Oorspronkelijk geplaatst door logic
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw f80 m3 / f82 m4 / f83 m4
Collapse
X
-
Last edited by order66; 07/01/2016, 18:25.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenDenk je echt dat mensen enkel oordelen via internet?
Een vergelijking:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenS54.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenAl die atmosferische M's zijn wel geldputten en zuipschotten .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenAl die atmosferische M's waren wel geldputten en zuipschotten .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenBelieve you me, niet oordelen vanachter de PC want 'k vond 'em in persoon veel beter klinken (zeker als de turbodruk zich kan opbouwen ipv stationair), is ook luider dan overkomt op video.
Niet dat ze slecht klinken, maar toch het minst van alle M3's vind ik.
Nu ja, ik zou alleszins niet klagen hoor moest ik er eentje kunnen kopen, zal sowieso beter klinken dan m'n dieselstoof
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenZou ik niet moeten hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenEn al zeker niet in het rood, da's gewoon om aandacht schreeuwen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenAl die atmosferische M's waren wel geldputten en zuipschotten .“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenIk wil u gerust m'n adres PM'en hoor, doe genoeg dagelijkse km's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenEn al zeker niet in het rood, da's gewoon om aandacht schreeuwen!
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEigenaars van rode auto's zijn posers!
👍🏼
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenWeet je gelijk waarom ik niet van rode wagens hou en al zeker niet als het interieur rood is.
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenIk heb ook een rode met rood interieur.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment