Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mustang

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
    Blijkbaar is dat Guard zeer populair. Ik vind het te traditioneel maar kleuren en smaken ...

    Op zo'n auto is een automaat een "zonde". Vooral als je die van BMW of Audi gewoon bent (zoals ik) dan is die een tegenvaller.
    Bovendien los van de BIV moet je zo'n auto toch zelf schakelen, veel plezanter imo ;-)
    Dus voor mij in dit geval geen twijfel dat ik voor een manuele zou gaan. Enkel nog testrit, kleur en dan hopen dat de leveringstermijn kan beperkt worden want is nu wel heel lang wachten!
    Mja die gm automaten bij bmw schakelen echt voortreffelijk :p

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten
      Automaat of manueel is een persoonlijke keuze. Cabrio met automaat rustig cruisen en als het nodig is kracht genoeg over. Ik rij reeds een tijdje met bmw 8 traps zf dus deze ken ik wel dus kan wel een tegenvaller worden.

      En voor deze prijs heb je ook keuze uit recente tweedehands in DE........
      Is inderdaad vooral een persoonlijke keuze maar dat ze een andere automaat gaan uitbrengen met 10 trappen zal wel een reden hebben (helaas pas 2018-19). Van een verkoper gehoord en al gelezen op een aantal fora dat de huidige niet teveel voorstelt.
      Maar los daarvan is het vooral die extra CO² met bijhorende taksen die me meeste tegensteken en dat is dan nog één extra reden.
      Is zoals infra over de zetels, recaro of niet ... over alles kan je praten en beslissen want mocht iedereen hetzelfde kiezen zou het een grijze boel zijn ...
      Last edited by ; 03/09/2015, 13:59.

      Comment


      • Doe mij maar een witte of een zwarte, de andere kleuren vind ik niet mooi. Zeker niet op een Mustang. Handgeschakeld & cabrio

        Comment


        • Ik heb al eens een donkerblauwe 5.0 gezien en die was zeer mooi. De rode achterlichten zorgden voor een mooi contrast. Aan de voorkant geraak ik nog altijd niet gewend .. Ik zou liever de front van de vorige generatie er op zien
          Classic cars on demand

          www.facebook.com/CaliforniaDream.be
          www.californiadream.be

          - It's time to make your dream come true -

          Comment


          • Vanochtend heb ik de kans gehad eentje te testen bij de locale dealer (Hasselt). Was een rode ecoboost met Recaro's en navi. Heb er een half uurtje mee kunnen rondrijden en dat smaakte wel naar meer. Echte plus vond ik de look (powercar uiterlijk) en de uitrusting/prijs verhouding. De euforie wordt dan ietwat getemperd door het afwezige rijgevoel en kunstmatige geluid. Volgens mij 'voelt' hij wat trager aan dan hij werkelijk is, enfin ik bleef precies wat op mijn honger zitten.

            Uiteindelijke conclusie: ik houd erg van de look & feel, maar het rijgevoel laat je een beetje op je honger zitten (zeker tov het brute uiterlijk). Ik kwam dus niet uit de wagen met het gevoel van deze MOET ik nu hebben (dat had ik bvba bij de Subaru BRZ wél). Blijft voor die prijs wel een erg aantrekkelijke optie...

            Comment


            • Hm wil die ook wel es testen, hij heeft bijna de zelfde 0-100 en 0-200 tijden en cupra is wel heel explosief.

              Comment


              • Al 650 stuks verkocht in België en Luxemburg. Meerderheid fastback en 70 procent 2.3's
                autofans.be

                "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

                Comment


                • De mustang is dan ook eerder een GT dan een sportwagen. Maar dat zal in de toekomst wel opgelost worden door wat performance parts te bestellen bij de ford dealer.
                  Classic cars on demand

                  www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                  www.californiadream.be

                  - It's time to make your dream come true -

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door frankjacobs Bekijk Berichten
                    Vanochtend heb ik de kans gehad eentje te testen bij de locale dealer (Hasselt). Was een rode ecoboost met Recaro's en navi. Heb er een half uurtje mee kunnen rondrijden en dat smaakte wel naar meer. Echte plus vond ik de look (powercar uiterlijk) en de uitrusting/prijs verhouding. De euforie wordt dan ietwat getemperd door het afwezige rijgevoel en kunstmatige geluid. Volgens mij 'voelt' hij wat trager aan dan hij werkelijk is, enfin ik bleef precies wat op mijn honger zitten.

