Spam Removed.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw f80 m3 / f82 m4 / f83 m4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenOp de F80 gaan ze hem minder goed af vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenMaar de velg is minstens 2 inch te groot, zo'n karrenwielen zeg. Anders zou het wel passen denk ik.
Comment
-
Tx! Mijn allereerste BMW.
Configuratie: http://mybmw.be/g3f7p7l3
Wou individual blauw nemen, maar levertermijn steeg daardoor tot oktober, zoveel geduld heb ik niet.
Levering is nu voor augustus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenHeb het order op de Tesla geannuleerd na een testrit met de M4.
Op geen enkel moment tijdens de testrit had ik in de M4 diezelfde acceleratie gevoeld zoals in de P85D, maar had al bij 2000rpm tonnen meer rijplezier, so f*ck it. M4 bestelbon is getekend.
Vanmorgen mail ontvangen van de concessie dat de wagen er net geleverd werd, toch es gaan kijken.... Ie was net van de vrachtwagen, maw vuil en hier en daar plastiek eraan.... Maar toch
Nu duimen dat mijn nummerplaat er rap is en mijn liefde halen sé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenHeb het order op de Tesla geannuleerd na een testrit met de M4.
Op geen enkel moment tijdens de testrit had ik in de M4 diezelfde acceleratie gevoeld zoals in de P85D, maar had al bij 2000rpm tonnen meer rijplezier, so f*ck it. M4 bestelbon is getekend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erind Bekijk BerichtenGoede beslissing . Woensdag laat ik de M performance uitlaat eronder zetten. Benieuwd wat dat gaat geven
Om duidelijk het verschil te horen in Sport-modus tussen de stock en MPE ga je naar sec. 25 en vervolgens klik je op 1 min. en 5 sec.
2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
Comment