Oorspronkelijk geplaatst door Doa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw f80 m3 / f82 m4 / f83 m4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtendas jammer.
Comment
-
De 4GC is echt een mislukking!
Deze wagen zal wel verkopen, daar twijfel ik niet aan.
Zelf zou ik hem niet verkiezen boven de 5 en de 3 reeks.
De nieuwe M3/M4 zien er beide Super uit! De M3 oogt bruut, stoer en agressief terwijl de M4 wat discreter overkomt.
In dat opzicht snap ik wabe voor zijn keuze naar de M4.
Zelf zou ik voor de M3 gaan, alleen vind ik het YMB wat tegenvallen. Ik vind het geen mooi blauw, het blauw van de M5 die daarboven stond daarentegen....zeer mooi!!
Het interieur heeft geen uitleg meer nodig.
Kwaliteit had beter gekund, beetje een ziekte aant worden in deze klasse....
De zetels daarentegen kon ik wel smaken, Super en komt de ruimte achterin tengoede.
De M badge op de zetel is niet mooi.
Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenHeb je de 4GC al gezien? Hij krijgt niet zo'n mooie lijn als de 6GC.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMario Bekijk BerichtenMercedes heeft me nooit veel gezegd misschien komt dit nog met de leeftijd , alhoewel ik het sterk betwijfel aangezien ik al 43 j. wordt ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk BerichtenMan, dat is zot !2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Duitse catalogus: http://www.bmw.de/dam/brandBM/market...2975025706.pdfOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Je kon er donder op zeggen: nu de M4 officieel is, heeft BMW hem meteen een safety car-outfit aangemeten.
Sinds jaar en dag is BMW partner van de MotoGP, de koningsklasse onder de motorracers. Over 2 weken gaat het circus weer van start, in Qatar, en daar hoort natuurlijk ook een verse safety car bij. BMW voorzag de 431 pk sterke M4 van een racelivery en de nodige koolstofvezel onderdelen: spoiler, skirts, diffuser en zelfs de omhulsels van de uitlaatpijpen zijn in carbon uitgevoerd.
Het is voor Marc Marquez, Jorge Lorenzo, Valentino Rossi en de rest van het deelnemersveld te hopen dat de coupé niet te vaak uit hoeft te rukken..
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Raar, maar ik vind de sedan er veel geiler en vetter uitzien dan de coupé...
deze generatie 3-reeks sedan ziet er IMO trouwens het beste uit gewoon in't zilver, dan komen de lijnen precies beter uit.
en de M3 in dat silverstone kleurtje...yummie... Ziet er dik uit...
Comment
-
Er is al een gelukkige die zijn M3 heeft mogen ontvangen.
Zijn eerste indruk overall:This car drives awesome. It is so much lighter and the sound is just amazing. It is classic bmw inline 6 with a twist. It feels so nimble and fun, especially after the M6. I still have my E90 M3 6 speed, but this feels so refined and torquy. I was thinking to get a 6mt, especially after being bored to death in the M6, but right now it feels like the perfect choice.Over het stuurgedrag:
The steering is perfect. Don’t feel that it is electric. Very direct and very responsive. My E90 has KW clubsports and this car feels amazing in comparison. I am very happy. It is not diluted. Bmw got this steering feel right.Over het geluid:
Ok, I really really need a week off just to drive this car. Our nice driving roads are at least an hour’s drive. The sound is just amazing compared to the clips online. That really scared me. I thought that it would sound crap but am really impressed. This sounds like No other engine. I LOVE it.
De M3 Sedan (F80) staat voorlopig nog niet in de showroom, zelfs de internationale autopers wacht nog smachtend op een rit. Maar toch is er één lucky bastard die hem al in heerlijke Alpine White op zijn oprit staan. Jaloers? Dat betekent dat de gelukkige, die zich op Bimmerpost uae247 noemt, nu al kan spelen […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenkan het zijn dat er al een M4 rond rijd in west vlaanderen? had geen badge maar ook de 4 uitlaten, bumpers, sideskirts en de eigenaar zag er nu niet meteen iemand uit die een 420 zou laten voordoen als M4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk BerichtenEen zwarte? Ik heb er zo ook onlangs één gezien, quad exhaust met veel M-Performance prullaria. Mooie wagen maar is een 435i.
was idd een mooie verschijninglets have some more member berries
Comment
Comment