Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar allee jongens, die oranje achterpinkers zijn toch niet meer van dezen tijd he.
Ja maar als je ziet hoe onduidelijk sommige pinkers zijn... ze hebben dan wel een mooi volledig rood lichtblok maar op een zonnige dag moet je al goed kijken.. Safety first
Ja maar als je ziet hoe onduidelijk sommige pinkers zijn... ze hebben dan wel een mooi volledig rood lichtblok maar op een zonnige dag moet je al goed kijken.. Safety first
position switch
Niemand zegt ook niet dat ze daar ballonnekes van 35W in moeten blijven draaien hé.
Het zou best wel eens kunnen dat de volgende generatie van de BMW M3 en M4 over een viercilinder beschikt. Momenteel hebben de nieuwe M3 en M4 zescilinders onder de motorkap liggen.
Vandaag een exemplaar gezien net zoals op bovenstaande foto, de auto stond op een aanhangwagen,.... vermoedelijk voor bij de dealer in Maldegem.
Dik, vooral van achteraan gezien...
En dit is Tanzanit. Deze kleur is duidelijk blauwer.
Ik denk dat je gelijk hebt. Tanzanit lijkt mij ook veel feller blauw dan de M4 op de fotos. Ik heb het eens gezien IRL (in Bornem, op een 3 touring) en ik vind het werkelijk prachtig! Maar dus wel echt blauw en niet zwart met een blauwe schijn..
Ik denk dat je gelijk hebt. Tanzanit lijkt mij ook veel feller blauw dan de M4 op de fotos. Ik heb het eens gezien IRL (in Bornem, op een 3 touring) en ik vind het werkelijk prachtig! Maar dus wel echt blauw en niet zwart met een blauwe schijn..
Is toch wel echt tanzanite volgens mij hoor, azurit is veel meer zwart, zeker dat die 5-reeks geen carbonschwarz is? Overal opt net spreken ze toch van een special individual tanzanite M4 voor de UK markt... Die kleuren liggen allemaal zo dicht bijeen he
Comment