Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw f80 m3 / f82 m4 / f83 m4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Net terug van het Salon... twijfel twijfel tussen de M3 en M4...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk Berichten
      Net terug van het Salon... twijfel twijfel tussen de M3 en M4...
      Vandaag ook op het salon geweest en voor mij totaal geen twijfel . Eerlijk naast de M3 zag ik de M4 nogeens staan (beetje overdreven natuurlijk). Wat een muscle car is die M3 tegenover de M4 ... en dan weten dat ik voordien altijd de coupé mooier heb gevonden.De M3 zou ik momenteel wel kunnen kiezen als men toekomstige wagen ... in het silverstone of mineralweiss met de 19 inch “Light Alloy Wheels" , zwarte lederen zetels en carbon inzetstukken
      Last edited by ; 18/01/2014, 15:15.

Comment

• Een M3 naar mijn zin kost bruto 97k euro.
        VAA is dan 11k euro per jaar.

Deze auto gaat succes hebben!
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik ben al vlugger tevreden nl. 88.500 euro silverstone.jpgachterzijde silverstone M3.jpginterieur.jpg
          Last edited by ; 18/01/2014, 20:04.

Comment

• Ik moet de wagen eerst IRL uitgebreid leren kennen om te bepalen welke opties voor mij noodzakelijk zijn!

Uiteraard is fully loaded altijd de plezantste wagen, spijtig genoeg ook altijd de duurste. Zo twijfel ik over volgende opties, indien ik voor een nieuwe M3/4 zou gaan:
            -uitgebreid leder
            -LED koplampen
            -surround view
            -comforttoegang
            -HUD

Deze opties samen zijn al ca 7000 euro, uiteraard kan ik ze allemaal niet laten vallen (;-)) wil toch kijken wat echt een meerwaarde biedt en wat niet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
              Ik moet de wagen eerst IRL uitgebreid leren kennen om te bepalen welke opties voor mij noodzakelijk zijn!

Uiteraard is fully loaded altijd de plezantste wagen, spijtig genoeg ook altijd de duurste. Zo twijfel ik over volgende opties, indien ik voor een nieuwe M3/4 zou gaan:
              -uitgebreid leder
              -LED koplampen
              -surround view
              -comforttoegang
              -HUD

Deze opties samen zijn al ca 7000 euro, uiteraard kan ik ze allemaal niet laten vallen (;-)) wil toch kijken wat echt een meerwaarde biedt en wat niet!
              A wel bovenstaande opties zeggen mij dan weer niet veel . Standaard is hij redelijk compleet voor mij , volgende opties zou ik zeker wel nemen : M DKG Drivelogic/Alu velgen styling 437M 19"/Adaptieve M sportophanging /Park Distance Control (PDC)/Harman-kardon Surround Sound System/Decoratieve lijsten Carbon Fibre/Voorruit met grijze boord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                Ik moet de wagen eerst IRL uitgebreid leren kennen om te bepalen welke opties voor mij noodzakelijk zijn!

-uitgebreid leder
                -LED koplampen
                -surround view
                -comforttoegang
                -HUD

LED lichten zou ik zeker nemen voor de looks (zou eigenlijk wel standaard op het topmodel mogen zitten vind ik)
                En comforttoegang en HUD zijn echt wel 2 handige opties waar je dagelijks gebruik van maakt.
                In plaats van surroundview zou ik gewoon pdc achteraan nemen.
                En wat houdt uitgebreid leder eigenlijk in? Dashbord en duurpanelen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichten
                  LED lichten zou ik zeker nemen voor de looks (zou eigenlijk wel standaard op het topmodel mogen zitten vind ik)
                  En comforttoegang en HUD zijn echt wel 2 handige opties waar je dagelijks gebruik van maakt.
                  In plaats van surroundview zou ik gewoon pdc achteraan nemen.
                  En wat houdt uitgebreid leder eigenlijk in? Dashbord en duurpanelen?
                  HUD en comforttoegang... heb het nu en wil het niet meer kwijt.
                  surroundview... hmmm nee, thanks... pdc genoeg
                  uitgebreid leder... met dashboard en deuren... mooi mooi

Comment

• Geen enkele optie die SpeedExceed opnoemt dragen bij tot enig rijplezier. In principe zijn ze op een M3/M4 allemaal misbaar. Sommige opties zijn handig, en anderen malen 'm wat mooier. Moest ik enkel zonder deze opties zo'n M3/M4 kunnen kopen, dan liet ik 'm toch niet staan. Als je echter wel voldoende budget hebt, dan zou ik ze allemaal nemen.
                    Zo zou ik ze nemen in een voor mij afgaande volgorde van belangrijkheid:

- Uitgebreid leder
                    - Surround View
                    - LED koplampen
                    - HUD
                    - Comforttoegang
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• HUD is effectief een veiligheidsverhogende optie
                      Comforttoegang tja voor 65+ mss.
                      2.0 JTDm

Comment

• M4 live @ NAIAS Detroit:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Bron + meer foto's: [blogs.cars.com]
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• M3 live @ NAIAS Detroit:

Comment

• Bron + meer foto's: [blogs.cars.com]

Comment

• komt er ook een M4GC?
                                lets have some more member berries

Comment

• Gewoon prachtige top wagens!!!
                                  Als ik ooit het geld heb.................

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                    komt er ook een M4GC?
                                    Neen ....

Comment

• das jammer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                        das jammer.
                                        Waarom heeft Mercedes niks meer naar je zin ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMario Bekijk Berichten
                                          Waarom heeft Mercedes niks meer naar je zin ?
                                          voorlopig nog wel een aantal modellen hoor maar ik wil binnen een paar jaar een CLS en aangezien de volgende generatie alvast al die lelijke i-pad krijgt kan ik evengoed kijken naar een M4 grand coupe als die er zou komen en als prive wagen kan mijn werk er niks op zeggen :p

Comment

Working...
                                          X