Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw f80 m3 / f82 m4 / f83 m4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Niks domme vraag. Ik hoop nu maar dat mijn antwoord niet dom is. Wat ik eigenlijk bedoelde is dat ik doorheen de jaren zoveel goeds (wat zeg ik : goddelijks) heb gehoord en gelezen over BMW "M" in het algemeen dat ik een beetje bang ben dat mijn verwachtingen ondertussen zo hoog gespannen zijn, dat het bijna niet anders kan dan dat de werkelijkheid minder is...
    Het is natuurlijk een fantastische auto!! En het zal goed zijn, die testrit wordt de ervaring van mijn leven, daar ga ik gewoon vanuit.
    Ik droom al sinds mijn jeugd van zo'n auto te mogen bezitten, de bijna dierlijke kracht ervan te voelen én die te leren beheersen, het "beest" te temmen.
    En wat andere auto's betreft : "M" rules! (dit is heel persoonlijk maar andere "concurrenten" komen gewoon niet in de buurt. AMG, RS, F..., mss. Porsche 911, da's ook een mythe en baangedrag zou super zijn, toegegeven)
    Mss. moet ik er ook eerst eens in rijden, toegegeven, maar dat laat ik bewust aan mij voorbijgaan. Ik heb er ook geen zin in trouwens om alle concurrenten af te lopen op zoek naar iets "beters". Nogmaals "M" rocks.
    Los van mijn persoonlijke, bijna aangeboren voorliefde voor BMW (mij ingelepeld door menig familielid) en dan zeker de "M3", bekijk de cijfers eens : dat fenomenale koppel van 550Nm (vanaf 1850 toeren!!!) nog veel belangrijker dan PK's. Dat koppel man : een diesel, maar dan de superman versie (en dit alles netjes in een benzine verwerkt). En volgens de verkoper bedraagt het koppel in werkelijkheid nog meer (+/- 600Nm) (PK's trouwens ook eerder +/-460). Volgens die verkoper, hé.

Comment

• Ik zou bijna liegen. Ik heb ook heel goede dingen gelezen over Maserati Ghibli S Q4. Ook veel koppel in lage toeren, vergelijkbaar PK. Daar mss. eens proefrit mee doen. Maar volgens testverslagen blijkt dat ie qua afwerking niet in de buurt komt van de duitsers.

Comment

• ignorance is bliss!
        lets have some more member berries

Comment

• Pardon my French...

Comment

• niet slecht bedoelt hoor yova, je moet gewoon je kopen wat je zelf wil en niet aantrekken van wat een ander zou kunnen denken

Comment

• Yova, ja dat enthousiasme herken ik, 7 jaar geleden zo bijna blindelings een Golf V GTI gekocht, maar viel me tegen in testrit qua fun-gehalte!

M3 zal inderdaad optrekken als geen ander, met al dat koppel... benieuwd naar je testrit, en als het niet 100% is wat je zoekt, er zijn nog vissen in de ...

B3, M235i, M2, Cayman, 911, GT86, Elise, MX-5, Impreza, Corvette, Mégane,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yova Bekijk Berichten
                Niks domme vraag. Ik hoop nu maar dat mijn antwoord niet dom is. Wat ik eigenlijk bedoelde is dat ik doorheen de jaren zoveel goeds (wat zeg ik : goddelijks) heb gehoord en gelezen over BMW "M" in het algemeen dat ik een beetje bang ben dat mijn verwachtingen ondertussen zo hoog gespannen zijn, dat het bijna niet anders kan dan dat de werkelijkheid minder is...
                Het is natuurlijk een fantastische auto!! En het zal goed zijn, die testrit wordt de ervaring van mijn leven, daar ga ik gewoon vanuit.
                Ik droom al sinds mijn jeugd van zo'n auto te mogen bezitten, de bijna dierlijke kracht ervan te voelen én die te leren beheersen, het "beest" te temmen.
                En wat andere auto's betreft : "M" rules! (dit is heel persoonlijk maar andere "concurrenten" komen gewoon niet in de buurt. AMG, RS, F..., mss. Porsche 911, da's ook een mythe en baangedrag zou super zijn, toegegeven)
                Mss. moet ik er ook eerst eens in rijden, toegegeven, maar dat laat ik bewust aan mij voorbijgaan. Ik heb er ook geen zin in trouwens om alle concurrenten af te lopen op zoek naar iets "beters". Nogmaals "M" rocks.
                Los van mijn persoonlijke, bijna aangeboren voorliefde voor BMW (mij ingelepeld door menig familielid) en dan zeker de "M3", bekijk de cijfers eens : dat fenomenale koppel van 550Nm (vanaf 1850 toeren!!!) nog veel belangrijker dan PK's. Dat koppel man : een diesel, maar dan de superman versie (en dit alles netjes in een benzine verwerkt). En volgens de verkoper bedraagt het koppel in werkelijkheid nog meer (+/- 600Nm) (PK's trouwens ook eerder +/-460). Volgens die verkoper, hé.
                Een nieuwe M3 in Berlare, zou dan al de 3de zijn daar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  Een nieuwe M3 in Berlare, zou dan al de 3de zijn daar.
                  M3/M4 die dingen verkopen als zoete broodjes, hier in de buurt rijden er al verschillende, maar blijkbaar zijn de eigenaars toch niet helemaal overtuigd, want ik krijg wekelijks aanvragen voor tuning.
                  Heb zelf al met de M4 gereden en vind die toch wel hard gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                    M3/M4 die dingen verkopen als zoete broodjes, hier in de buurt rijden er al verschillende, maar blijkbaar zijn de eigenaars toch niet helemaal overtuigd, want ik krijg wekelijks aanvragen voor tuning.
                    Heb zelf al met de M4 gereden en vind die toch wel hard gaan
                    Tuning mogelijk of ook beveiligd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichten
                      de remzadels hebben wel hetzelfde onderdeelnummer. de schijven zijn uiteraard verschillend maar ik zou graag de afmetingen kennen. Bij de optionele M remmen zijn de schijven (voor de 6 cilinders) 370mm/30 vooraan en achteraan 345/30.
                      wat is het op de M3/M4 ?
                      380mm voor en 370mm achter dus allesbehalve klein.
                      Keramisch 400mm voor 380mm achter.

Dat was het éérste wat mij opviel op autosalon. Voor Carbon ga je wel min 19inch nodig hebben.
                      Last edited by ; 28/08/2014, 18:17.

Comment

• Spam Removed.
                        Last edited by ; 13/11/2016, 22:42.

Comment

• Spam Removed.
                          Last edited by ; 13/11/2016, 22:43.

Comment

• Spam Removed.

Comment

• Comment

• Individual Javagrün
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• gewaagd om zoiets te bestellen maar het ziet er wel super uit.

Comment

• Beestig.
                                    Ik ken die man precies

Comment

• vet kleur!!

Comment

• Spam Removed.

Comment

• Hoe meer speciale kleuren op de weg hoe beter. Ook dat goud/geel.

Comment

Working...
                                          X