Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw f80 m3 / f82 m4 / f83 m4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten

Wanneer komt er een autoforum m3/m4 samenkomst/fotoshoot?
    Is reeds gebeurd bij bimmerboard

Comment

• Zijn daar foto's van en heb je toevallig een link naar de foto's?

Comment

• BMW M4 by atomic80, on Flickr

BMW M3 and M4 by atomic80, on Flickr

BMW M3 and M4 by atomic80, on Flickr

Comment

• MMMM ...

Comment

• Niet mijn favoriete kleurenconfiguratie, maar wel mooi dat volleder.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Gohja, ik had dat besteld zonder het IRL gezien te hebben...
              Maar ik had al wel de combinatie van het leder met Silverstone buitenkleur gezien op foto, nergens echter in combinatie met het aluminium.
              Dus bij deze.

Comment

• Comment

• Mooi!! Welke buitenkleur heb je?

Comment

• Geslaagde combo. Ik hoop alleen dat dat aluminium noet zo schadegevoelig is als in mijn gewezen E90, want dat was een ramp.
                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Niet mijn favoriete kleurenconfiguratie, maar wel mooi dat volleder.
                      Kan dat dash ook in de gewenste kleur of altijd zwart?
                      Ben geen fan van het aluminium in combo met de 2 andere tinten.

Comment

• @X5, Silverstone.

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                        Geslaagde combo. Ik hoop alleen dat dat aluminium noet zo schadegevoelig is als in mijn gewezen E90, want dat was een ramp.
                        Tx. Was dat een effen aluminium inlegplaat of zat er ook textuur in?
                        D'er zitten horizontale lijntjes in, maar dat zie je amper op mijn foto's (geen tijd om het deftig te doen, 'k moet rijden ).

Comment

• Zijn dat foto's van uw auto?
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Zijn dat foto's van uw auto?
                            Yup, zot verliefd op.

Was al vurige fan van de e46 M3, maar deze generatie doet het ook voor mij.

Comment

• Morgen ook bestelbon gaan tekenen . Tanzanite + Amaro M3 . Het wachten kan beginnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk Berichten
                                Morgen ook bestelbon gaan tekenen . Tanzanite + Amaro M3 . Het wachten kan beginnen.
                                Heerlijke spec.
                                Toch wel gezond jaloers op alle M3/M4 eigenaren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                  Damn! Dat is een plezier om in te vertoeven.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

@X5, Silverstone.

Tx. Was dat een effen aluminium inlegplaat of zat er ook textuur in?
                                    D'er zitten horizontale lijntjes in, maar dat zie je amper op mijn foto's (geen tijd om het deftig te doen, 'k moet rijden ).
                                    Daar zat idd textuur in, maar je moest van dicht kijken. Voelde wel leuk aan, maar erg kras-en schade gevoelig. Je mocht er bvb niet eens met sleutels tegen botsen, of je zag putjes in de alu. Ook krasgevoelig. Maar wel erg mooi!
                                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Wat is de functie van dat vierkant die geperforeerd is?

om angstzweet af te drijven?

Comment

• koeling?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk Berichten
                                          Morgen ook bestelbon gaan tekenen . Tanzanite + Amaro M3 . Het wachten kan beginnen.
                                          Gefeliciteerd alvast!

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                          Daar zat idd textuur in, maar je moest van dicht kijken. Voelde wel leuk aan, maar erg kras-en schade gevoelig. Je mocht er bvb niet eens met sleutels tegen botsen, of je zag putjes in de alu. Ook krasgevoelig. Maar wel erg mooi!
                                          Gelukkig moet je geen sleutel meer hanteren, maar bedankt voor de waarschuwing, ik ga voorzichtig zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                          koeling?
                                          "Scheet afdrijving" zou BMWMB zeggen, of bedoelde hij z'n schuifdak, ik weet het niet meer.

Comment

Working...
                                          X