Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mustang

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • is de trick die ze nu toepassen op van die auto's.
    Spendeer 6000 € extra, bouw een CNG installatie daarvoor in, je krijgt dan een brandblussertje als tank. Amper bruikbaar dus, maar op papier is het een CNG wagen geworden. BIV en verkeersbelasting zo goed als weg eerste jaren. Wel slechts 2 erkende installateurs in België geloof ik .

    Comment



    • Satte 825 PS aus dem 5-Liter-V8 verspricht Speedkore mit seinem Kompressorumbau.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        zal op zijn gemakske naar vanilla ice' iceicebaby aan het luisteren zijn geweest
        LOL. Die kan is groot 'In my 5.0 so my hair can blow'

        Comment


        • Er is een video opgedoken waarop we de gefacelifte Ford Mustang zien!

          Ford is al druk bezig met het testen van de vernieuwde Mustang. Al een paar keer zagen we de nog stevig ingepakt muscle car opduiken, maar de camouflage lijkt niet meer nodig te zijn. In een video, geüpload op Mustang-forum Mustang6g.comzien we de gefacelifte Mustang al in volle glorie rondrijden.

          Hoewel het nog wat onduidelijk is waar de video vandaan komt, lijkt het om offcieel beelmateriaal te gaan. We zien een gele Mustang die een beduidend andere neus heeft dan we gewend zijn. De koplampen zijn anders van vorm en iets kleiner, en daarmee kijkt de Mustang wat norser de wereld in. De voorbumper is ook compleet veranderd. Aan de achterkant is uitgebreider speurwerk nodig om te zien wat er is veranderd.

          Heel grote wijzigingen hadden we voor het uiterlijk van de Mustang ook niet verwacht. Wat er onderhuids verandert, is nog steeds gissen. Volgens de geruchten wordt er een nieuwe tientrapsautomaat leverbaar, die in samenwerking met GM is ontwikkeld. De begeleidende tekst bij de video, '2018 Ford Mustang', lijkt erop te duiden dat Ford nog dit jaar officieel het doek van de gefacelifte Mustang trekt.

          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

          Comment


          • Vergelijk met de préfacelift,

            Ford Mustang GT Facelift (2017: Vorstellung und Erlkönig









            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

            Comment


            • Nu met de ecohoest motor met effectieve pk's of nog steeds ca 30-35pk minder op de bank?

              Comment


              • Facelift is officieel ondertussen,

                Vanochtend konden we dankzij een gelekte video al kennismaken met de gefacelifte Ford Mustang. Nu trekt Ford in de Verenigde Staten officieel het digitale doek van de vernieuwde Mustang!

                Zoals we al konden zien is vooral het front van de Mustang flink op de schop gegaan. Nieuwe koplampen, een bredere grille en een volledig nieuwe voorbumper geven de muscle car een hele andere aanblik. Verder ligt de nieuwe motorkap 2 centimer lager dan voorheen. Aan de achterkant ging men subtieler te werk. De led-units zijn wat hoekiger van vorm en de diffuser is niet langer meegespoten in de carosseriekleur. De Mustang GT kreeg daarnaast ook nog een nieuwe achterpoiler aangemeten.

                Qua techniek verandert er ook het één en ander. De keuze bestaat uit de 2,3-liter Ecoboost en de 5,0-liter V8. De in de VS geleverde V6 verdwijnt. De V8 krijgt directe inspuiting, wat het vermogen ten goede moet komen, en ook de 2.3 krijgt een stootje extra vermogen. Hoeveel vermogen beide krachtbronnen nu leveren, wordt nog niet duidelijk. Nieuw is ook de optionele tientrapsautomaat. Die wordt zowel voor de vier- als achtcilinder leverbaar. Wil je met de automaat toch zelf de touwtjes in handen nemen, dan kun je vanaf het stuur schakelen. Ook het onderstel werd aangepakt. Dankzij nieuwe schokbrekers en stabilisatorstangen moet de Mustang beter te beheersen zijn en scherper reageren.

                In het dashboard vinden we een digitaal instrumentarium terug, zoals we dat ook al in de Ford GT konden zien. Dat is volgens Ford aan te passen aan je persoonlijke voorkeuren. Zo kun je instellen welke kleuren je wilt zien en welke gegevens in beeld moeten komen. Het is ook mogelijk om je favoriete afstellingen van de auto in de normal-, sport- en trackmode op te slaan. Om het raspaard in bedwang te houden, komen diverse veiligheidssystemen beschikbaar, zoals Pre-Collision Assist en Lane-Assist.

