Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
BMW kan er wat van tegenwoordig qua interieur styling. En dan dat stuur.
Ik vind er niet veel aan ... en het stuur vind ik eeder klassiek dan sportief ogen. Allemaal een beetje te ... voor mij ! Persoonlijk vind ik het interieur v/d E46 nog altijd het sportiefste / gezelligste (cocoon) aanvoelen. En dan hoef het nog geen CSL interieur te zijn want dat vind ik de max. Ik ben misschien minder modern ingesteld dan de meeste onder jullie
De e46 M3 blijft voor mij één van de mooiste zowel interieur als exterieur.
Mss ga ik ooit opzoek naar een goed exemplaar, wie weet stijgen ze na een paar jaar.
De CSL is natuurlijk de top of the bill! Betaal je nog vrij duur, zeker nog 50k
De f80 M3 is zeker een dikke ketel, en zou deze zeer zeker als daily willen.
De e46 M3 blijft voor mij één van de mooiste zowel interieur als exterieur.
Mss ga ik ooit opzoek naar een goed exemplaar, wie weet stijgen ze na een paar jaar.
De CSL is natuurlijk de top of the bill! Betaal je nog vrij duur, zeker nog 50k
De f80 M3 is zeker een dikke ketel, en zou deze zeer zeker als daily willen.
Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
Jazeker de F80 M3 is voor mij ook mooier dan de M4. (interieur is voor mij minder belangrijk) En is zeker een kanshebber als daily voor de toekomst ... al zal het dan wel een mooie tweedehands in een minder opvallende kleur worden ... Zoals deze
Deze M wordt een topper. En zeer interessante inschrijvingstax.
Mijn voorkeur gaat ook naar de M3, of ik deze nieuw zal kopen betwijfel ik.
De pricedrop is me gewoon te groot....
Tweedehands moet je dan opletten dat je een gesoigneerd exemplaar koopt, en de eerste modeljaren vermijden.
Wat BMW hiermee laat zien is dat je áls je een Polestar-blauwe supersedan wil, je geen genoegen hoeft te nemen met een S60 met “slechts” 350 pk.
De nieuwe M4 is natuurlijk leuk, maar de M3 is veel praktischer enzo. BMW kiest er in Detroit voor om een exemplaar te tonen in een kleur die bijzonder veel doet denken aan de huisstijl van het Zweedse performancemerk Polestar. En dat is helemaal niet erg, want het is gewoon een héél lekker kleurtje. Bij BMW krijg je bovendien bij deze kleur -die bij de Duitsers Yas Marina Blau heet- 431 vette, smeuïge, achterbandenverslindende pk’s onder de kap. Het staat de M3 prima en je hoeft er niet eens voor bij BMW Individual aan te kloppen want hij is gewoon standaard te selecteren bij BMW.
Alle technische details over de BMW M3 ken je natuurlijk al uit je hoofd maar mocht je een opfrisser nodig hebben dan kan je ze hier nalezen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment