Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mustang

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
    Cool Suscom - was die niet in productie op 2/11? Dus ongeveer 2,5 maand later al levering.

Grtz

Ja, gebouwd op 2/11 , stond op 29/11 in Baltimore in de haven op een bootje te wachten. Schip (Eurasian Highway) kwam vorige week zondagnacht (10/01) om 1u30 aan in Zeebrugge en is vanmorgen aangekomen in de garage.
    Klote is wel dat de DTRL's led,s ( de tribar naast de koplampen) eruit gehaald zijn, de LED mistlichten vervangen werden door Halogeen mistlichten. De Sync 3 die er vanuit het fabriek standaard in zit werd vervangen door de sync II, de sequentiele achterlichten werden ook vervangen, tbv de Belgische kommaneukerij. Jammer, jammer.
    (wil een foto die ik daarstraks in de garage gemaakt heb uploaden, maar dat lukt om de een of andere reden (ook na verkleinen) niet:-((
    Last edited by ; 19/01/2016, 21:35.

Comment

• Waarom sync III er uit ? lijkt me raar dat dit niet mag van de wetgeving ?
      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
        Waarom sync III er uit ? lijkt me raar dat dit niet mag van de wetgeving ?

Ligt niet aan de wetgeving (de lichten wel),,sync3 is blijkbaar niet klaar voor europa,,talen, wegenkaarten enz vermoed ik,,alle Mustangs vanaf MY2016 hebben fabriekaf sync 3 erin, behalve voor export,,die worden bij aankomst omgebouwd.
        Op mijn window sticker staat Sync3, maar die zit er niet in.
        Last edited by ; 19/01/2016, 21:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suscom Bekijk Berichten
          Ligt niet aan de wetgeving (de lichten wel),,sync3 is blijkbaar niet klaar voor europa,,talen, wegenkaarten enz vermoed ik,,alle Mustangs vanaf MY2016 hebben fabriekaf sync 3 erin, behalve voor export,,die worden bij aankomst omgebouwd.
          Op mijn window sticker staat Sync3, maar die zit er niet in.

Dat is inderdaad zonde. Hopelijk kunnen we er achteraf toch nog die Sync3 er laten inzetten?
          Wat is concreet het verschil?

Voor die lichten zouden ze die niet willen meegeven? Ik vraag me af wat ze doen met één die rechtstreeks uit de USA komt. Wordt die ook aangepast?
          Bijvoorbeeld LED mistlichten kun je nu ook kopen voor andere wagens dus waarom die eruit halen?

Voor die foto contacteer me anders via pm en dan probeer ik die voor jou erop te zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
            Hopelijk kunnen we er achteraf toch nog die Sync3 er laten inzetten?
            Wat is concreet het verschil?
            Ik dacht dat vanaf Sync 3 normaal Apple/Android Carplay/Car mogelijk maakte.
            Edit: Sorry zelfs geen Apple/Android carplay/car voor sync3, die is verder uitgesteld... maar wel Siri ondersteuning

Anderzijds is Sync3 ook niet meer windows-based maar op Blackberry QNX basis: veel performanter dus met een gebruiksvriendelijker GUI/Scherm

Voor de volledige lijst:
            Last edited by ; 20/01/2016, 13:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suscom Bekijk Berichten
              ...de sequentiele achterlichten werden ook vervangen, tbv de Belgische kommaneukerij. Jammer, jammer.
              Dat zou mij verwonderen, Audi mag dit dan weer wel? (heb overlaatst zo'n nieuwe Audi -dacht A7- zien rijden met ook zo'n sequentiele lichten). En de DRL's ook? Volgens de wetgeving is dit toch verplicht voor nieuwe wagens? Typisch Belgisch

Comment

• Rijdt er hier iemand op het forum al rond met de convertible? Met de 2.3 dan wel. Ik ben me aan 't oriënteren voor een nieuwe cabrio, de Saab heeft er binnenkort 6 jaar opzitten. Tot nu toe is er al een hele reeks kandidaten afgevallen, en eigenlijk blijven er op mijn shortlist alleen twee-drie roadsters over. Ik vraag me nu af wat de ervaringen zijn met deze Ford vierzits-convertible. Als je zou weten aan wie ik die vraag kan stellen, hier op 't forum... :-)

