Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mustang

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ga mij binnen enkele jaren toch ook eentje kopen hoor, ik vind het echt een knappe wagen. Liever dat dan een mager uitgeruste BMW of whatever.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
      Ik ga mij binnen enkele jaren toch ook eentje kopen hoor, ik vind het echt een knappe wagen. Liever dat dan een mager uitgeruste BMW of whatever.
      Keuze genoeg in Duitsland :p

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
        Keuze genoeg in Duitsland :p

Weet ik, maar nu geen plek om eentje te stallen. Tenzij mijn pa zijn wil doordrijft en de Focus buiten zet en een Mustang haalt Maar dat heb ik hem eigenlijk sterk afgeraden

Comment

• Pas op ik zie ze wel graag hoor, enkel het WoW gehalte is eraf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            Ee staan er in Duitsland te koop, vanaf 80k heb je eentje.

Ik zal eens kijken.
            Maar ik heb het over een GT350R niet een gewone GT350.
            Last edited by ; 08/04/2016, 19:12.

Comment

• Comment

• The Ford Shelby GT350R Mustang, one of the most iconic performance nameplates of all time, has been named Popular Mechanics Sports Car of the Year.
                Popular Mechanics says Shelby GT350R was selected from among a host of contenders because it pushes the boundaries of what an American sports car can be.
                Shelby GT350R’s unique, high-revving flat-plane crankshaft 5.2-liter V8 produces 526 horsepower and 429 lb.-ft. of torque.
                The most powerful naturally aspirated Ford production engine ever for the most track-capable, street-legal Mustang ever built.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Akkoord....exclusiviteit is weg...dan is de camaro het betere alternatief

Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                        Pas op ik zie ze wel graag hoor, enkel het WoW gehalte is eraf.

Comment

• Ondertussen 10-12 daags hier... Dealer verkoopt ze sneller dan eco focussen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                            Ondertussen 10-12 daags hier... Dealer verkoopt ze sneller dan eco focussen...
                            Wil je nu zeggen dat belgen smaak krijgen ?

Comment

• Op gebied van model ja, op gebied van motoren ...

Comment

• iedereen wil de V8, nieumand wil er voor betalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                                  Ondertussen 10-12 daags hier... Dealer verkoopt ze sneller dan eco focussen...
                                  ????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                    iedereen wil de V8, nieumand wil er voor betalen
                                    Of nog, kan het betalen

Comment

• Meerprijs is nog te doen. Taksen daarentegen.

Comment

• Valt die niet op CNG te leggen?

Comment

• Maandag een oranje gezien met jaja een v8 en niet op garage platen. Was op e313 nabij wommelgem.

Comment

Working...
                                          X