Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mustang

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verkoper zei me dat de Mustang in Maart (denk ik) een prijsverhoging gaat krijgen...vraag is nu of het waar is of het al dan niet een verkooptruc is.
    Wel een beetje lullig dat er maar 12 Ford Stores de Mustang mogen verkopen, zou daar het schoentje wringen misschien tussen invoerder en dealers?

Comment

• Eind december verscheen in het gezaghebbende magazine AutoGids een opmerkelijk verhaal over een conflict tussen de invoerder en een aantal Ford-dealers naar aanleiding van een herstructurering van het netwerk en de creatie van een 20-tal Ford Stores. Terzelfdertijd wordt het aantal 'gewone' dealers herleid tot een 60-tal. Gelijkaardige herstructureringen staan ook bij andere merken op stapel of zijn reeds achter de rug. Dat het bij Ford net voor het autosalon tot een openlijk conflict is gekomen, is vanzelfsprekend slecht voor de goede gang van zaken. Volgens AutoGids communiceren de dealers enkel nog via advocaten met de invoerder.
      Managing director Laurent Charpentier gooide in dat artikel olie op het vuur met zijn uitlating dat 'de dealers echt poen hebben geschept.' Met de Ford Stores wil de invoerder een 20-tal superdealers creëren die echter fors moeten investeren in nieuwe infrastructuur en minimum 400 wagens per jaar moeten verkopen. Als tegensprestatie krijgen zij de verkoop toegewezen van exclusieve modellen als de Focus RS, Mustang, Edge en Vignales.
      Z4 M40i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
        vandaag bij Ford (Brugge) geweest voor prijs Focus ST en Mustang...
        Mustang 0,0 korting
        Focus ST een miezerige 6% ...

Dat is allemaal relatief. Dat komt omdat wij Belgen denken dat we een korting moeten hebben.
        Ze zouden beter gewoon altijd standaard de beste prijs aanbieden - was stuk gemakkelijker en hoef je niet van 1 garage naar een andere ...

Comment

• Is een utopie, zijn er altijd een paar die zich niet aan de regels gaan houden.

Comment

• Comment

• Video:https://www.youtube.com/embed/o4t-MT26C6E

Lethal Performance Shelby GT350 Whipple Supercharger Test

Comment

• Comment

• Comment

• Je begint er echt veel te zien in het straatbeeld !
                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Te veel zelfs hier, dagelijks 5-10 ik zou al gene meer kopen daarvoor vandaag: 2 blauwe (verschillende), 1 oranje?, 1 rode met zwarte velgen, 1 rode met striping en 1 zwarte cabrio. Allemaal ecos denk ik.

Comment

• Alleen de Shelby GT350R vind ik een overweging waard, alleen is die niet in Europa verkrijgbaar.

Comment

• Ik het begin vond ik het een goede zet van ford en overwoog zelf een (nog voor ze effectief reden) nu de motor gezien/getest te hebben en zien dat jan/pier/pol er mee rijdt totaal geen zin meer in. Exclusiviteit is weg en dikwijls het volk dat er in rijdt :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                            Ik het begin vond ik het een goede zet van ford en overwoog zelf een (nog voor ze effectief reden) nu de motor gezien/getest te hebben en zien dat jan/pier/pol er mee rijdt totaal geen zin meer in. Exclusiviteit is weg en dikwijls het volk dat er in rijdt :s
                            Begrijp je volledig

Comment

• Het is infeite meer een droom die aan diggelen is . Je mag nu nog een V6 of V8 hebben de doorsnee mens ziet/weet het verschil niet. Vroeger: wa ne mustang, amerikaan/bruut/V6/V8 dikke sound/droom. Nu : ach ne mustang iedereen kan da kopen da kost nog minder dan een dikke hothatch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                Alleen de Shelby GT350R vind ik een overweging waard, alleen is die niet in Europa verkrijgbaar.
                                Ee staan er in Duitsland te koop, vanaf 80k heb je eentje.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                                  Het is infeite meer een droom die aan diggelen is . Je mag nu nog een V6 of V8 hebben de doorsnee mens ziet/weet het verschil niet. Vroeger: wa ne mustang, amerikaan/bruut/V6/V8 dikke sound/droom. Nu : ach ne mustang iedereen kan da kopen da kost nog minder dan een dikke hothatch.
                                  Dat is het droombeeld dat jij hebt van een Mustang waarschijnlijk bekijk maar eens de basis motoren van de verschillende Mustang generaties...

Mustang I (1964) 2.8L 6cil. 78kW (106pk)
                                  Mustang II (1974) 2.3l 4cil. 65kw (89pk)
                                  Mustang III (1979) 2.3l 4 cil. 62kw (86pk)
                                  Mustang IV (1994) 3.8l V6cil. 108kW (145pk)
                                  Mustang V (2005) 4.0l V6cil. 157kW (210pk)
                                  Mustang VI (2015) 2.3l 4cil. 231kW (314 pk)

Enkel de 4 en 5de generatie had een v6 als basismotor (de eerste generatie een 6 in lijn) maar de tweede en derde generatie hadden ook gewoon een 4 in lijn en met een zeer beperkt vermogen...
                                  Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Ik snap wel enigzins wat ReV bedoelt, maar dat is onze kijk vanuit Europa op de mustang. In de US is dit gewoon een redelijk alledaagse wagen waarvan er jaarlijks massa's van aan de man gebracht worden.
                                    En gelukkig, want anders was ie al lang niet meer op de markt en had ie ook niet de status van vandaag.

Comment

• Dat snap ik ook wel id-dsi daarom ook dat ik schreef dat het het droombeeld was dat ReV had van een Mustang, maar dat droombeeld staat inderdaad ver van de realiteit in de US is de Mustang inderdaad wat hier een Golf is (om maar iets te zeggen) er bestaan "speciale" versies maar de meeste zijn dat niet ...
                                      Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Voor zo'n mustang draai ik me nog eens om...is eens iets anders dan de zoveelste Bmw coupé etc...

Ik vind het goed dat ze die eco motor hebben...kunnen ze ook de iets wat meer rationele Europeaan mee bekoren.

Comment

Working...
                                        X