Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw f80 m3 / f82 m4 / f83 m4
Collapse
X
-
BMW M4 by atomic80, on Flickr
BMW M3 and M4 by atomic80, on Flickr
BMW M3 and M4 by atomic80, on Flickr
Comment
-
Geslaagde combo. Ik hoop alleen dat dat aluminium noet zo schadegevoelig is als in mijn gewezen E90, want dat was een ramp.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNiet mijn favoriete kleurenconfiguratie, maar wel mooi dat volleder.
Ben geen fan van het aluminium in combo met de 2 andere tinten.
Comment
-
@X5, Silverstone.
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenGeslaagde combo. Ik hoop alleen dat dat aluminium noet zo schadegevoelig is als in mijn gewezen E90, want dat was een ramp.
D'er zitten horizontale lijntjes in, maar dat zie je amper op mijn foto's (geen tijd om het deftig te doen, 'k moet rijden ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZijn dat foto's van uw auto?
Was al vurige fan van de e46 M3, maar deze generatie doet het ook voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk BerichtenMorgen ook bestelbon gaan tekenen . Tanzanite + Amaro M3 . Het wachten kan beginnen.
Toch wel gezond jaloers op alle M3/M4 eigenaren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten@X5, Silverstone.
Tx. Was dat een effen aluminium inlegplaat of zat er ook textuur in?
D'er zitten horizontale lijntjes in, maar dat zie je amper op mijn foto's (geen tijd om het deftig te doen, 'k moet rijden ).“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
om angstzweet af te drijven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk BerichtenMorgen ook bestelbon gaan tekenen . Tanzanite + Amaro M3 . Het wachten kan beginnen.
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenDaar zat idd textuur in, maar je moest van dicht kijken. Voelde wel leuk aan, maar erg kras-en schade gevoelig. Je mocht er bvb niet eens met sleutels tegen botsen, of je zag putjes in de alu. Ook krasgevoelig. Maar wel erg mooi!
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichtenkoeling?
Comment
Comment