Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw f80 m3 / f82 m4 / f83 m4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
    Eco mode... hoe verzinnen ze het op een M3/4
    Pas op, toen ik dat indertijd zei werd ik ver gekruisigd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
      Eco mode... hoe verzinnen ze het op een M3/4
      't Noemt "efficiency", niet "eco".
      En de auto start standaard in die modus.

Comment

• Comment

• Ik vind het wel opvallend hoe weinig M's de standaard 18inch wielen hebben... 19" past beter in de koets, dat wel, maar toch.

Ik heb op Autogespot één M4 gevonden met de 18 inch wielen (in Duitsland!).
          Moet lukken dat 'ie dezelfde kleur heeft als de mijne, zonder monogram ook... (ik heb wel meer haar op mijne kop ).

Comment

• idd heb ook zitten zoeken op google bij het samenstellen van de M3 en er is gewoon bijna geen enkele afbeelding te vinden (vaak die M3 van Ginion in Francorchamps, degene die jij hier ook gebruikt, maar bitter weinig andere foto's)
            Ik vind de 18 ers op zich wel mooi, maar heb aan de BMW beach lounge eentje geparkeerd gezien in het wit en met die 18ers, en het gaf dan wel geen wauw...
            Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
              maar heb aan de BMW beach lounge eentje geparkeerd gezien in het wit en met die 18ers, en het gaf dan wel geen wauw...
              Toch nog ene met 18" !!

Een kleine spacer en verlaging kan wonderen doen, maar 19" past beter in het geheel, no doubt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                idd heb ook zitten zoeken op google bij het samenstellen van de M3 en er is gewoon bijna geen enkele afbeelding te vinden (..)
                Idd, ofwel snapt Google me niet, ofwel neemt niemand daar deftige foto's van.
                Op YouTube meer succes:

Comment

• Comment

• Comment

• Vet!
                      Tx X5

Comment

• Graag gedaan. Ik vind ze niet mis! Zelfs mooier als de OEM 19" velgen.

Mijn eerste keus voor onder een F8x: 19" BBS FI-R, wel dikke 7000eur voor een setje

Comment

• Die BBS'en vind ik net iets teveel blingbling.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik zou daar een TE37SL velg (wel zwart) onder steken, simpel en performant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                              Ik zou daar een TE37SL velg (wel zwart) onder steken, simpel en performant.

Vind dit meer velgen voor Jap wagens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                                Vind dit meer velgen voor Jap wagens
                                Hoor ik wel meer hoor
                                Ik ben daar echter enorm fan van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                                  Zou mooier zijn met antraciet gekleurde velgen imo.
                                  Inderdaad, geel + grijs = top combinatie!

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Terug van vakantie naar Stockholm. Wat is dit toch een zalige wagen de M3. In totaal een kleine 4000km gereden en een gemiddeld verbruik van 8,9l. Is toch wel zeer goed aangezien er een heel groot stuk Duitsland in de rit zit waarbij de snelheid zelden onder de 190 is gegaan. Die zetels zijn ook super en het comfort is toch bijzonder hoog voor een sportwagen.

Comment

• BBS FI's.
                                      Knapste velgdesign ooit gemaakt imo, al verkies ik wel de gewone dan de R's.

Comment

• Comment

• http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1158025

Wanneer komt er een autoforum m3/m4 samenkomst/fotoshoot?

Comment

Working...
                                          X