                    Uiteindelijke conclusie: ik houd erg van de look & feel, maar het rijgevoel laat je een beetje op je honger zitten (zeker tov het brute uiterlijk). Ik kwam dus niet uit de wagen met het gevoel van deze MOET ik nu hebben (dat had ik bvba bij de Subaru BRZ wél). Blijft voor die prijs wel een erg aantrekkelijke optie...
                    Bedankt voor je ervaringen. Wat vond je van die RECARO zetels? Een must?
                    Enig idee van je gemiddeld verbruik op dat half uur? Andere ervaringen?

                    Ik kende de specs niet van de Subaru en net eens bekeken en die lijken me minder sportief. Wellicht veel vinniger door grootte en gewicht dan de Mustang?
                    Bon over de looks etc. wil ik het niet hebben maar dat meld je zelf al.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                      Bedankt voor je ervaringen. Wat vond je van die RECARO zetels? Een must?
                      Enig idee van je gemiddeld verbruik op dat half uur? Andere ervaringen?

                      Ik kende de specs niet van de Subaru en net eens bekeken en die lijken me minder sportief. Wellicht veel vinniger door grootte en gewicht dan de Mustang?
                      Bon over de looks etc. wil ik het niet hebben maar dat meld je zelf al.
                      Ga eens rijden met de subaru zou ik zeggen. Is meer een rijdersauto dan de mustang.
                      Classic cars on demand

                      www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                      www.californiadream.be

                      - It's time to make your dream come true -

                      Comment


                      • tja die mustang heeft imo de V8 nodig ook al zou ik zelf ook voor de 4 cilinder gaan indien ik deze zou kopen maar dat is puur een budgettaire reden
                        lets have some more member berries

                        Comment


                        • Zelden écht zot van een nieuwe auto, maar deze Mustang is een uitzondering op die regel

                          Voor mij persoonlijk zou de 2.3 alvast meer dan voldoende zijn... misschien iets voor m'n 45ste verjaardag of zo

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                            Ga eens rijden met de subaru zou ik zeggen. Is meer een rijdersauto dan de mustang.
                            Mogelijk maar ik heb al een auto waar ik tevreden over ben en de tweede zou eerder om te genieten zijn af en toe tijdens de week maar vooral de weekends (rustig cruisen) en voor mij is ook de look belangrijk en zou die auto dan gewoon willen houden zolang het kan.
                            Dan valt die Subaru onmiddellijk weg ;-)

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door frankjacobs Bekijk Berichten
                              Vanochtend heb ik de kans gehad eentje te testen bij de locale dealer (Hasselt). Was een rode ecoboost met Recaro's en navi. Heb er een half uurtje mee kunnen rondrijden en dat smaakte wel naar meer. Echte plus vond ik de look (powercar uiterlijk) en de uitrusting/prijs verhouding. De euforie wordt dan ietwat getemperd door het afwezige rijgevoel en kunstmatige geluid. Volgens mij 'voelt' hij wat trager aan dan hij werkelijk is, enfin ik bleef precies wat op mijn honger zitten.

                              Uiteindelijke conclusie: ik houd erg van de look & feel, maar het rijgevoel laat je een beetje op je honger zitten (zeker tov het brute uiterlijk). Ik kwam dus niet uit de wagen met het gevoel van deze MOET ik nu hebben (dat had ik bvba bij de Subaru BRZ wél). Blijft voor die prijs wel een erg aantrekkelijke optie...
                              Zelfde als waar ik mee gereden heb. Wagen had 2 weken terug nog maar 600km op de teller, dus verwacht dat die nog iets vlotter zal gaan wanneer er wat meer km op staan. Je wordt niet van je sokken geblazen, maar voordeel van dit type motor is dat die zeer makkelijk te tunen is.

                              Ford racing werkt al aan een stage 1 upgrade die tot 20% vermogen kan toevoegen. Voordeel van Ford Racing upgrade is dat de garantie niet vervalt. In de US is dit toch het geval, dus hoop in EU ook.

                              Er is ook al een nieuwe uitlaat beschikbaar via Ford Racing die een kleine impact heeft op het vermogen maar wel veel doet voor het geluid. Al vond ik het geluid goed in het geval je deze als dagelijks wagen gebruikt.

                              Comment


                              • De recaro stoelen waren (zoals verwacht) erg goed. Veel steun en ik vind het persoonlijk een voordeel dat deze enkel manueel instelbaar zijn. Enige beperking is dat je deze niet met koeling kan nemen. De vraag blijft wel op je er 1300+ (of zoiets) euro voor wil opleggen. Let wel, de standaard stoelen heb ik niet op de weg kunnen testen (enkel showroom).

                                Mijn testverbruik lag op 12L met toch veel start/stop verkeer en wat (licht) doortrekken. Maar ik heb op de BC ook gekeken naar de langere metingen en dan was het verbruik toch 14L over +600km. Vermoedelijk wel veel testkilometers dusja...

