Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Los daarvan gisteravond veel gelezen en :
Mustang V6 - Camaro 4 - Mustang 4 - Camaro V6 - Mustang V8 - Camaro V8
De Camaro wint het meestal door het lichtere gewicht.
Concreet voor ons in Europa zijn er dus de V8 maar die vergeet ik financieel en dus blijft er enkel de 4 over en dan scoort de Mustang (op papier) beter.
De Camaro zou wel minder verbruiken en door lichter gewicht nagenoeg zelfde prestaties leveren.
Een mogelijkheid zou ook zijn om de Camaro V6 in te voeren maar goed dat lijkt me qua taken ook niet top.
als we het dan enkel bij de 4 houden ...
Mustang nu bestellen is 6 à 9 maanden wachten.
Camaro in productie begin 2016, demo auto's zomer 2016 in Europa dan bestellen, betekent pas einde 2016 of erger 2017.
Als de Camaro dan nog tegenvalt tov Mustang had ik niet moeten wachten en kan ik wel zolang wachten?
Dan liever het vrouwtje ongelijk geven en mijn eigen goesting doen?
Mijn keuze zou de Mustang zijn. Voor mij nog altijd het icoon onder de Amerikaanse Muscle cars, al is de Ecoboost niet bepaald 'muscular' ;-)
Het interieur van de Mustang staat me ook meer aan en de afwerking van Ford lijkt me op een iets hoger niveau te liggen.
Mijn keuze zou de Mustang zijn. Voor mij nog altijd het icoon onder de Amerikaanse Muscle cars, al is de Ecoboost niet bepaald 'muscular' ;-)
Het interieur van de Mustang staat me ook meer aan en de afwerking van Ford lijkt me op een iets hoger niveau te liggen.
wat zou je dan nemen?
ik twijfel omwille van de 9 maanden wachttijd.
Anders:
ecoboost race red of wit
premium pack
parkeerhulp achteraan
klimaatregeling of recaro
Vergeten te vragen of het zoals bij andere merken is, dat je nog kan wijzigen na bestellen maar voor productie. Dan heb ik tijd om zeker te zijn van kleur en zetels maar tenminste al besteld.
Vergeten te vragen of het zoals bij andere merken is, dat je nog kan wijzigen na bestellen maar voor productie. Dan heb ik tijd om zeker te zijn van kleur en zetels maar tenminste al besteld.
Zolang je van het fabriek geen chassisnummer hebt gekregen kan je nog alles wijzigen, eenmaal jouw wagen een chassisnummer heeft is hij ook ingepland in de productie en weet je wanneer hij gemaakt gaat worden, bij die datum moet je dan nog 2.5 tot 3 maanden tellen voor hij hier bij je dealer is. Ik heb de mijne eind juni besteld en heb nog steeds geen chassisnummer, maar ik ga toch bij rubyred blijven:-)
ik twijfel omwille van de 9 maanden wachttijd.
Anders:
ecoboost race red of wit
premium pack
parkeerhulp achteraan
klimaatregeling of recaro
Ik zou donkergrijs nemen met Standaard zetels sinds ik deze als daily zou gebruiken. Maar uit uw keuzes zou ik gaan voor race red en Recaro sinds ik dacht dat het voor u geen daily zou zijn. In die configuratie staat hij trouwens bij Ford in Hasselt.
Ik wacht wel op de Chevy. Die vind ik mooier omdat hij geblokter oogt en lichter is.
Chevy 4 life !
Zijt ge wel zeker of die uberhaupt naar Europa komt? Want Chevrolet is, zoals Dodge ook, weg uit vele Europese landen waaronder ook België. Enkel de Corvette wordt hier nog verdeeld.
Zijt ge wel zeker of die uberhaupt naar Europa komt? Want Chevrolet is, zoals Dodge ook, weg uit vele Europese landen waaronder ook België. Enkel de Corvette wordt hier nog verdeeld.
Ik denk wel dat die gaat komen. Ze gaan gewoon eerst afwachten hoe het verhaal bij Ford gaat zijn.
Is te bestellen via bepaalde Opel dealers, net als Cadillac.
Ik zou donkergrijs nemen met Standaard zetels sinds ik deze als daily zou gebruiken. Maar uit uw keuzes zou ik gaan voor race red en Recaro sinds ik dacht dat het voor u geen daily zou zijn. In die configuratie staat hij trouwens bij Ford in Hasselt.
Vandaag eerste in the wild gespot, een zwarte cabrio.
yep eerder een weekend auto om ook af en toe tijdens de week,te gebruiken.
interessante review gezien over ecoboost met Recaro zetels en voor- en nadelen ervan.
Heb bestelbon gevraagd maar stel me de vraag wat effect gaat zijn van nieuwe aankondiging taksen 2016
Heb je een diesel gekocht? benzine zal niet veel veranderen
Voorlopig behalve gisteren een nieuwe console nog niks.
Bestelbon gevraagd aan verkoper maar nog niets ontvangen.
Wellicht enkel op diesel maar mogelijk weer enkel op CO2 en dan is dat ook nadelig voor benzines!
Ze zouden beter een uniforme test verplichten door een onafhankelijk bureau van ALLE wagens en dit als maatstaf.
Een test op een zelfde omloop. Nu zijn de Amerikanen benadeeld omdat zij de correcte cijfers geven tov Europa (voor zover dit klopt).
Maar nee liever met elektriciteit geproduceerd door dampende fabrieken... ;-)
Gisteren eindelijk de bestelbon ontvangen en er staat wel degelijk levering binnen de ... 9 maanden!
Dat is wel heel erg lang uiteindelijk en zeker niet wetende wat vadertje staat gaat beslissen ivm benzines en taksen ...
Gisteren eindelijk de bestelbon ontvangen en er staat wel degelijk levering binnen de ... 9 maanden!
Dat is wel heel erg lang uiteindelijk en zeker niet wetende wat vadertje staat gaat beslissen ivm benzines en taksen ...
Je kan misschien proberen om een stockwagen te vinden? Oa Ford Hasselt verkoopt de Mustangs uit hun showroom als stockwagen sinds ze deze na 3 maanden mogen verkopen van Ford. Er staat oa een witte met de standaard zetels en een rode met Recaro die ze gebruiken als testwagen. Van Ford in Aarschot heb ik ook al advertenties gezien dat ze Mustang stockwagens hebben.
Hier oa advertentie van Ford Aarschot. Onderaan op de pagina bij bijzonderheden 'Neem contact op voor infromatie of andere stockwagens'.
Gisteren moest ik wat boodschappen doen. Parkeer de wagen en komt er een dame van rond de 40 rustig in een zwarte 2.3 coupé de parking opgereden.
Echt een heel knap ding moet ik zeggen!
Gisteren moest ik wat boodschappen doen. Parkeer de wagen en komt er een dame van rond de 40 rustig in een zwarte 2.3 coupé de parking opgereden.
Echt een heel knap ding moet ik zeggen!
Comment