Net gebeld . En een nieuwe afspraak gemaakt . zeer vriendelijk . Nu is het wel eeen handgeschakelde . Als het meevalt bestel ik hem daar . bedankt
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Mustang
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Garcia Bekijk BerichtenNet gebeld . En een nieuwe afspraak gemaakt . zeer vriendelijk . Nu is het wel eeen handgeschakelde . Als het meevalt bestel ik hem daar . bedankt
Tof ! Gisteren in Zolder tijdens de Nascar leek het wel of elke Mustang in Belgie er was...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Garcia Bekijk BerichtenNet gebeld . En een nieuwe afspraak gemaakt . zeer vriendelijk . Nu is het wel eeen handgeschakelde . Als het meevalt bestel ik hem daar . bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk BerichtenIk weet niet of je daar kan rijden maar CIAC (denk ik) in Gent met o.a. Ford en Peugeot is een verdeler en zijn hebben een zwarte met recaro staan. Ik veronderstel dat je daar toch ook een testrit kunt maken? Ik heb hoe dan ook alleen mogen rijden met de auto zonder bijzitter. Ik mocht zelf het vrouwtje en kindje meepakken indien gewenst maar die zijn blijven wachten in de showroom ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Z3MC Bekijk BerichtenKlopt, de zwarte met Recaro's en navigatie. Via Jan testrit mogelijk. Zeer vriendelijke open-minded verkoper. Vandaag bestellen is begin maart 2016 te leveren. Een wagen die me echt boeit, ook al ligt er geen V8 of V6 voorin.
Hij is net de reden dat ik er daar geen besteld heb....
Zeer onprofessioneel en ik zit zelf in de verkoop dus ik weet wat mag en kan.
Tegen een ander persoon die er net was zeggen hé niet in die auto gaan zitten!
als die al verkocht is en je wil niet dat er iemand in gaat zitten dan zet je die niet in de showroom of als het is omdat je er zo weinig hebt, maak die dan op slot.
Leek me bovendien niet goed wakker om 12u 's middags :-)
En hij is ook enige verkoper die met 100% zekerheid zegt dat vandaag bestellen levering is in maart daar waar de 7 andere garages die ik gecontacteerd hebben dat niet durven bevestigen...
Ik denk dat er een groot verschil is ook in aantal verkochte stuks.
Ik had een garage die me zei dat ze één van de betere verkopers zijn met bijna 20 stuks ... say what?
Andere garage heeft er al meer geleverd dan dat!
Maar goed nu ga ik teveel off topic.
Concreet april is vroegst mogelijke als alles goed mee zit of je pakt een V8 die ergens beschikbaar zou zijn.
Waarom specifiek die Recaro? Dat is enige waar ik nog niet uit ben.
Comment
-
Gisterenochtend op de E34 nog een gele zien rijden met zwarte strepen. Prachtig!
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Effe een update ; Vrijdag vernomen dat ik mijn chassisnummer heb en dat hij op 2 november gemaakt gaat worden (is wel een maandag:-), hij zou volgens de planning op 9 Januari hier bij de dealer moeten zijn. Als dat ook zo is dan heb ik in totaal zes en een halve maand moeten wachten.
Nog 3 maanden wachten !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door suscom Bekijk BerichtenEffe een update ; Vrijdag vernomen dat ik mijn chassisnummer heb en dat hij op 2 november gemaakt gaat worden (is wel een maandag:-), hij zou volgens de planning op 9 Januari hier bij de dealer moeten zijn. Als dat ook zo is dan heb ik in totaal zes en een halve maand moeten wachten.
Nog 3 maanden wachten !!!
niet vergeten foto's te posten evenals je eerste indrukken!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenIk zie ze hier al elke dag rijden er hier enorm veel rond, alle ecoboost
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenPoor Man version.
Comment
-
Ik ben daarstraks in Genk gaan testrijden, deze had wel de Recaro zetels en ik ben blij dat ik die niet heb genomen, veel te smal, terwijl ik helemaal niet zo "breed" ben. Redelijk wat power, maarja,,,het mag altijd wel meer :-).
Oh ja , voor de twijfelaars, volgens de dealer wordt de mustang vanaf November weer 2000€ duurder, dus,,,,,,
En wat dat scheef kijken betreft, ik denk dat je dat eerder kan vertalen als jaloezie. In Genk staat de Mustang in Rubyred met zilverkleurige velgen en in die uitvoering vind ik hem eerder braaf, niet zo agressief. Enfin dat zijn toch discussies zonder eind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door suscom Bekijk BerichtenValt me wel op dat de meeste die commentaar geven op de ecoboost zelf met een 1400 rondrijden
Comment
-
Comment
Comment