Oorspronkelijk geplaatst door OPC-Belgium
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Mustang
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenJe kan misschien proberen om een stockwagen te vinden? Oa Ford Hasselt verkoopt de Mustangs uit hun showroom als stockwagen sinds ze deze na 3 maanden mogen verkopen van Ford. Er staat oa een witte met de standaard zetels en een rode met Recaro die ze gebruiken als testwagen. Van Ford in Aarschot heb ik ook al advertenties gezien dat ze Mustang stockwagens hebben.
Hier oa advertentie van Ford Aarschot. Onderaan op de pagina bij bijzonderheden 'Neem contact op voor infromatie of andere stockwagens'.
http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...616?asrc=st|as
Er zit niks anders op hé :-)
Update: besteld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk BerichtenBehalve mogelijk die V8 lijkt er mij nergens nog voorraad. Heb deze morgen 8 garages gecontacteerd en overal zelfde verhaal. Alles verkocht ook demo's die nog rondrijden (behalve in Gent - die is nog beschikbaar voor verkoop maar mag pas weg in .... maart). Overal spreken ze dus van minimum 6 maanden en dus april als alles mee zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenProficiat. En wat is het uiteindelijk geworden qua opties en kleur?
Zoals ervoor al gemeld :
Race red
Parkeerhulp
Premium Sound kit met GPS
Klimaat zetels - dit kan mogelijk wegvallen mocht ik toch nog opteren voor de Recaro
Tja en meer valt er niet echt te bestellen als opties dacht ik ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenKlimaat zetels zou ik altijd houden ipv de recaro's. Zeer aangenaam bij een cabrio als het iets warmer is.
Koeling en verwarmen heb dat gehad op vorige auto en nauwelijks gebruikt. Meer een gadget maar deftig in je stoeltje zitten is dat niet dus denk ik er nog over na.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk BerichtenBehalve mogelijk die V8 lijkt er mij nergens nog voorraad. Heb deze morgen 8 garages gecontacteerd en overal zelfde verhaal. Alles verkocht ook demo's die nog rondrijden (behalve in Gent - die is nog beschikbaar voor verkoop maar mag pas weg in .... maart). Overal spreken ze dus van minimum 6 maanden en dus april als alles mee zit.
Proficiat ! Ik heb de RubyRed met de pack genomen,,heb liever zilveren dan zwarte velgen, vandaar. Ik ben van de zomer in de USA geweest en we hadden een Ford Expedition EL gehuurd, deze had ook de gekoelde zetels, ik vond het een SUPER accessoire! Ook buiten de woestijngebieden en in normale temperaturen, je gaat na een paar uren in zo'n leren zetel altijd zweten en die koeling was ideaal. Je stapte nooit uit met een zweetreet:-))
Zoals eerder al gezegd , in Juni besteld en nu maar wachten ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk BerichtenThx!
Zoals ervoor al gemeld :
Race red
Parkeerhulp
Premium Sound kit met GPS
Klimaat zetels - dit kan mogelijk wegvallen mocht ik toch nog opteren voor de Recaro
Tja en meer valt er niet echt te bestellen als opties dacht ik ....Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
net met de cabrio gereden . Super reuze wagen ; bij mij zeiden ze 9 maand wachten ; Hij ging horen voor een wagen in stock . Ik twijfel tot de aankoop 9 maand wacht is wel langNooit discussueren met idioten, ze trekken u naar beneden op hun niveau en dan verslagen ze u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Garcia Bekijk Berichtennet met de cabrio gereden . Super reuze wagen ; bij mij zeiden ze 9 maand wachten ; Hij ging horen voor een wagen in stock . Ik twijfel tot de aankoop 9 maand wacht is wel lang
hoe dan ook 6 of 9 maanden, wachten is altijd te lang maar is iets om naar uit te zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door suscom Bekijk BerichtenProficiat ! Ik heb de RubyRed met de pack genomen,,heb liever zilveren dan zwarte velgen, vandaar. Ik ben van de zomer in de USA geweest en we hadden een Ford Expedition EL gehuurd, deze had ook de gekoelde zetels, ik vond het een SUPER accessoire! Ook buiten de woestijngebieden en in normale temperaturen, je gaat na een paar uren in zo'n leren zetel altijd zweten en die koeling was ideaal. Je stapte nooit uit met een zweetreet:-))
Zoals eerder al gezegd , in Juni besteld en nu maar wachten ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Prachtige kleur! Goed gekozen.1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer
Comment
-
Hey , klopt maar mijn ouders wonen in kampenhout en daar toevallig een ford mustang zien staan cabrio . afspraak gemaakt en zo eens kunnen rijden . Ik had ook naar de invoeder gebeld van ford in antwerpen nooit gehoord gehad ? . ZE gingen het regelen met een mail nooit gehad . Dus daarom eens test gereden . de testrit op zich viel eigenlijk tegen . Hij reed mee en had hem ma 14 minuten mogen rijden en niet eens mogen duwen . Ben gewoon met de iets zwaardere bmw's te rijden . Dus dit was een tegenvaller maar helaas is dit de policy van ford . en had liever met de 2.3 fastback gereden met pook . Maar dit was de automaat en nog eens cabrio . Wist zelfs niet eens dat het in Gent mogelijk was . Waar ergens dan ? ken alleen maar neys in lokeren ...Nooit discussueren met idioten, ze trekken u naar beneden op hun niveau en dan verslagen ze u.
Comment
-
Ford Mustang
Toevallig vandaag eentje in een flits heel even naast mij zien staan aan het rode licht in Willebroek/Puurs. Kon nog net zien dat het een nieuwe Ford Mustang GT was van Waasland automotive in een grijze kleurstelling. (was al donker). Prachtige car. Het was mijn vrouw die me erop wees...
Was rechtstreeks in USA gaan kopen geen optie?Last edited by Metaxa; 04/10/2015, 09:34.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Eentje van in Canada op een Western festivalletje stond er een Ford stand met twee mustangs en nog wat andere autootjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door suscom Bekijk BerichtenProficiat ! Ik heb de RubyRed met de pack genomen,,heb liever zilveren dan zwarte velgen, vandaar. Ik ben van de zomer in de USA geweest en we hadden een Ford Expedition EL gehuurd, deze had ook de gekoelde zetels, ik vond het een SUPER accessoire! Ook buiten de woestijngebieden en in normale temperaturen, je gaat na een paar uren in zo'n leren zetel altijd zweten en die koeling was ideaal. Je stapte nooit uit met een zweetreet:-))
En ik wil het liever iets sportief maar ieder zijn ding en belangrijker is dat er tenminste een aantal zullen rondrijden in België.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Garcia Bekijk BerichtenHey , klopt maar mijn ouders wonen in kampenhout en daar toevallig een ford mustang zien staan cabrio . afspraak gemaakt en zo eens kunnen rijden . Ik had ook naar de invoeder gebeld van ford in antwerpen nooit gehoord gehad ? . ZE gingen het regelen met een mail nooit gehad . Dus daarom eens test gereden . de testrit op zich viel eigenlijk tegen . Hij reed mee en had hem ma 14 minuten mogen rijden en niet eens mogen duwen . Ben gewoon met de iets zwaardere bmw's te rijden . Dus dit was een tegenvaller maar helaas is dit de policy van ford . en had liever met de 2.3 fastback gereden met pook . Maar dit was de automaat en nog eens cabrio . Wist zelfs niet eens dat het in Gent mogelijk was . Waar ergens dan ? ken alleen maar neys in lokeren ...
Comment
Comment