Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw f80 m3 / f82 m4 / f83 m4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• "ik zou dit of dat" , zolang niemand die hier effectief koopt blijft de handgeschakelde F80 in een minderheid, bedoelde ik maar

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Ik zou in de praktijk een M3 met automaat nemen, zonder badge. Dan denken de mensen dat het weer de zoveelste omgebouwde 316d met m-pakketje is.
    True, en die 316d badge heb je waarschijnlijk al in de schuif klaarliggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
      "ik zou dit of dat" , zolang niemand die hier effectief koopt blijft de handgeschakelde F80 in een minderheid, bedoelde ik maar

True, en die 316d badge heb je waarschijnlijk al in de schuif klaarliggen.
      Dat kan niet, op een M3 staat een M3 badge hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
        Ik zou ook 100% zeker voor een handbak kiezen.
        Heb jij al eens met zo'n 7-traps DCT gereden?

Comment

• Het ritje met Peter z'n 330d overtuigde me direct, vond die zo goed daarin, wat moet het dan niet zijn in een M.

Comment

• Ik kies de M4 :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
              Ik kies de M4 :p
              Neenee, jij koos de Alfa Rommelo!

Verstuurd met de postduif.

Comment

Ik ga de M3 uitgebreid gaan testen ( ne notomatiek)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                  Het ritje met Peter z'n 330d overtuigde me direct, vond die zo goed daarin, wat moet het dan niet zijn in een M.
                  Bedankt voor het compliment, maar de DCT is een M is iets anders dan een ZF8.

Comment

• Ik heb met de M4 met DCT gereden. Dat schakelt naar mijn mening en gevoel echt maar miniem sneller dan de ZF8 in sport.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      Ik heb met de M4 met DCT gereden. Dat schakelt naar mijn mening en gevoel echt maar miniem sneller dan de ZF8 in sport.
                      Na 3 testdagen gaat er al in alles veel klaarheid geschept worden.

Comment

+1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Ik heb met de M4 met DCT gereden. Dat schakelt naar mijn mening en gevoel echt maar miniem sneller dan de ZF8 in sport.
                          Moet dan toch echt bliksemsnel zijn, de ZF8 schakelt naar mijn mening echt al snel en smooth.

Comment

• Kan maar niet wennen aan dat K?t sound . Heb er zelfs een paar met een andere uitlaat geluid gehoord maar bmw m en geluid gaat niet goed samen sinds de turbo tijdperk . Andere merken doen het een pak beter op dat vlak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                              Kan maar niet wennen aan dat K?t sound
                              Niet tevreden van uwe diesel?

Comment

Kan maar niet wennen aan dat K?t sound . Heb er zelfs een paar met een andere uitlaat geluid gehoord maar bmw m en geluid gaat niet goed samen sinds de turbo tijdperk . Andere merken doen het een pak beter op dat vlak.

Dit is mensafhankelijk , de 1ne wil imponeren op alle gebied en de anderen houd zich liever discreet.

Comment

Niet tevreden van uwe diesel?
                                  Diesel is nog erger op soundvlak. 3.O v6 tdi van audi klinkt dan wel vet met aangepaste uitlaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                                    Dit is mensafhankelijk , de 1ne wil imponeren op alle gebied en de anderen houd zich liever discreet.
                                    Er zijn ook mensen die dat gewoon voor hun eigen oren installeren.

Comment

Er zijn ook mensen die dat gewoon voor hun eigen oren installeren.

Grote minderheid .

Comment

Diesel is nog erger op soundvlak. 3.O v6 tdi van audi klinkt dan wel vet met aangepaste uitlaat.
                                        Ga bij Heinz, koop de bmw Sound Aktuator en je 430d klinkt als een vette V8. Net als bij audi. Simpel toch?

Niet via speakers hé! Vanbuiten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
                                          Ga bij Heinz, koop de bmw Sound Aktuator en je 430d klinkt als een vette V8. Net als bij audi. Simpel toch?

Niet via speakers hé! Vanbuiten!
                                          Dat klinkt niet mooi zo een sound aktuator vind ik toch.
                                          https://www.youtube.com/watch?v=qynWgZ4U-V0 zo mag mijn diesel wel klinken. https://www.youtube.com/watch?v=uLnx-Jley10
                                          Last edited by ; 04/11/2016, 20:21.

Comment

Working...
                                          X