Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mustang

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren eindelijk nog eens ééntje gezien. Hoewel ik lees dat er reeds veel verkocht zijn en dat er hier velen op het forum er dagelijks zien, was het voor mij nog maar de tweede keer.
    Een rode 2,3 maar met witte stripings.
    Echter al te donker en beiden rijdend dus moeilijk om foto's te trekken. Weet niet echt of dit de auto eer aandoet. Zou het eens moeten zien overdag en stilstaand.
    Erger waren echter de velgen en de omkadering alles in alu kleur (grijs) ... beurk op een rode!
    En dan nog met stripings ... beter eerst die velgen aangepast imo.
    Last edited by ; 27/11/2015, 14:51.

Comment

• 2015 DRAGG Mustang Ecoboost on "Velgen" Wheels…

Comment

• Comment

• A Ford Mustang Shelby GT350R DTM Racer Is The Devil's Dream Machine.

While perhaps not being given the TV coverage it deserves, Germany's DTM competition is one of the finest forms of motorsports anywhere in the world. It

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten

donderdag op het industrieterrein in tongeren (iz overhaem) een grijze mustang tweemaal zien voorbij flitsen.
                  machtig geluid kwam daaruit. misschien niet zo bruut als in het filmke, maar toch behoorlijk indrukwekkend.

Comment

• Geslaagde wagen

Comment

• Comment

• Deze week heb ik de mijne !! Eindelijk

Comment

• Je ecohoest?

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                            Je ecohoest?

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

De dag dat jij je GT krijgt mag je lachen met mijn Ecohoest :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suscom Bekijk Berichten
                              De dag dat jij je GT krijgt mag je lachen met mijn Ecohoest :-)
                              Have my like

Comment

• Good one

Comment

• Zijn al te vinden in Duitsland voor 30 000 euro, 2.3 weliswaar maar blijft niet veel geld voor zo'n dikke wagen.
                                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                    Zijn al te vinden in Duitsland voor 30 000 euro, 2.3 weliswaar maar blijft niet veel geld voor zo'n dikke wagen.
                                    Okkazie vermoedelijk aangezien nieuwprijs 38000 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suscom Bekijk Berichten
                                      Deze week heb ik de mijne !! Eindelijk

Cool Suscom - was die niet in productie op 2/11? Dus ongeveer 2,5 maand later al levering.

Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                                        En meestal grijze import met de 3.7 V6 met bijbehorende co2 uitstoot van 255g waar ge dan 8426€ biv en dik 2000€ verkeersbelasting voor moogt betalen. Neen dank u. Dan liever een 2.3 ecoboost.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                                          Inderdaad occasie
                                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                                          X