Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw f80 m3 / f82 m4 / f83 m4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Spam Removed.
    Last edited by ; 13/11/2016, 22:51.

Comment

• Spam Removed.

Comment

• Gaan testrijden met de F80 DKG en de F82 manueel, wat een wagens
        Een F80 DKG wordt het... énorm getwijfeld (en eigenlijk nog altijd ) tussen DKG en manueel maar omdat:
        - je manueel nooit zo snel kan shiften als DKG
        - ik een zwaar ongeval gehad heb aan mijn benen en 'k vrees dat ik in die manuele na een tijd pijn zal hebben aan mijn benen (nogal hoge koppeling)
        dan toch maar geopteerd voor DKG, alhoewel ik ietwat e playstation gevoel heb...
        Nu nog 't kleur beslissen (twijfel tussen silverstone en sakhir orange) en verstandig kiezen tussen de opties é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Circuitfun Bekijk Berichten
          Gaan testrijden met de F80 DKG en de F82 manueel, wat een wagens
          Een F80 DKG wordt het... énorm getwijfeld (en eigenlijk nog altijd ) tussen DKG en manueel maar omdat:
          - je manueel nooit zo snel kan shiften als DKG
          - ik een zwaar ongeval gehad heb aan mijn benen en 'k vrees dat ik in die manuele na een tijd pijn zal hebben aan mijn benen (nogal hoge koppeling)
          dan toch maar geopteerd voor DKG, alhoewel ik ietwat e playstation gevoel heb...
          Nu nog 't kleur beslissen (twijfel tussen silverstone en sakhir orange) en verstandig kiezen tussen de opties é
          Sakhir Orange, zonder twijfel. Wat een kleur O ja, proficiat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
            Sakhir Orange, zonder twijfel. Wat een kleur O ja, proficiat
            Bon is nog niet getekend hé maar toch bedankt
            Dat denk ik ook ivm so, maar dat moet ik eerst nog es irl zien...

Comment

• De keuze tussen manueel en DKG is inderdaad geen gemakkelijke. Ik heb een 991 GTS besteld, en twijfel ook nog steeds, hoewel ik nu PDK heb aangevinkt. Met manueel ben je meer betrokken bij het rijden, omdat je meer moet werken. Als DKG kiest, dan zal je bij momenten spijt heb dat je niet zelf kan 'roeren', en als je manueel neemt zal je bij momenten spijt hebben dat je geen DKG hebt omwille van het gemak. Sowieso worden deze 'superautomaten' de toekomst, omdat ze zoveel sneller schakelen dan manueel, en omdat ze voor een lager verbruik en CO-uitstoot zorgen. Een moeilijke beslissing...

En wat de buitenkleur betreft is SO inderdaad een speciale kleur, die ik zelf wel niet zou nemen, wegens iets te opvallend, maar dat is echt persoonlijke smaak. Mijn lievelingskleur is het Individual Tanzanite blauw. Maar, welke kleur je ook kiest, het is en blijft een waanzinnig machien!!!
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Hier ook getwijfeld maar uiteindelijk ook voor de automaat gekozen. Normaal komt hij eind deze maand toe. So moet je zeker nemen. Knappe kleur die perfect past bij een f80. Er zijn al genoeg donkere en grijze wagens op de baan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk Berichten
                  Hier ook getwijfeld maar uiteindelijk ook voor de automaat gekozen. Normaal komt hij eind deze maand toe. So moet je zeker nemen. Knappe kleur die perfect past bij een f80. Er zijn al genoeg donkere en grijze wagens op de baan.
                  jij hebt dus voor so gekozen, met welk interieur?
                  Welke opties erop?
                  adaptieve sportophanging en head-up display ben ik zeker van, over 19" en harmann kardon twijfel ik nog...
                  Zal nog es aan dealer moeten vragen hoe het eigenlijk zit met 't standaard hifi-gebeuren... In welke mate ik mijn iphone kan aankoppelen, zowel qua telefoneren als muziek afspelen ervan...

Comment

Welke opties erop?
                    adaptieve sportophanging en head-up display ben ik zeker van, over 19" en harmann kardon twijfel ik nog...
                    Zal nog es aan dealer moeten vragen hoe het eigenlijk zit met 't standaard hifi-gebeuren... In welke mate ik mijn iphone kan aankoppelen, zowel qua telefoneren als muziek afspelen ervan...
                    M3 heeft standaard navigatie professional. Hier zit ook bluetooth bij die je kan gebruiken om te telefoneren in de wagen en muziek te streamen. Verder kan je ook je iPhone via de usb-poort aansluiten om langs daar muziek af te spelen.

Comment

Welke opties erop?
                      Ik heb harmann kardon en ik vind dat een van de beste opties voor mijn geld. Heel veel verschil met de normale hifi. De 19inch velgen zijn ook nice. adaptive sportophanging is wel een must en headup display is heel handig

Comment

Welke opties erop?
                        Nee ik heb voor het ymb gekozen. Voor mij moet een M altijd in een opvallend kleur, maakt het nog eens zo mooi. Het interieur is Silverstone volleder. Wel nog veel opties bijgenomen. 19 " zwart, adaptieve ophanging, camera's rondom, zonnergordijn achteraan, zinnenwereld glas, verwarmde achterzetels, Carbon lijsten, pdc, led lichten, 12v stopcontacten, park assist, Head up, harman Kardon, shadow line.

Comment

• Zeker Herman karton nemen de stock audio vind ik maar mager, is de beste optie voor de wagen.

Comment

Welke opties erop?
                            Adaptive, HUD, 19" en volleder zijn een must IMO
                            DKG is fenomenaal en brengt ook CO2 onder grens van 200

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BBMMWW Bekijk Berichten
                              Adaptive, HUD, 19" en volleder zijn een must IMO
                              DKG is fenomenaal en brengt ook CO2 onder grens van 200
                              volleder? Als je daarmee 't dashboard in leder bedoelt, a no go, 't vrouwtje is daar nie zot van icm carbon inleg(wat ik nou echt wil :-) )
                              19', ben ik nog a h twijfelen om te kopen op 18' en nadien die te gebruiken als winterset en daarna zien om een mooie 19' set te kopen...
                              Adaptive en HUD akkoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk Berichten
                                Nee ik heb voor het ymb gekozen. Voor mij moet een M altijd in een opvallend kleur, maakt het nog eens zo mooi. Het interieur is Silverstone volleder. Wel nog veel opties bijgenomen. 19 " zwart, adaptieve ophanging, camera's rondom, zonnergordijn achteraan, zinnenwereld glas, verwarmde achterzetels, Carbon lijsten, pdc, led lichten, 12v stopcontacten, park assist, Head up, harman Kardon, shadow line.
                                da's nogal volledig. Mooie combo, congratz!

Comment

volleder? Als je daarmee 't dashboard in leder bedoelt, a no go, 't vrouwtje is daar nie zot van icm carbon inleg(wat ik nou echt wil :-) )
                                  19', ben ik nog a h twijfelen om te kopen op 18' en nadien die te gebruiken als winterset en daarna zien om een mooie 19' set te kopen...
                                  Adaptive en HUD akkoord
                                  volleder in combinatie met carbon is nu net perfect

Comment

• mijne is toegekomen en net eens gaan zien

bmwM3.jpg

Comment

• Spam Removed.

Comment

• Spam Removed.

Comment

• Thanks, als de levering van de nummerplaat wat meewerkt heb rij ik er volgende week mee rond.

Comment

Working...
                                          X