Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw f80 m3 / f82 m4 / f83 m4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

BMW kan er wat van tegenwoordig qua interieur styling. En dan dat stuur.
      2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Zetels zien er knap uit.

Comment

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
            Zetels zien er knap uit.
            ²²²²²²²²²²²²²
            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

OO 00 OO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
                  BMW kan er wat van tegenwoordig qua interieur styling. En dan dat stuur.
                  Ik vind er niet veel aan ... en het stuur vind ik eeder klassiek dan sportief ogen. Allemaal een beetje te ... voor mij ! Persoonlijk vind ik het interieur v/d E46 nog altijd het sportiefste / gezelligste (cocoon) aanvoelen. En dan hoef het nog geen CSL interieur te zijn want dat vind ik de max. Ik ben misschien minder modern ingesteld dan de meeste onder jullie
                  Last edited by ; 05/01/2014, 17:01.

Comment

De e46 M3 blijft voor mij één van de mooiste zowel interieur als exterieur.
                    Mss ga ik ooit opzoek naar een goed exemplaar, wie weet stijgen ze na een paar jaar.

De CSL is natuurlijk de top of the bill! Betaal je nog vrij duur, zeker nog 50k

De f80 M3 is zeker een dikke ketel, en zou deze zeer zeker als daily willen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                      De e46 M3 blijft voor mij één van de mooiste zowel interieur als exterieur.
                      Mss ga ik ooit opzoek naar een goed exemplaar, wie weet stijgen ze na een paar jaar.

De CSL is natuurlijk de top of the bill! Betaal je nog vrij duur, zeker nog 50k

De f80 M3 is zeker een dikke ketel, en zou deze zeer zeker als daily willen.

Jazeker de F80 M3 is voor mij ook mooier dan de M4. (interieur is voor mij minder belangrijk) En is zeker een kanshebber als daily voor de toekomst ... al zal het dan wel een mooie tweedehands in een minder opvallende kleur worden ... Zoals deze
                      Bijgevoegde Bestanden
                      Last edited by ; 05/01/2014, 19:18.

Comment

Deze M wordt een topper. En zeer interessante inschrijvingstax.

Mijn voorkeur gaat ook naar de M3, of ik deze nieuw zal kopen betwijfel ik.
                        De pricedrop is me gewoon te groot....
                        Tweedehands moet je dan opletten dat je een gesoigneerd exemplaar koopt, en de eerste modeljaren vermijden.

Comment

Lancering juni.. Ik denk toch dat ik de 5 ga inruilen voor een M3 deze keer...

Comment

Wat is jullie voorkeur van kleur voor de M3 ? Op BMW.uk kan je de verschillende kleuren al bekijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MMario Bekijk Berichten
                              Wat is jullie voorkeur van kleur voor de M3 ? Op BMW.uk kan je de verschillende kleuren al bekijken.
                              Dit kan ook op de Belgische BMW website !

Comment

Fotoshops met andere 'djanten'

OO 00 OO

Comment

Die laatste
                                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

De MORR voor mij aub

Comment

Zou niet misstaan met de ADV.1 van pmmeke. Vind ik vette "no nonsens" velgen, lekker ruig en racy. Like an ///M should be

Comment

Eigenlijk vindt ik dat er maar weinig velgen zijn die aan die van de m3/4 kunnen tippen? BMW heeft goed zijn best gedaan

Comment

Wat BMW hiermee laat zien is dat je áls je een Polestar-blauwe supersedan wil, je geen genoegen hoeft te nemen met een S60 met “slechts” 350 pk.

De nieuwe M4 is natuurlijk leuk, maar de M3 is veel praktischer enzo. BMW kiest er in Detroit voor om een exemplaar te tonen in een kleur die bijzonder veel doet denken aan de huisstijl van het Zweedse performancemerk Polestar. En dat is helemaal niet erg, want het is gewoon een héél lekker kleurtje. Bij BMW krijg je bovendien bij deze kleur -die bij de Duitsers Yas Marina Blau heet- 431 vette, smeuïge, achterbandenverslindende pk’s onder de kap. Het staat de M3 prima en je hoeft er niet eens voor bij BMW Individual aan te kloppen want hij is gewoon standaard te selecteren bij BMW.
                                          Alle technische details over de BMW M3 ken je natuurlijk al uit je hoofd maar mocht je een opfrisser nodig hebben dan kan je ze hier nalezen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                          X