Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mustang

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door OPC-Belgium Bekijk Berichten
    Dit is de nieuwe....maar toen waren de prestatie's van de camaro nog niet gekend.....de 2.0 liter turbo doet de 0-60 mls in 5,4 sec.
    Heb je nog andere cijfers?
    Eigenlijk zijn belangrijk bij zo'n wagen looks, prestaties (0-100), hernemingen, verbruik en uiteraard rijplezier.

Vraag is verder met de Camaro wanneer beschikbaar? CO2 etc.? Prijs?
    Als alles vergelijkbaar is van prestaties, prijs, etc. dan is het vooral een buikgevoel natuurlijk.

Comment

• Mer dan 10 liter? Wat dan met het woord 'eco'boost?
      Zo eco lijkt mij dat niet

Comment

• Op camaro6.com vind je de laatste nieuwsfeiten....met o.a. de presatatie's. http://www.camaro6.com/forums/showthread.php?t=423278

Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
        Heb je nog andere cijfers?
        Eigenlijk zijn belangrijk bij zo'n wagen looks, prestaties (0-100), hernemingen, verbruik en uiteraard rijplezier.

Vraag is verder met de Camaro wanneer beschikbaar? CO2 etc.? Prijs?
        Als alles vergelijkbaar is van prestaties, prijs, etc. dan is het vooral een buikgevoel natuurlijk.

Comment

• 0.97 g voor de camaro ss... das wel ziek

De 0, 85g is ook niet slecht maar wel zwakjes als zelfs mijn thirdgen 0.89g trekt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OPC-Belgium Bekijk Berichten
            Op camaro6.com vind je de laatste nieuwsfeiten....met o.a. de presatatie's. http://www.camaro6.com/forums/showthread.php?t=423278
            Thx voor de link.
            Wat gelezen en cijfers zien er inderdaad belovend uit.
            Echter zijn Amerikanen en dus CO2 en verbruik speelt geen rol en zie ik ook nergens staan.
            Verder merk ik ook dat productie voorzien is voor later dus tegen dat de eerste beschikbaar zijn, zal het eind dit jaar zijn en voor Europa betekent dat wellicht loop volgend jaar of misschien nog later?
            Als je dus graag iets sneller wil rijden dan valt die optie al weg.
            Ik zal er nog eens over nadenken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frankjacobs Bekijk Berichten
              Uiteindelijke conclusie: ik houd erg van de look & feel, maar het rijgevoel laat je een beetje op je honger zitten (zeker tov het brute uiterlijk). Ik kwam dus niet uit de wagen met het gevoel van deze MOET ik nu hebben (dat had ik bvba bij de Subaru BRZ wél). Blijft voor die prijs wel een erg aantrekkelijke optie...
              Ik had dus een zelfde gevoel na mijn testrit (zie supra) maar toch heb ik een neiging er misschien één te kopen.
              Het zou weliswaar zijn als tweede en als plezier wagen en dan voldoet deze Mustang zeker en vast ook door de looks.
              Enige waar ik nog serieus over twijfel is de zetels.
              De "standaard" met verwarming/koeling of 1200 euro meer betalen voor die Recaro die niet eletrisch zijn, geen geheugenfunctie hebben, minder verstelbaar zijn maar wellicht zoveel beter zitten.
              Wat is jouw gevoel Frank als je uiteraard in beide hebt gezeten?

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Blijft toch een dikke kar, al vind ik zwart een van de minste kleuren.

Comment

• Ook reeds een testrit gedaan. Positieve ervaring maar uiteindelijk beslist geen te kopen. Wachttijd te lang en geen goed gevoel inzake de automaat.
                    Qua zetels zou ik het houden bij de standaard met alle mogelijkheden.
                    De mustang is en blijft een gt.