                Ford USA meldt dat de auto daar komende herfst in de showrooms komt te staan. Wanneer de vernieuwde Mustang ons continent aandoet, is nog even afwachten.









                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                Comment








                • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                  Comment












                  • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                    Comment


                    • Da is ook onnozel. Gigantisch lange levertermijn en nu moeten degene die nog 5 maanden moeten wachten met lede ogen aanzien dat de FL er al aan komt.

                      Comment


                      • Na de coupé, die eerder deze week werd onthuld, presenteert Ford op de dag van Trumps inauguratie het logische gevolg: de cabrioletversie.

                        De wijzigingen die op de coupé van toepassing zijn, gelden ook voor de open variant. Dat betekent dat de auto een scherper front met anders gelijnde en dieper liggende koplampen krijgt. Ook hier verdwijnt de V6-motor, zodat alleen de 2.3 EcoBoost en natuurlijk de 5.0 V8 overblijven. Beide motoren zijn te combineren met een 10-traps automaat. Wie z'n Mustang graag personaliseert – en wie wil dat nu niet- kan kiezen uit drie nieuwe kleuren en 12 verschillende wielsoorten. Het MagneRide-onderstel moet voor een nog scherper weggedrag zorgen.



                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                        Comment


                        • Nog een vergelijking oud en nieuw,







                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                          Comment


                          • FORD MUSTANG SCOORT MINDER

                            Euro NCAP heeft zowel de Volvo S90 als V90 op de muur afgevuurd. Beide Zweden gingen met 5 sterren naar huis. Ook de Ford Mustang werd aan crashtests onderworpen, al scoorde die Amerikaanse coupé met twee sterren beduidend minder hoog.

                            De Ford Mustang laat met name steken vallen op het gebied van veiligheidssystemen en veiligheid van kinderen. Waar de coupé 72 procent van de punten scoort voor veiligheid van volwassenen en achter het kopje voetgangersveiligheid 64 procent van de punten op zijn rapport ziet, daar behaalt de Mustang voor veiligheid voor kinderen slechts 32 procent van de haalbare punten en wat veiligheidssystemen betreft, wordt slechts 16 procent van de maximale score behaalt. De aan de cashtest onderworpen Mustang is logischerwijs een exemplaar van voor de onlangs gepresenteerde facelift. De aangescherpte Mustang beschikt over systemen als Pre Collision Assist met onder meer voetgangersdetectie. Ook een noodremsysteem en Lane Keeping Assist vinden hun weg naar de 'Stang, iets wat de Ford ongetwijfeld een betere score oplevert.







                            Bron: AutoWeek

                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                            Comment








                            • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                              Comment


                              • Iemand een idee wanneer de nieuwe te bestellen is?
                                De dealer kan geen antwoord geven gezien hij liever heeft dat we nu al bestellen maar dan nog de pfl versie hebben.

                                Iets wat we uiteraard niet willen.

                                Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd
                                  Da is ook onnozel. Gigantisch lange levertermijn en nu moeten degene die nog 5 maanden moeten wachten met lede ogen aanzien dat de FL er al aan komt.
                                  Leveringstermijn is 8 maand nu.

                                  Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

                                  Comment


                                  • Da's de moeite.

                                    Comment


                                    • Vorstellung: Marktstart ist Anfang 2018

                                      Europäische Mustang-Fans müssen sich wieder mal gedulden: In Amerika bringt Ford das Facelift noch 2017 an den Start, in Europa ist der Sportwagen ab Anfang 2018 zu haben.


                                      Dann gibt es drei neue Lackfarben, zwölf verschiedene Räder und zum ersten Mal ein digitales Cockpit für das Ponycar. Zu erkennen ist das Facelift an den Lufteinlässen auf der Motorhaube (die sich jetzt nicht mehr so hoch wölbt) und leicht veränderten Scheinwerfern. Die Blinker sitzen nun nicht mehr hinter dem runden Abblendlichtern, sondern als Streifen darunter. Die veränderte Frontschürze mit den seitlichen Lufteinlässen trägt weniger auf, der Diffusor am Heck ist nicht mehr in Wagenfarbe abgesetzt, sondern schwarz. Je nach Motorisierung kommt das Mustang Facelift mit zwei oder vier Endrohren. Licht spenden rundherum serienmäßige LEDs, nur die passenden LED-Nebelscheinwerfer kosten Aufpreis.

