Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw f80 m3 / f82 m4 / f83 m4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Comment


    • Spam Removed.
      Last edited by ; 13/11/2016, 23:51.

      Comment


      • Het blijft nog altijd een (vrij ruime) straatauto ook hé.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Het blijft nog altijd een (vrij ruime) straatauto ook hé.
          Blijft de eeuwige discussie op een autoforum... Van zodra je een wagen in het verkeer wil brengen en als baan-auto verkopen moet je compromissen doen.
          Het verschil tussen een hardcore circuit-auto en eender welke sportwagen waarmee je ook eens op de piste kan... is groot.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
            Is niet mijn tekst, staat bij het artikel.

            Niet dat ik hem niet graag zou hebben hoor...

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
              Echt overtuigt ben ik niet van deze M4 GTS, is naar mijn mening ook gewoon te zwaar.
              Een M2 GTS zou interessanter kunnen zijn, maar ook een M2 is gewoon te zwaar ondanks dat hij kleiner is.
              Als het gewoon 1200 kilo of minder woog dan wordt het pas echt interessant imho.
              1200kg is dan weer erg ambitieus. Toch voor een volwaardige 5 zitter met comfort.

              Volgens Zeperfs zijn de M3, M4 en M4 cab als meest gewogen respectievelijk ('din' volgetankt zonder chauffeur) 1640kg, 1635kg en 1860kg. En dan zijn ze van de lichtere, de c63 sedan en coupe zijn beide 1790kg goed uitgerust. Dus als daar nog 10% is het al direct veel beter.

              M4 GTS is gewogen (volgetankt) 1600kg volgens bovenstaande test. Das inderdaad erg veel in vergelijking met de standaard versies voor iets zonder achterbank dat twee keer zoveel kost.

              Als je dan toch tweezitter doet zonder veel comfort ben je dan veel beter af met een Lotus Exige Sport 350, die is ~1150kg met wat opties... Kost nog niet eens de helft dacht ik...
              ST Cupra 290 PP - GT86+

              Comment


              • Spam Removed.
                Last edited by ; 13/11/2016, 23:52.

                Comment


                • Spam Removed.
                  Last edited by ; 13/11/2016, 23:52.

                  Comment


                  • Spam Removed.
                    Last edited by ; 13/11/2016, 23:52.

                    Comment


                    • Blijven toch brute bakken!

                      Verstuurd met de postduif.

                      Comment


                      • Spam Removed.
                        Last edited by ; 13/11/2016, 23:52.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                          Om de één of andere reden vind ik de M3 mooier dan de M4.
                          Ik ook.

                          Comment


                          • Ik ook, en ik denk dat dit komt omdat de M4 nog wat breder en platter oogt (naar mijn mening).
                            Maar lelijk vind ik ze absoluut niet.

                            Verstuurd met de postduif.

                            Comment


                            • Die 4 deuren geven de M3 zo een wat meer gedrongen look.

                              Comment


                              • De M3 ziet er inderdaad wat geblokter uit. Precies een gewone 3 na een anabolenkuur. Bij de E9x viel dat nog wat harder op.

                                Comment


                                • Heb wel het idee dat de meeste mensen (op forums) de M3 mooier vinden en een handgeschakelde bak prefereren... maar kijk, dat is dan het verschil tussen een forum en de praktijk hé.

                                  Comment


                                  • Voor mij toch ook de M3, met de M versnellingsbak met dubbele koppeling en Drivelogic (toch fancy als ge dat op café kunt zeggen ipv zo'n ordinaire manueel).

                                    Wat me wel opvalt (ik weet het, het is echt zoeken), is dat op de site van BMW die neus echt wel wat hoger staat dan de kont, stoort me feitelijk

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
                                      Die 4 deuren geven de M3 zo een wat meer gedrongen look.

                                      en wat vind je dan van de M4GC?
                                      lets have some more member berries

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                        Heb wel het idee dat de meeste mensen (op forums) de M3 mooier vinden en een handgeschakelde bak prefereren... maar kijk, dat is dan het verschil tussen een forum en de praktijk hé.
                                        Ik zou in de praktijk een M3 met automaat nemen, zonder badge. Dan denken de mensen dat het weer de zoveelste omgebouwde 316d met m-pakketje is.

                                        Comment


                                        • Spam Removed.
                                          Last edited by ; 13/11/2016, 23:53.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X