Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw f80 m3 / f82 m4 / f83 m4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
    voorlopig nog wel een aantal modellen hoor maar ik wil binnen een paar jaar een CLS en aangezien de volgende generatie alvast al die lelijke i-pad krijgt kan ik evengoed kijken naar een M4 grand coupe als die er zou komen en als prive wagen kan mijn werk er niks op zeggen :p
    Mercedes heeft me nooit veel gezegd misschien komt dit nog met de leeftijd , alhoewel ik het sterk betwijfel aangezien ik al 43 j. wordt ...

Comment

das jammer.
      Heb je de 4GC al gezien? Hij krijgt niet zo'n mooie lijn als de 6GC.

Comment

• De 4GC is echt een mislukking!
        Deze wagen zal wel verkopen, daar twijfel ik niet aan.
        Zelf zou ik hem niet verkiezen boven de 5 en de 3 reeks.

De nieuwe M3/M4 zien er beide Super uit! De M3 oogt bruut, stoer en agressief terwijl de M4 wat discreter overkomt.
        In dat opzicht snap ik wabe voor zijn keuze naar de M4.

Zelf zou ik voor de M3 gaan, alleen vind ik het YMB wat tegenvallen. Ik vind het geen mooi blauw, het blauw van de M5 die daarboven stond daarentegen....zeer mooi!!
        Het interieur heeft geen uitleg meer nodig.
        Kwaliteit had beter gekund, beetje een ziekte aant worden in deze klasse....
        De zetels daarentegen kon ik wel smaken, Super en komt de ruimte achterin tengoede.
        De M badge op de zetel is niet mooi.

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
          Heb je de 4GC al gezien? Hij krijgt niet zo'n mooie lijn als de 6GC.
          neen eigenlijk nog niet, op het net vind je verschillende soorten dus geen idee welke foto's de echte zijn
          lets have some more member berries

Comment

• M3 in Silverstone.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• OO 00 OO

Comment

• Man, dat is zot !

Comment

• Clipje van de sound binnen tijdens een testrit op de Nurbrugring.

OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMario Bekijk Berichten
                    Mercedes heeft me nooit veel gezegd misschien komt dit nog met de leeftijd , alhoewel ik het sterk betwijfel aangezien ik al 43 j. wordt ...
                    Toen ik uwen ouderdom had zegde Mercedes noch Bmw mij ook niet veel , ik was er zeker nie afkeurig van maar ging zeker ook nooit de èèn of de ander ooit van mijn leven kopen . Ik heb nu 3 Bmw's op een rij gehad en mijn volgende wagen kan gerust een Dacia of Mercedes worden . Ik ben geen merklover en hoop het ook nooit te worden . Met iets ouder te worden begin ik zelfs de oudere types Bmw of Mercedes te smaken . Zo zie je maar , er is nog hoop voor u .

Comment

• m3 en m4 zijn nu op de uk site ook volledig te configureren. Onder meer metaalkleur en de 19 inch velgen zijn er standaard. Prijsverschil lijkt me weer de moeite...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                        Man, dat is zot !
                        Idd, prachtig.
                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Duitse catalogus: http://www.bmw.de/dam/brandBM/market...2975025706.pdf
                          OO 00 OO

Comment

• Je kon er donder op zeggen: nu de M4 officieel is, heeft BMW hem meteen een safety car-outfit aangemeten.

Sinds jaar en dag is BMW partner van de MotoGP, de koningsklasse onder de motorracers. Over 2 weken gaat het circus weer van start, in Qatar, en daar hoort natuurlijk ook een verse safety car bij. BMW voorzag de 431 pk sterke M4 van een racelivery en de nodige koolstofvezel onderdelen: spoiler, skirts, diffuser en zelfs de omhulsels van de uitlaatpijpen zijn in carbon uitgevoerd.
                            Het is voor Marc Marquez, Jorge Lorenzo, Valentino Rossi en de rest van het deelnemersveld te hopen dat de coupé niet te vaak uit hoeft te rukken..

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Raar, maar ik vind de sedan er veel geiler en vetter uitzien dan de coupé...

deze generatie 3-reeks sedan ziet er IMO trouwens het beste uit gewoon in't zilver, dan komen de lijnen precies beter uit.
                              en de M3 in dat silverstone kleurtje...yummie... Ziet er dik uit...

Comment

• OO 00 OO

Comment

• Er is al een gelukkige die zijn M3 heeft mogen ontvangen.

Zijn eerste indruk overall:
                                  This car drives awesome. It is so much lighter and the sound is just amazing. It is classic bmw inline 6 with a twist. It feels so nimble and fun, especially after the M6. I still have my E90 M3 6 speed, but this feels so refined and torquy. I was thinking to get a 6mt, especially after being bored to death in the M6, but right now it feels like the perfect choice.
                                  Over het stuurgedrag:
                                  The steering is perfect. Don’t feel that it is electric. Very direct and very responsive. My E90 has KW clubsports and this car feels amazing in comparison. I am very happy. It is not diluted. Bmw got this steering feel right.
                                  Over het geluid:
                                  Ok, I really really need a week off just to drive this car. Our nice driving roads are at least an hour’s drive. The sound is just amazing compared to the clips online. That really scared me. I thought that it would sound crap but am really impressed. This sounds like No other engine. I LOVE it.
                                  De M3 Sedan (F80) staat voorlopig nog niet in de showroom, zelfs de internationale autopers wacht nog smachtend op een rit. Maar toch is er één lucky bastard die hem al in heerlijke Alpine White op zijn oprit staan. Jaloers? Dat betekent dat de gelukkige, die zich op Bimmerpost uae247 noemt, nu al kan spelen […]

Comment

• kan het zijn dat er al een M4 rond rijd in west vlaanderen? had geen badge maar ook de 4 uitlaten, bumpers, sideskirts en de eigenaar zag er nu niet meteen iemand uit die een 420 zou laten voordoen als M4

Comment

kan het zijn dat er al een M4 rond rijd in west vlaanderen? had geen badge maar ook de 4 uitlaten, bumpers, sideskirts en de eigenaar zag er nu niet meteen iemand uit die een 420 zou laten voordoen als M4
                                      Een zwarte? Ik heb er zo ook onlangs één gezien, quad exhaust met veel M-Performance prullaria. Mooie wagen maar is een 435i.

Comment

• Maar allee jongens, die oranje achterpinkers zijn toch niet meer van dezen tijd he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk Berichten
                                          Een zwarte? Ik heb er zo ook onlangs één gezien, quad exhaust met veel M-Performance prullaria. Mooie wagen maar is een 435i.
                                          ah oke thx
                                          was idd een mooie verschijning

Comment

Working...
                                          X