Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mustang

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja, vroeger was die Mustang toch veel goedkoper ? Leek het zelfs een koopje...
    Had de vorige ook geen echte achterbank ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL
      Ja, vroeger was die Mustang toch veel goedkoper ? Leek het zelfs een koopje...
      Had de vorige ook geen echte achterbank ?
      We hebben nog een offerte van de vorige liggen van 8 maand geleden, met een pak meer opties voor 37.300Eur.

Serieuze prijsstijging zenne.

Die achterbank is nog steeds het zelfde hoor.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

• Ja, zo prijzen ze zich uit de markt. Voor het bedrag van de nieuwe kan je al veel ander gerief kopen. Was jij in de running voor een Mustang ?

Comment

• Ik niet, mijn schoonbroer. En zoals het er al jaren aan toe gaat in mijn familie ben ik de gene die alles mag regelen. Ik krijg een budget, een minimum aan opties en ik mag de beste deal scoren. Doe dat wel graag.

Ja net even gekeken op Ford US, daar staat de zelfde te koop voor 21k minder, dus pakt import taksen en shipping en wat houden ze nog over, een 15-16k? Mss zelfs een pak meer.

Te belachelijk voor woorden.

Comment

• En het alternatief is...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL
              En het alternatief is...?
              Geen idee, hij is fan van het model dus denk een stockwagen zoeken van de pfl.

Een Camaro was ook nog een alternatief maar die zijn enkel bij Handiri te koop en die mijden we.

Comment

• Je hebt dus een specifieke reden om die mens te mijden ... welke ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard
                  Je hebt dus een specifieke reden om die mens te mijden ... welke ?
                  Heeft geen goeie naam in de streek, veel te duur en zijn LPG installaties trekken op niks. Wat ik nu zeg is al een paar keer gepasseerd op dit forum.

Comment

• Als je de prijzen van hier vergelijkt met deze in Amerika zijn ze bijna het dubbele.
                    Vooral bij de pick-ups.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer
                      Als je de prijzen van hier vergelijkt met deze in Amerika zijn ze bijna het dubbele.
                      Vooral bij de pick-ups.
                      Das toch schandalig, het is niet dat het model veel anders is integendeel. Juist andere achterlichten en EU GPS software.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                        Als je de prijzen van hier vergelijkt met deze in Amerika zijn ze bijna het dubbele.
                        Vooral bij de pick-ups.
                        En de Duitse wagens kosten ginder de helft... zet ook na tot nadenken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten

En de Duitse wagens kosten ginder de helft... zet ook na tot nadenken...
                          Is dat zo ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Is dat zo ?
                            Ik heb overdreven met de helft... maar: https://www.bmwusa.com/byo.html#!/build/color/dhfhx3tv

vb: x3 40i 54000 dollar tov 64000 euro...
                            Tel daar nog een staats taks bij, maar voor een geïmporteerd merk... goedkoper dan hier kopen...
                            rond de 6%... http://www.factorywarrantylist.com/c...-by-state.html

760i 156000 dollar tov 174000 euro

Het is helemaal niet in verhouding tov onze import... stel je voor dat de mustang V8 aan dezelfde voorwaarden geleverd zou worden.... scheelt de helft... tov nu.
                            Last edited by ; 05/11/2017, 16:53.

Comment

• Ja, is inderdaad wel heel vreemd...ik dacht altijd dat een Duitse wagen daar een pak duurder is dan in Europa. Dus wij betalen veel te veel.

Comment

• De X3 wordt ook in de US gemaakt. In South Carolina worden tot 1400 X3, 4 en 5's geproduceerd per dag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                  Wat ik nu zeg is al een paar keer gepasseerd op dit forum.
                                  En ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard

En ?
                                    Dat ge nen uil zijt als je er zo gaan kopen met al die info.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      Dat ge nen uil zijt als je er zo gaan kopen met al die info.

+1
                                      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Haha ja, maar soms moeten mensen het is aan de lijve ondervinden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                          En het alternatief is...?
                                          Vanavond gaan tekenen voor een stock wagen.

Comment

Working...
                                          X