                                Mijn conclusie: als GT of cruiser lijkt me dit top, ik houd van de look/feel en de uitrusting is top. Is dit een echte rijdersauto? Dat dan weer niet....

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                                  Ik heb al eens een donkerblauwe 5.0 gezien en die was zeer mooi. De rode achterlichten zorgden voor een mooi contrast. Aan de voorkant geraak ik nog altijd niet gewend .. Ik zou liever de front van de vorige generatie er op zien
                                  De rode achterlichten zijn wel niet te krijgen op het EU model, deze heeft nl de transparante lichten. De rode zijn niet conform de wetgeving in EU wat jammer is sinds de sequentiële richtings aanwijzers van het US model wel knap zijn. Als je er eentje met rode lichten ziet dan is het dus import vanuit de US.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door frankjacobs Bekijk Berichten
                                    De recaro stoelen waren (zoals verwacht) erg goed. Veel steun en ik vind het persoonlijk een voordeel dat deze enkel manueel instelbaar zijn. Enige beperking is dat je deze niet met koeling kan nemen. De vraag blijft wel op je er 1300+ (of zoiets) euro voor wil opleggen. Let wel, de standaard stoelen heb ik niet op de weg kunnen testen (enkel showroom).

                                    Mijn testverbruik lag op 12L met toch veel start/stop verkeer en wat (licht) doortrekken. Maar ik heb op de BC ook gekeken naar de langere metingen en dan was het verbruik toch 14L over +600km. Vermoedelijk wel veel testkilometers dusja...

                                    Mijn conclusie: als GT of cruiser lijkt me dit top, ik houd van de look/feel en de uitrusting is top. Is dit een echte rijdersauto? Dat dan weer niet....

                                    Nogmaals thx voor uitleg.

                                    Dat extra bedrag is inderdaad relatief hoog en dus zal het belagrijk zijn ook die standaard zetels eens eerst te testen

                                    Vrij hoog verbruik toch. Op andere plaatsen hoor ik andere zaken en ook de testen van magazines zitten veel dichter bij wat er opgegeven is.
                                    Misschien nog te nieuwe en teveel mee doorgetrokken al?

                                    Ik zoek eerder een cruiser om te genieten. Ik zoek niet naar die sportieve waar ik overal de snelste mee ben want dan weten we wat risico is als ze foto's aan het trekken zijn ...dus komt de Mustang zeker in aanmerking.

                                    Comment


                                    • Die gaat onder de 6 naar 100 dus toch geen stakker

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                                        Nogmaals thx voor uitleg.

                                        Dat extra bedrag is inderdaad relatief hoog en dus zal het belagrijk zijn ook die standaard zetels eens eerst te testen

                                        Vrij hoog verbruik toch. Op andere plaatsen hoor ik andere zaken en ook de testen van magazines zitten veel dichter bij wat er opgegeven is.
                                        Misschien nog te nieuwe en teveel mee doorgetrokken al?

                                        Ik zoek eerder een cruiser om te genieten. Ik zoek niet naar die sportieve waar ik overal de snelste mee ben want dan weten we wat risico is als ze foto's aan het trekken zijn ...dus komt de Mustang zeker in aanmerking.
                                        Misschien moet je hier eens kijken.

                                        In this week's update, I talk about my recent road trip where I achieved 34 mpg on the highway. In this week's news, I talk about the 2016 BRZ, the new Bugat...


                                        SubaruWRX is een kerel met een eigen youtube kanaal waar hij auto reviews post. Hij heeft een tijd terug zijn Subara BRZ vervangen door de Mustang Ecoboost. In zijn wekelijkse nieuws rubriek geeft hij ook altijd een update van zijn ervaringen met de Mustang.

                                        In zijn laatste update spreekt hij over een gemiddeld verbruik van 30MPG (7,8 l/100km), waar hij in eco mode zelfs naar 34MPG gaat wat onder de 7l is. Zeer aanvaarbare cijfers lijkt me. Hij geeft inderdaad ook aan dat het verbruik zakt naar mate de wagen meer KM's heeft.

                                        Comment


                                        • Leuke channel met veel interessante filmpjes maar misschien een beetje te enthousiast en te positief die gast. Hoe dan ook ik kan er wellicht nog extra info uithalen.

                                          wat feedback gevonden ook over recaro en gewone zetels.
                                          recaro zijn super en ideaal voor op een racetrack maar voor meesten zijn de andere praktischer ook door verwarmen, koelen.

                                          wel raar dat er als optie wel een detector is achteraan hoewel er de camera is maar niet vooraan? Om te stationeren tussen andere wagens of in een smalle garage is dat nochtans praktisch.

                                          op de Europese is het aanpassen van de kleuren, het pony logo bij openen deur etc. Er standaard bij?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X