Voor alle duidelijkheid: ik ben natuurlijk een testrit aan 't regelen. Maar de ervaring van een ander is altijd mooi meegenomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xircon Bekijk Berichten
                  Dat zou mij verwonderen, Audi mag dit dan weer wel? (heb overlaatst zo'n nieuwe Audi -dacht A7- zien rijden met ook zo'n sequentiele lichten). En de DRL's ook? Volgens de wetgeving is dit toch verplicht voor nieuwe wagens? Typisch Belgisch
                  Wet zit raar om al niet te zeggen scheef ineen.
                  Ik weet op sommige amerikanen mogen mistlampen niet om dat deze geen CE keuring hebben.
                  Ook bij achterlichten kan dit parten spelen.
                  Zo mag je achteraan geen rode sidemarker hebben op de zijkant van het chassis.
                  Maar is dit wel toegelaten als dit mee in de achterlichte zit...( er mag dus geen stukje chassis tussen zitten.

Banden heb ik ook geweten dat ze niet toegelaten zijn als het Z rated (300+) banden zijn. Enkel als ook de maximum snelheid op vermeld staat.

Sequentiele lichten kan men over vallen bij inschrijving. Net als over oranje standlichten.
                  Maar is wel gedoogd als je dit achteraf hebt.

Comment

• Andersom is dat ook, USA doet even goed moeilijk over de Europese specs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                      Rijdt er hier iemand op het forum al rond met de convertible? Met de 2.3 dan wel. Ik ben me aan 't oriënteren voor een nieuwe cabrio, de Saab heeft er binnenkort 6 jaar opzitten. Tot nu toe is er al een hele reeks kandidaten afgevallen, en eigenlijk blijven er op mijn shortlist alleen twee-drie roadsters over. Ik vraag me nu af wat de ervaringen zijn met deze Ford vierzits-convertible. Als je zou weten aan wie ik die vraag kan stellen, hier op 't forum... :-)

Voor alle duidelijkheid: ik ben natuurlijk een testrit aan 't regelen. Maar de ervaring van een ander is altijd mooi meegenomen.
                      Geen idee of er al zijn die er met één rondrijden hier. Echter ik had ervoor al een paar reviews gelezen en die waren minder lovend dan over de coupé.
                      Over de auto zelf met die motor, rijdt lekker en is aangename verschijning maar verwacht geen GTI. Het is eerder een muscle car met dan een kleiner hartje.
                      Maar het is en blijft iets speciaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten
                        Andersom is dat ook, USA doet even goed moeilijk over de Europese specs.
                        Uiteraard

Comment

• New Shelby Terlingua Mustang Unveiled With 750 HP On Tap.

Your thirst for an overpowered ‘Stang that could kick you in the back of your head when you least expect it has just been quenched, thanks to the Shelby

Comment

• Dit is zonder twijfel de gaafste Mustang, mag zo bij mijn afgeleverd worden.

Jay Leno Walks Us Through His Gorgeous Shelby Mustang GT350R.

Video: https://www.youtube.com/embed/WYU94CB7RO0

Comment

• iemand een idee wat de gebruikelijke korting is dat Ford geeft op de 2.3?

Comment

• Ik kreeg 6% voorgesteld in December, toch wel wat aan de lage kant.
                                Het is geen Porsche he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrc99belgium Bekijk Berichten
                                  Ik kreeg 6% voorgesteld in December, toch wel wat aan de lage kant.
                                  Het is geen Porsche he.
                                  Marc, die 6% is personeelskorting.
                                  Voor de gewone sterveling doen ze misschien nog het stof van 'm af, maar dat is ook alles :-)

Sent via OnePlus with Tapatalk!
                                  =================
                                  2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Is dan alleszins meer dan bij Peugeot, die hield het enkel bij de 50/50 deal op de opties...was voor de 308GT.
                                    kans groot dat ik nog wel effe wacht en voor de Amerikaan ga ;-)

Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                                    Marc, die 6% is personeelskorting.
                                    Voor de gewone sterveling doen ze misschien nog het stof van 'm af, maar dat is ook alles :-)

Sent via OnePlus with Tapatalk!

Comment

• vandaag bij Ford (Brugge) geweest voor prijs Focus ST en Mustang...
                                      Mustang 0,0 korting
                                      Focus ST een miezerige 6% ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
                                        vandaag bij Ford (Brugge) geweest voor prijs Focus ST en Mustang...
                                        Mustang 0,0 korting
                                        Focus ST een miezerige 6% ...
                                        Het is al een hele tijd oorlog tussen de dealers en de invoerder, zal er wel mee te maken hebben.
                                        Z4 M40i

Comment

• Oh, tell us more.
                                          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Working...
                                          X