Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw f80 m3 / f82 m4 / f83 m4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Stock klinkt hij niet slecht maar imo slechter dan de vorige generatie M3.
    Met akrapovic of MPE klinkt het iets beter dan stock maar te duur voor dit verschil vind ik.
    2014 BMW F32 420 dA M-pakket
    2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
    2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
    2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
      Stock klinkt hij niet slecht maar imo slechter dan de vorige generatie M3.
      Met akrapovic of MPE klinkt het iets beter dan stock maar te duur voor dit verschil vind ik.

...+1

Comment

Stock klinkt hij niet slecht maar imo slechter dan de vorige generatie M3.
        Verschil tussen stock met MPE is heel groot. Heb je beide in het echt gehoord of baseer je je op de video's? Of het 5k waard is laat ik in het midden. Ik heb het toch besteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMario Bekijk Berichten
          ...+1

Tjah Mario, niets kan de sound van uw gewezen CSL evenaren he... Al zeker de nieuwe geblazen M's niet meer.
          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Spam Removed.
            Last edited by ; 13/11/2016, 23:05.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
              Dit klinkt ook voor geen meter: https://www.youtube.com/watch?v=CXRMhLz5CIY
              Ahaha nu zie ik dat je er niks van snapt. Dat is een clip met de kleppen dicht man.
              Hier aub https://www.youtube.com/watch?v=qhcI6GqGto0

Comment

• laat die van BMW maar eens bij AMG gaan loeren om te horen hoe het moet
                lets have some more member berries

Comment

• Spam Removed.
                  Last edited by ; 13/11/2016, 23:05.

Comment

• De M235i's op Zolder vandaag klonken mooi.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                      Tjah Mario, niets kan de sound van uw gewezen CSL evenaren he... Al zeker de nieuwe geblazen M's niet meer.
                      Hoewel als we vreemd gaan ... vorige week met de 991 GTS test gereden ... zalig geluid hoor !!
                      En een ideale compromis tussen sportief & comfortabel rijgedrag.
                      Zelfs het vrouwtje vond hem leuk rijden.
                      De CSL vond ze maar niks ... veel de hard afgeveerd + oncomfortabele kuipzetels.

Comment

• Zelfde als een m135i zeker lol

Comment

• Staat de wagen fabrieks af op runflats? 'k denk van niet maar nog es checken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                            laat die van BMW maar eens bij AMG gaan loeren om te horen hoe het moet
                            Amai nog niet. Zo heerlijk klinken de 4.0 V8 biturbo...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• dat lawaai komt toch veel meer van de uitlaat dan van de motor zelf?
                              lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                Met de kleppen open maakt het alleen maar meer herrie, maar ik vind het nog steeds voor geen meter klinken.
                                Het blijft een soort van koekblik geluid.
                                Dit is de mijne met M performance uitlaat.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Geen koekblik geluid

Comment

• Luid, Luider, LUIDST

Comment

• Het geluid van de nieuwe M4 en M3 zijn bijlange niet slecht vind ik
                                    Je kan het uiteraard niet vergelijken met een (atmosferische) achtcilinder, maar toch klinkt ie niet slecht!

Comment

• Spam Removed.
                                      Last edited by ; 13/11/2016, 23:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erind Bekijk Berichten
                                        Dit is de mijne met M performance uitlaat.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Geen koekblik geluid
                                        Dat klinkt inderdaad zeer zeer goed!!!
                                        Enkel de uitlaat vervangen?
                                        2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                                        2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                                        2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                                        2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

Dat klinkt inderdaad zeer zeer goed!!!
                                          Enkel de uitlaat vervangen?
                                          Ja enkel de uitlaat bij Jorssen waar ik hem heb gekocht. Er is een enorm verschil tussen stock en MPE trust me. Ze hebben ook gezegd dat het geluid beter en luider gaat worden na 2-3000 km. Ben benieuwd. . Op video klinkt die goed maar in het echt is t een monster geworden

Comment

Working...
                                          X