Comment

• Zeer mooi en rijdt zeer goed maar vergelijk het niet met een hothatch bvb een golf r of cupra gaan veel harder, het is idd een vlotte gt

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Comment

• Hoe lang is de wachtijd op dit moment eigenlijk? Ik heb de mijne eind juni besteld maar de Ford Garage (Driesen Genk) kon alleen maar zeggen; "levering laatste kwartaal". Al geloof ik dat niet meer, ik gok eerder op februari/maart. Tot een week of twee geleden had ik zelfs nog geen chassisnummer van het fabriek gekregen, dan wist ik tenminste toch al wanneer 'm gemaakt zou worden. Heeft iemand ergens soms opgevangen wat de levertijd is voor orders gedaan in juni ? Wat de Cobb tuning kastjes aangaat, ik dacht dat ik op hun site bij de FAQ had gelezen dat die niet geschikt is voor de europese ecoboost uitvoering. Toch maar opletten voor je'm besteld!

Sus

Comment

• Wachttijd, 2 t's ;-) is afhankelijk denk ik van de garage.
                          In sommige spreken ze van 9 maanden, andere 6 maanden.
                          Of sommige hebben minder in bestelling en kunnen sneller leveren of anders liegen ze mogelijk.
                          Hoe dan ok ik wil eerstdaags een beslissing nemen.
                          Op basis van de feedback supra over de Camaro ook die eens bekeken en het vrouwtje vind die knapper.
                          Maar voorlopig zijn daar relatief weinig gegevens van beschikbaar en wachten tot die beschikbaar is om eerst ook die eens te testen dan betekent dat automatisch dat de Mustang of Camaro er pas zullen zijn eind volgend jaar .... not easy!

Comment

• Comment

• In Hasselt spraken ze over minstens 6 maanden. Wat de Cobb tuning betreft, zo in detail nog niet bekeken. Eerst een Mustang, dan de rest ;-)

Comment

• Vandaag eentje in het wild gespot, was oranje rood, prachtig in die kleur, met nr plaat 1-JPX-XXX

Comment

• vandaag een blauwe gezien, met witte/grijze strepen ... op foto vallen die strepen nog mee, maar op straat is het toch maar niks (imho)
                                  Last edited by viperman; 24/09/2015, 16:37.
                                  Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                                    vandaag een blauwe gezien, met witte/grijze strepen ... op foto vallen die strepen nog mee, maar op straat is het toch maar niks (imho)
                                    Strepen horen op zoon auto

Comment

• ook, 2 o's ;-)

en het vrouwtje heeft gelijk ;-)

Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                                      Wachttijd, 2 t's ;-) is afhankelijk denk ik van de garage.
                                      Of sommige hebben minder in bestelling en kunnen sneller leveren of anders liegen ze mogelijk.
                                      Op basis van de feedback supra over de Camaro ook die eens bekeken en het vrouwtje vind die knapper.
                                      Maar voorlopig zijn daar relatief weinig gegevens van beschikbaar en wachten tot die beschikbaar is om eerst ook die eens te testen dan betekent dat automatisch dat de Mustang of Camaro er pas zullen zijn eind volgend jaar .... not easy!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                                        Wachttijd, 2 t's ;-) is afhankelijk denk ik van de garage.

vindt, dt ;-)

Comment

• suscom .. ik schaam me ... 0/10 voor mij!

Los daarvan gisteravond veel gelezen en :
                                          Mustang V6 - Camaro 4 - Mustang 4 - Camaro V6 - Mustang V8 - Camaro V8
                                          De Camaro wint het meestal door het lichtere gewicht.
                                          Concreet voor ons in Europa zijn er dus de V8 maar die vergeet ik financieel en dus blijft er enkel de 4 over en dan scoort de Mustang (op papier) beter.
                                          De Camaro zou wel minder verbruiken en door lichter gewicht nagenoeg zelfde prestaties leveren.
                                          Een mogelijkheid zou ook zijn om de Camaro V6 in te voeren maar goed dat lijkt me qua taken ook niet top.

als we het dan enkel bij de 4 houden ...
                                          Mustang nu bestellen is 6 à 9 maanden wachten.
                                          Camaro in productie begin 2016, demo auto's zomer 2016 in Europa dan bestellen, betekent pas einde 2016 of erger 2017.
                                          Als de Camaro dan nog tegenvalt tov Mustang had ik niet moeten wachten en kan ik wel zolang wachten?
                                          Dan liever het vrouwtje ongelijk geven en mijn eigen goesting doen?

Comment

Working...
                                          X