Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw f80 m3 / f82 m4 / f83 m4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHet blijft nog altijd een (vrij ruime) straatauto ook hé.
Het verschil tussen een hardcore circuit-auto en eender welke sportwagen waarmee je ook eens op de piste kan... is groot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenIs niet mijn tekst, staat bij het artikel.
Niet dat ik hem niet graag zou hebben hoor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenEcht overtuigt ben ik niet van deze M4 GTS, is naar mijn mening ook gewoon te zwaar.
Een M2 GTS zou interessanter kunnen zijn, maar ook een M2 is gewoon te zwaar ondanks dat hij kleiner is.
Als het gewoon 1200 kilo of minder woog dan wordt het pas echt interessant imho.
Volgens Zeperfs zijn de M3, M4 en M4 cab als meest gewogen respectievelijk ('din' volgetankt zonder chauffeur) 1640kg, 1635kg en 1860kg. En dan zijn ze van de lichtere, de c63 sedan en coupe zijn beide 1790kg goed uitgerust. Dus als daar nog 10% is het al direct veel beter.
M4 GTS is gewogen (volgetankt) 1600kg volgens bovenstaande test. Das inderdaad erg veel in vergelijking met de standaard versies voor iets zonder achterbank dat twee keer zoveel kost.
Als je dan toch tweezitter doet zonder veel comfort ben je dan veel beter af met een Lotus Exige Sport 350, die is ~1150kg met wat opties... Kost nog niet eens de helft dacht ik...ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenOm de één of andere reden vind ik de M3 mooier dan de M4.
Comment
-
Voor mij toch ook de M3, met de M versnellingsbak met dubbele koppeling en Drivelogic (toch fancy als ge dat op café kunt zeggen ipv zo'n ordinaire manueel).
Wat me wel opvalt (ik weet het, het is echt zoeken), is dat op de site van BMW die neus echt wel wat hoger staat dan de kont, stoort me feitelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk BerichtenDie 4 deuren geven de M3 zo een wat meer gedrongen look.
en wat vind je dan van de M4GC?lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenHeb wel het idee dat de meeste mensen (op forums) de M3 mooier vinden en een handgeschakelde bak prefereren... maar kijk, dat is dan het verschil tussen een forum en de praktijk hé.
Comment
Comment