Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw f80 m3 / f82 m4 / f83 m4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Spam Removed.
    Last edited by ; 13/11/2016, 22:53.

Comment

• Klopt, zwart is niet mooi voor een M

Comment

• Ik vind het wel ferm!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
          Sakhir Orange ... Op de BMW configurator lijkt het maar een schijtkleur, maar op die real life foto's lijkt het me een prachtige kleurtje...
          Heb tijdens het googlen net ene gevonden zoals het moet: deftig verlaagd .... dan stoort het zelfs niet dat het "slechts" de 18-duims velgen zijn... nice...

note: bizar: op eerste pic lijken velgen zwart maar ze zijn eigenlijk gewoon origineel. In't zwart of gunmetal zou nog nicer zijn ...

idd in het echt een héél mooi kleur!
          Enorm getwijfeld tussen de configuraties so/so of ss/so...
          Uiteindelijk geopteerd voor ss/so (silverstone/sakhir orange dus) voor de discretie en het is een héél mooi kleur, veel mooier dan op foto, vind ik. En het is ook een M-kleur :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk Berichten
            Klopt, zwart is niet mooi voor een M
            +1!!!!!
            1) de prachtige welvingen komen langs géén kanten uit!
            2) cf dak zie je niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Circuitfun Bekijk Berichten
              +1!!!!!
              1) de prachtige welvingen komen langs géén kanten uit!
              2) cf dak zie je niet
              Zo zie ik het ook , ik zou hem ook in het Silverstone nemen

Comment

• Ondertussen de mijne nog niet kunnen afhalen. Lang leve de div nummerplaat nog altijd niet. Zal pas dinsdag zijn.

Comment

• AC Schnitzer heeft heel wat carbon laten aanrukken om de BMW M4 Coupé anders aan te kleden. Natuurlijk zijn ze in Aken ook onder de motorkap gedoken, en dat leidt tot 510 pk voor de zes-in-lijn met twee turbo’s.

Kom je met een ver-Schnitzer-de M4 de nieuwe Mercedes-AMG C63 S tegen dan heb je in elk geval de wetenschap dat je evenveel vermogen hebt. Het is een aardige stijging, want standaard levert het blok 431 pk. De trekkracht gaat van 550 Nm naar 645 Nm. Hij knalt er een tiende van een seconde sneller mee vanuit stilstand naar 100 km/h, en dat betekent een tijd van 4,0 seconden voor het sprintje. De topsnelheid is nog altijd begrensd op 250 of 280 km/h.
                  Aan de buitenzijde gaat AC Schnitzer enthousiast aan de slag met koolstofvezel, vanbinnen is het vooral aluminium dat de klok slaat.
                  Ondersteltechnisch heb je als koper keus uit twee opties. Een gewone verlagingsset legt de M4 voor 25 tot 30 mm dichter bij het asfalt, achter is dat 10 tot 15 mm. Een raceset zorgt ervoor dat je het onderstel zelf kunt instellen.
                  Een enorme achterspoiler maakt de bodykit compleet al kun je al die onderdelen natuurlijk ook los bestellen.
                  Prijzen zijn nog niet bekend.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Te Johnny.

Comment

• Doe die achterspoiler(of hoe je het noemt) weg en je hebt al een heel ander zicht....

Comment

• margi!

Comment

• De kleur is mooi.
                            ....
                            En daar stopt het

Comment

• Het kan ook wat subtieler...
                              En zo vind ik het nog net kunnen, hoewel de M4 imo OEM moet blijven.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Die ACS velgen zijn wel om van te smullen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                  Te Johnny.
                                  Ik ben ook niet aan die taartenscheppers van spoilers.
                                  Dat is enkel goed voor een circuitwagen, daar is dat wel vandoen maar ik betwijfel of die zelfs daar ook zo hoog/groot moet zijn.
                                  Ook bepaalde Porsches worden zo visueel verkloot imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                    Die ACS velgen zijn wel om van te smullen.
                                    ²

En zonder die taartenschepper-spoiler is die M4 van AC Schnitzer (in foto's gepost door BMWMB) echt af!
                                    Moest ik het geld hebben dan stond er zo enen in mijn garage.

Comment

• Gisteren mijn M3 eindelijk kunnen afhalen. Zalig, echt super tevreden. Nog nooit zoveel bekijks gehad met een wagen zie ze zelfs foto's nemen met hun telefoon. Nu snel 2000km rijden zodat hij binnen kan en hij zijn vol vermogen heeft.

Comment

Gisteren mijn M3 eindelijk kunnen afhalen. Zalig, echt super tevreden. Nog nooit zoveel bekijks gehad met een wagen zie ze zelfs foto's nemen met hun telefoon. Nu snel 2000km rijden zodat hij binnen kan en hij zijn vol vermogen heeft.
                                        Eens naar Duitsland naar de Ring he, ge zult rap aan 2000 km komen

Comment

Gisteren mijn M3 eindelijk kunnen afhalen. Zalig, echt super tevreden. Nog nooit zoveel bekijks gehad met een wagen zie ze zelfs foto's nemen met hun telefoon. Nu snel 2000km rijden zodat hij binnen kan en hij zijn vol vermogen heeft.
                                          Get used to it Iemand heeft bijna in mijn gat gezeten door dat gedoe met zijn gsm. Hij wou ook graag een foto

Comment

Working...
                                          X