Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw f80 m3 / f82 m4 / f83 m4
Collapse
X
-
Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using TapatalkBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenZetels zien er knap uit.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk BerichtenBMW kan er wat van tegenwoordig qua interieur styling. En dan dat stuur.
Comment
-
De e46 M3 blijft voor mij één van de mooiste zowel interieur als exterieur.
Mss ga ik ooit opzoek naar een goed exemplaar, wie weet stijgen ze na een paar jaar.
De CSL is natuurlijk de top of the bill! Betaal je nog vrij duur, zeker nog 50k
De f80 M3 is zeker een dikke ketel, en zou deze zeer zeker als daily willen.
Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk BerichtenDe e46 M3 blijft voor mij één van de mooiste zowel interieur als exterieur.
Mss ga ik ooit opzoek naar een goed exemplaar, wie weet stijgen ze na een paar jaar.
De CSL is natuurlijk de top of the bill! Betaal je nog vrij duur, zeker nog 50k
De f80 M3 is zeker een dikke ketel, en zou deze zeer zeker als daily willen.
Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using TapatalkBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Deze M wordt een topper. En zeer interessante inschrijvingstax.
Mijn voorkeur gaat ook naar de M3, of ik deze nieuw zal kopen betwijfel ik.
De pricedrop is me gewoon te groot....
Tweedehands moet je dan opletten dat je een gesoigneerd exemplaar koopt, en de eerste modeljaren vermijden.
Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMario Bekijk BerichtenWat is jullie voorkeur van kleur voor de M3 ? Op BMW.uk kan je de verschillende kleuren al bekijken.
Comment
-
Wat BMW hiermee laat zien is dat je áls je een Polestar-blauwe supersedan wil, je geen genoegen hoeft te nemen met een S60 met “slechts” 350 pk.
De nieuwe M4 is natuurlijk leuk, maar de M3 is veel praktischer enzo. BMW kiest er in Detroit voor om een exemplaar te tonen in een kleur die bijzonder veel doet denken aan de huisstijl van het Zweedse performancemerk Polestar. En dat is helemaal niet erg, want het is gewoon een héél lekker kleurtje. Bij BMW krijg je bovendien bij deze kleur -die bij de Duitsers Yas Marina Blau heet- 431 vette, smeuïge, achterbandenverslindende pk’s onder de kap. Het staat de M3 prima en je hoeft er niet eens voor bij BMW Individual aan te kloppen want hij is gewoon standaard te selecteren bij BMW.
Alle technische details over de BMW M3 ken je natuurlijk al uit je hoofd maar mocht je een opfrisser nodig hebben dan kan je ze hier nalezen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment