet er afhankelijk van de kleur sportief of meer klassiek uit.

De rode vond ik prachtig, de oranje mocht wellicht iets feller. Grijs geeft hem meer klasse. Maar de kleur is natuurlijk ieder zijn ding.
      Door de taksen valt de V8 weg voor mij en kom ik bij de ecoboost.
      Het is dan nog kiezen voor een cabrio, die komen week 7 september binnen bij hun of een coupé.
      Eerder die coupé en dan nog de kleur maar zou dan wel een gele en een witte ook eens willen zien en al of niet recaro.
      Helaas was het model met recaro de deur uit en die zou ik toch wel eerst eens willen testen. De "standaard" zitten namelijk ook al zeer goed en hebben als voordeel zoals hoger al besproken dat ze elektrisch verstelbaar zijn maar vooral kunnen verwarmd en gekoeld worden.
      Tenslotte toch ook eens als ik wat meer tijd heb een afspraak maken voor een testrit!

Comment

Ik ben dit weekend dan eindelijk tot in Oostende geraakt op basis van de feedback hier.
        Ik kan alleen maar positief zijn.
        Vooreerst staan er inderdaad een aantal auto's, nu waren er een rode, een aantal grijze en een oranje.
        Ten tweede heb ik een enthousiaste verkoper gehad zoals je die overal zou willen hebben.
        Deftige uitleg, eerlijk over prijzen en leveringstermijn en duidelijk ook kennis van andere merken.

Over de wagen zelf, ziet er afhankelijk van de kleur sportief of meer klassiek uit.

De rode vond ik prachtig, de oranje mocht wellicht iets feller. Grijs geeft hem meer klasse. Maar de kleur is natuurlijk ieder zijn ding.
        Door de taksen valt de V8 weg voor mij en kom ik bij de ecoboost.
        Het is dan nog kiezen voor een cabrio, die komen week 7 september binnen bij hun of een coupé.
        Eerder die coupé en dan nog de kleur maar zou dan wel een gele en een witte ook eens willen zien en al of niet recaro.
        Helaas was het model met recaro de deur uit en die zou ik toch wel eerst eens willen testen. De "standaard" zitten namelijk ook al zeer goed en hebben als voordeel zoals hoger al besproken dat ze elektrisch verstelbaar zijn maar vooral kunnen verwarmd en gekoeld worden.
        Tenslotte toch ook eens als ik wat meer tijd heb een afspraak maken voor een testrit!
        Bij Ford in Hasselt staat een witte in de showroom en hun rode testwagen heeft Recaro's. Eens dus naar Hasselt afzakken zou ik zeggen ;-)

De witte staat ook al op autoscout

De grijze waar ik over spreekt, is dit het donker grijz? Wil hem nl eens zien in deze kleur.

Comment

• Zijn ze een beetje gewillig voor deze te laten testen?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

• Daarnet een oranje ecoboost zien rijden op A12 in Boom. Wat een beest! Hopelijk snel ergens in de buurt te bezichtigen!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
              Zijn ze een beetje gewillig voor deze te laten testen?

In Hasselt geen probleem. Ze stelde zelf voor om een testrit te maken omdat ze weten dat je dan verkocht bent ;-)

Comment

De auto of de verkoopster?
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                  Bij Ford in Hasselt staat een witte in de showroom en hun rode testwagen heeft Recaro's. Eens dus naar Hasselt afzakken zou ik zeggen ;-)

De witte staat ook al op autoscout

De grijze waar ik over spreekt, is dit het donker grijz? Wil hem nl eens zien in deze kleur.
                  Er waren een aantal grijze die klaar stonden maar allemaal al verkocht (eerder donker grijs). Die uit de showroom en op de parking.
                  Welk grijs zou je willen zien? Het maakt de auto klassieker en eleganter maar een stuk minder sportief in die kleur.
                  Blijkbaar verkoopt dat wel goed als ik zie dat er van die het meeste waren.
                  Dus kan je best toch altijd eens bellen VOOR je naar daar gaat om zeker te zijn.

Comment

Er waren een aantal grijze die klaar stonden maar allemaal al verkocht (eerder donker grijs). Die uit de showroom en op de parking.
                    Welk grijs zou je willen zien? Het maakt de auto klassieker en eleganter maar een stuk minder sportief in die kleur.
                    Blijkbaar verkoopt dat wel goed als ik zie dat er van die het meeste waren.
                    Dus kan je best toch altijd eens bellen VOOR je naar daar gaat om zeker te zijn.
                    Kleur noemt magnetic, is antraciet grijs. Dat ik combinatie met zwarte velgen

Comment

http://themustangsource.com/forums/a..._mustang24.jpg
                      Indeed, ziet er heel lekker uit. 😍

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

http://themustangsource.com/forums/a..._mustang24.jpg
                        Is inderdaad die kleur maar met andere velgen (alu-kleur) en alu rond ramen etc. dus toch volledig anders dan deze op de foto, stuk minder sportief maar eerder elegant.