                                      In Amerika bietet Ford mit dem Facelift keinen V6 mehr an, wie bei uns stehen nur noch der 2,3-Liter-EcoBoost und der Fünfliter-V8 zur Auswahl. Neu im Angebot ist ein Zehngang-Automatik-Getriebe, die Sechsgang-Handschaltung gibt es weiterhin. Ein neues Fahrwerk soll für ein besseres Handling sorgen, elektronisch gesteuerte Dämpfer sind optional.

                                      Interieur: Neue Materialien und bequeme Sitze

                                      Im Innenraum des gelifteten Ford Mustang kommen neue Materialien zum Einsatz. Der Materialmix ist uramerikanisch. Hartes Plastik trifft auf dickes, weiches Kunstleder – aber ein echtes Ponycar darf das. Außerdem gibt es neue Sitzbezüge und eine neue Mittelkonsole mit Kniepolster. Die Sitze sind US-typisch bequem gepolstert. Der Nachteil ist, dass die Sitzwangen ebenfalls einen recht weichen Eindruck machen – hier driften die amerikanischen und europäischen Vorstellungen von Seitenhalt etwas auseinander. Gut gefallen hat AUTO BILD, dass die Türöffner keine lackierten Plastikteile sind, sondern aus Alu bestehen – optisch passt das astrein zum (Plastik-)Dekorelement im Metall-Look, das sich quer übers Armaturenbrett spannt. Alles in allem können US-Fans also beruhigt sein: Der Mustang bleibt sich treu.

                                      Connectivity: Öffnen und Schließen mit dem Smartphone

                                      Ford bietet im Mustang nun Sync Connect zum Koppeln mit dem Smartphone an. Mit der FordPass-App kann man das Auto so aus der Ferne starten, auf- oder abschließen und orten. Optional gibt es außerdem eine Sprachsteuerung fürs Navigationssystem.

                                      Ausstattung: Ambientebeleuchtung fürs digitale Cockpit

                                      Größte Neuheit in der Aufpreisliste des Mustang-Facelifts ist ein Zwölfzoll-Bildschirm für die Instrumententafel, also ein digitales Cockpit. Das große Display bietet die drei Ansichten "Normal", "Sport" und "Rennmodus". Außerdem gibt es die Funktion MyMode optional: Das Auto merkt sich die Einstellungen des Fahrers, inklusive persönlicher Fahrwerksabstimmung. Auf Wunsch werden die Anzeigen per Ambientebeleuchtung in unterschiedlichen Farben dargestellt. Neu ist außerdem die Farbe "Midnight Blue" für das Interieur. Bei den Sicherheitsassistenten gibt es nun einen Kollisionswarner mit Fußgängererkennung, einen Abstandswarner und einen Spurhalteassistenten für den Sportwagen. Darüber hinaus bietet Ford eine Auspuffanlage mit Klappensteuerung, ein elektronisch gesteuertes Dämpfersystem, einen Heckspoiler und eine Lenkradheizung an.

                                      Motoren und Preis: Vierzylinder wahrscheinlich unter 40.000 Euro

                                      Wie gehabt stehen für den Mustang zwei Motoren zur Auswahl: der 2,3-Liter-Ecoboost und der Fünfliter-V8. Der bislang in Amerika verkaufte V6-Sauger wird mit der Modellpflege auch dort aus dem Programm genommen. Dafür hat Ford die beiden Motoren überarbeitet. Der Ecoboost-Motor kommt im Mustang Facelift mit mehr Drehmoment, der V8 hat mehr Drehmoment und mehr Leistung. Fahrdaten nennt Ford bislang nicht. Äußerlich erkennt man die Motorisierung auch an den Endrohren: Der Mustang mit Ecoboost-Motor hat zwei, wohingegen der stärkere V8 mit vier Auspuffrohren kommt. Offizielle Preise gibt es noch nicht, aber AUTO BILD geht davon aus, dass der Vierzylinder-Mustang weiterhin unter der 40.000-Euro-Schwelle bleibt.











                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                      Comment








                                      • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                        Comment




                                        • Shelby GT350R.
                                          There are Pretenders among us.....
                                          Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X