Net terug van het Salon... twijfel twijfel tussen de M3 en M4...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw f80 m3 / f82 m4 / f83 m4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk BerichtenNet terug van het Salon... twijfel twijfel tussen de M3 en M4...
Comment
-
Ik ben al vlugger tevreden nl. 88.500 euro silverstone.jpgachterzijde silverstone M3.jpginterieur.jpg
Comment
-
Ik moet de wagen eerst IRL uitgebreid leren kennen om te bepalen welke opties voor mij noodzakelijk zijn!
Uiteraard is fully loaded altijd de plezantste wagen, spijtig genoeg ook altijd de duurste. Zo twijfel ik over volgende opties, indien ik voor een nieuwe M3/4 zou gaan:
-uitgebreid leder
-LED koplampen
-surround view
-comforttoegang
-HUD
Deze opties samen zijn al ca 7000 euro, uiteraard kan ik ze allemaal niet laten vallen (;-)) wil toch kijken wat echt een meerwaarde biedt en wat niet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenIk moet de wagen eerst IRL uitgebreid leren kennen om te bepalen welke opties voor mij noodzakelijk zijn!
Uiteraard is fully loaded altijd de plezantste wagen, spijtig genoeg ook altijd de duurste. Zo twijfel ik over volgende opties, indien ik voor een nieuwe M3/4 zou gaan:
-uitgebreid leder
-LED koplampen
-surround view
-comforttoegang
-HUD
Deze opties samen zijn al ca 7000 euro, uiteraard kan ik ze allemaal niet laten vallen (;-)) wil toch kijken wat echt een meerwaarde biedt en wat niet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenIk moet de wagen eerst IRL uitgebreid leren kennen om te bepalen welke opties voor mij noodzakelijk zijn!
-uitgebreid leder
-LED koplampen
-surround view
-comforttoegang
-HUD
En comforttoegang en HUD zijn echt wel 2 handige opties waar je dagelijks gebruik van maakt.
In plaats van surroundview zou ik gewoon pdc achteraan nemen.
En wat houdt uitgebreid leder eigenlijk in? Dashbord en duurpanelen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk BerichtenLED lichten zou ik zeker nemen voor de looks (zou eigenlijk wel standaard op het topmodel mogen zitten vind ik)
En comforttoegang en HUD zijn echt wel 2 handige opties waar je dagelijks gebruik van maakt.
In plaats van surroundview zou ik gewoon pdc achteraan nemen.
En wat houdt uitgebreid leder eigenlijk in? Dashbord en duurpanelen?
surroundview... hmmm nee, thanks... pdc genoeg
uitgebreid leder... met dashboard en deuren... mooi mooi
Comment
-
Geen enkele optie die SpeedExceed opnoemt dragen bij tot enig rijplezier. In principe zijn ze op een M3/M4 allemaal misbaar. Sommige opties zijn handig, en anderen malen 'm wat mooier. Moest ik enkel zonder deze opties zo'n M3/M4 kunnen kopen, dan liet ik 'm toch niet staan. Als je echter wel voldoende budget hebt, dan zou ik ze allemaal nemen.
Zo zou ik ze nemen in een voor mij afgaande volgorde van belangrijkheid:
- Uitgebreid leder
- Surround View
- LED koplampen
- HUD
- ComforttoegangOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtendas jammer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMario Bekijk BerichtenWaarom heeft Mercedes niks meer naar je zin ?lets have some more member berries
Comment
Comment