Comment

Is inderdaad die kleur maar met andere velgen (alu-kleur) en alu rond ramen etc. dus toch volledig anders dan deze op de foto, stuk minder sportief maar eerder elegant.
                          Die wagens zijn dan voorzien van het custom pack. Dat is pack komt oa met alu velgen en chrome afwerking rond de ramen. Zoals mijn foto komt de wagen standaard in belgie, dus met zwarte velgen en zonder de chrome omlijsting. Ziet er inderdaad sportiever uit en veel beter in mijn ogen.
                          Last edited by ; 01/09/2015, 16:45.

Comment

Waar ergens en welke kleuren? Zou er nl wel eens 1 in guard groen en magnetic grijs willen zien.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                            Oostende, alle kleuren staan er enkel geen groen
                            Dat Guard zou nochtans ook mijn eerste keuze zijn. Gevolgd door Ignot silver of om eens gek te doen, Het Tripple Yellow.

BIV: blijkt toch € 3764,48 te zijn voor een EcoBoost.
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• 179gr co2 en euro6 toch?

Dan kom ik op 954€.

Comment

• El Greco rekende waarschijnlijk voor een automaat (225gr CO2) wat komt op 3408,48 euro (El Greco nam waarschijnlijk 229gr CO2) die 179gr is voor een handgeschakelde. Nu lijkt en is die 3408,48 euro veel geld maar voor de hervorming van de BIV in 2012 zou het toch 4957 euro geweest zijn gezien het vermogen groter is dan 155 kW...
                                Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                                  El Greco rekende waarschijnlijk voor een automaat (225gr CO2) wat komt op 3408,48 euro (El Greco nam waarschijnlijk 229gr CO2) die 179gr is voor een handgeschakelde. Nu lijkt en is die 3408,48 euro veel geld maar voor de hervorming van de BIV in 2012 zou het toch 4957 euro geweest zijn gezien het vermogen groter is dan 155 kW...
                                  Ja inderdaad.

Sent from somewhere, using Tapatalk.

Comment

Toere in Oostende heb ik geen probleem gehad voor een testrit en inderdaad de verkopers weten wel waar ze mee bezig zijn. Indien ze iets niet weten zeggen ze dat en zoeken het op. Als de cabrio's binnen zijn ga ik terug. En ze weten zeer goed dat een 2.3 eco cabrio automaat 3500 biv is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten
                                      Toere in Oostende heb ik geen probleem gehad voor een testrit en inderdaad de verkopers weten wel waar ze mee bezig zijn. Indien ze iets niet weten zeggen ze dat en zoeken het op. Als de cabrio's binnen zijn ga ik terug. En ze weten zeer goed dat een 2.3 eco cabrio automaat 3500 biv is.
                                      Blijkbaar is dat Guard zeer populair. Ik vind het te traditioneel maar kleuren en smaken ...

Op zo'n auto is een automaat een "zonde". Vooral als je die van BMW of Audi gewoon bent (zoals ik) dan is die een tegenvaller.
                                      Bovendien los van de BIV moet je zo'n auto toch zelf schakelen, veel plezanter imo ;-)
                                      Dus voor mij in dit geval geen twijfel dat ik voor een manuele zou gaan. Enkel nog testrit, kleur en dan hopen dat de leveringstermijn kan beperkt worden want is nu wel heel lang wachten!

Comment

Blijkbaar is dat Guard zeer populair. Ik vind het te traditioneel maar kleuren en smaken ...

Op zo'n auto is een automaat een "zonde". Vooral als je die van BMW of Audi gewoon bent (zoals ik) dan is die een tegenvaller.
                                        Bovendien los van de BIV moet je zo'n auto toch zelf schakelen, veel plezanter imo ;-)
                                        Dus voor mij in dit geval geen twijfel dat ik voor een manuele zou gaan. Enkel nog testrit, kleur en dan hopen dat de leveringstermijn kan beperkt worden want is nu wel heel lang wachten!
                                        Automaat of manueel is een persoonlijke keuze. Cabrio met automaat rustig cruisen en als het nodig is kracht genoeg over. Ik rij reeds een tijdje met bmw 8 traps zf dus deze ken ik wel dus kan wel een tegenvaller worden.

En voor deze prijs heb je ook keuze uit recente tweedehands in DE........

Comment

• Dat co2-verschil (en dus ook BIV-verschil) tussen manueel en automaat is toch belachelijk hoog? Hoe kan dat nu? Bij veel merken heeft de automaatversie net een lagere co2 dan de manuele (de DSG's bijvoorbeeld).

En het is ook niet dat het verschil klein is. Gebruiken ze bij Ford nog een antieke automaat misschien?
                                          2.0 JTDm

Comment

Working...
                                          X