Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mustang

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Niemand die het verschil zal merken... Maar had je niet gezegd dat die motoren nogal gevoelig zijn ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
      Niemand die het verschil zal merken... Maar had je niet gezegd dat die motoren nogal gevoelig zijn ?
      Ja, maar een 5.0 is niet betaalbaar op zijn leeftijd.
      Kaarsje branden dat er niks mee voorvalt.

Comment

• Ja natuurlijk, zo'n 5.0 is hier helemaal niet te doen... Zal misschien ook veel van regelmatig onderhoud afhangen.

Comment

• There are Pretenders among us.....
          Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL
              Ja natuurlijk, zo'n 5.0 is hier helemaal niet te doen... Zal misschien ook veel van regelmatig onderhoud afhangen.
              Gisteren opgehaald

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

• Mooi
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  Gisteren opgehaald

Ik vind dat wel ne toffen auto eigenlijk. Betaalbaar en toch iets speciaals. Vraag me af hoe het rijden zelf is. Die 2.3 motor zal ook goed presteren veronderstel ik. De fabrieksopgaves zijn iig toch al erg goed. Ja die auto heeft iets.

Comment

• Qua optrekken beetje sneller dan mijn Corsa maar niet veel. Is wel leuk om die motorkap te zien tijdens het rijden

Comment

• Gisteren mee gereden, niet slecht maar had er meer van verwacht. Die auto vraagt ook niet om te stampen maar eerder smooth te cruisen.

Nu ja smooth, ik steek het op de nog maar 200km op de teller maar de versnellingsbak was naar mijn mening redelijk stroef.

Motorkap is bizar lang en met die bult zit die redelijk in u gezichtsveld, maar dat zorgt wel voor zijn charmes. Het is ook wel een hele grote auto qua afmetingen. Mijn Leon ST voelt als een Polo aan in vergelijking met dit :-)

Comment

Comment

• 2018 ROUSH 729 FORD MUSTANG.

There are Pretenders among us.....

Comment

• Vroeger was een Ford Mustang nog iets speciaal, iets uniek.
                            Nu zie je ze bijna op iedere straathoek (natuurlijk wel een beetje overdreven).
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
                              Gisteren opgehaald

400km op de teller en het eerste probleem treed al aan, 5de vitesse is zonder gekraak niet te bereiken. Geen alleenstaand geval volgens de dealer.

Comment

• Niet zo erg zolang ze het snel en perfect kunnen oplossen.

En het is niet omdat je een Mustang meer ziet, dat hij minder mooi is he. Ik vind het een verbetering voor het straatbeeld!
                                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Nee, het blijft natuurlijk wel een mooie auto in het vaak zo saaie straatbeeld.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Comment

400km op de teller en het eerste probleem treed al aan, 5de vitesse is zonder gekraak niet te bereiken. Geen alleenstaand geval volgens de dealer.

Allez man... da's ook ni echt leuk. Worden die bij elke Ford dealer hersteld ? Dealer al gecontacteerd ?
                                      Vind het in die prijsklasse een heel toffe auto eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL

Allez man... da's ook ni echt leuk. Worden die bij elke Ford dealer hersteld ? Dealer al gecontacteerd ?
                                        Vind het in die prijsklasse een heel toffe auto eigenlijk.
                                        Probleem was op een uurtje al opgelost, geen idee wat ze gedaan hebben maar geen gekraak en soepel schakelen.

Gezien de dealer waar hem gekocht is 1.5uur rijden is heeft hem een klein service punt van Ford in zijn dorp genomen. Was niet hun eerste mustang en hij gaat daar op onderhoud blijven gaan.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Probleem was op een uurtje al opgelost, geen idee wat ze gedaan hebben maar geen gekraak en soepel schakelen.

Gezien de dealer waar hem gekocht is 1.5uur rijden is heeft hem een klein service punt van Ford in zijn dorp genomen. Was niet hun eerste mustang en hij gaat daar op onderhoud blijven gaan.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
                                          Valt gelukkig goed mee dan... Heb je er intussen nog eens mee gereden ? Is nog in rodage wellicht nu.

Comment

Working...
                                          X