Spam Removed.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw f80 m3 / f82 m4 / f83 m4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk BerichtenSakhir Orange ... Op de BMW configurator lijkt het maar een schijtkleur, maar op die real life foto's lijkt het me een prachtige kleurtje...
Heb tijdens het googlen net ene gevonden zoals het moet: deftig verlaagd .... dan stoort het zelfs niet dat het "slechts" de 18-duims velgen zijn... nice...
note: bizar: op eerste pic lijken velgen zwart maar ze zijn eigenlijk gewoon origineel. In't zwart of gunmetal zou nog nicer zijn ...
idd in het echt een héél mooi kleur!
Enorm getwijfeld tussen de configuraties so/so of ss/so...
Uiteindelijk geopteerd voor ss/so (silverstone/sakhir orange dus) voor de discretie en het is een héél mooi kleur, veel mooier dan op foto, vind ik. En het is ook een M-kleur :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk BerichtenKlopt, zwart is niet mooi voor een M
1) de prachtige welvingen komen langs géén kanten uit!
2) cf dak zie je niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Circuitfun Bekijk Berichten+1!!!!!
1) de prachtige welvingen komen langs géén kanten uit!
2) cf dak zie je niet
Comment
-
AC Schnitzer heeft heel wat carbon laten aanrukken om de BMW M4 Coupé anders aan te kleden. Natuurlijk zijn ze in Aken ook onder de motorkap gedoken, en dat leidt tot 510 pk voor de zes-in-lijn met twee turbo’s.
Kom je met een ver-Schnitzer-de M4 de nieuwe Mercedes-AMG C63 S tegen dan heb je in elk geval de wetenschap dat je evenveel vermogen hebt. Het is een aardige stijging, want standaard levert het blok 431 pk. De trekkracht gaat van 550 Nm naar 645 Nm. Hij knalt er een tiende van een seconde sneller mee vanuit stilstand naar 100 km/h, en dat betekent een tijd van 4,0 seconden voor het sprintje. De topsnelheid is nog altijd begrensd op 250 of 280 km/h.
Aan de buitenzijde gaat AC Schnitzer enthousiast aan de slag met koolstofvezel, vanbinnen is het vooral aluminium dat de klok slaat.
Ondersteltechnisch heb je als koper keus uit twee opties. Een gewone verlagingsset legt de M4 voor 25 tot 30 mm dichter bij het asfalt, achter is dat 10 tot 15 mm. Een raceset zorgt ervoor dat je het onderstel zelf kunt instellen.
Een enorme achterspoiler maakt de bodykit compleet al kun je al die onderdelen natuurlijk ook los bestellen.
Prijzen zijn nog niet bekend.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenTe Johnny.
Dat is enkel goed voor een circuitwagen, daar is dat wel vandoen maar ik betwijfel of die zelfs daar ook zo hoog/groot moet zijn.
Ook bepaalde Porsches worden zo visueel verkloot imho.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDie ACS velgen zijn wel om van te smullen.
En zonder die taartenschepper-spoiler is die M4 van AC Schnitzer (in foto's gepost door BMWMB) echt af!
Moest ik het geld hebben dan stond er zo enen in mijn garage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk BerichtenGisteren mijn M3 eindelijk kunnen afhalen. Zalig, echt super tevreden. Nog nooit zoveel bekijks gehad met een wagen zie ze zelfs foto's nemen met hun telefoon. Nu snel 2000km rijden zodat hij binnen kan en hij zijn vol vermogen heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk BerichtenGisteren mijn M3 eindelijk kunnen afhalen. Zalig, echt super tevreden. Nog nooit zoveel bekijks gehad met een wagen zie ze zelfs foto's nemen met hun telefoon. Nu snel 2000km rijden zodat hij binnen kan en hij zijn vol vermogen heeft.
Comment
Comment