Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw f80 m3 / f82 m4 / f83 m4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• pff erind je maakt ons wel jaloers met zo'n wagen.
    tzal nog wa sparen worden hier voor ik aan zoiets mag denken
    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
      pff erind je maakt ons wel jaloers met zo'n wagen.
      tzal nog wa sparen worden hier voor ik aan zoiets mag denken
      Hehe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
        dat lawaai komt toch veel meer van de uitlaat dan van de motor zelf?
        een uitlaat maakt geen lawaai hé.. de motor maakt het lawaai, de uitlaat vormt/vervormt het lawaai
        en AMG kan dat als de beste

Comment

• Dat heb ik vandaag mogen horen maar die nieuwe biturbo amgs zijn beduidend stiller dan een atmo

Comment

• Hoeveel korting krijg je meestal op een M3? Heb een offerte met 7,5-8% op de totale prijs excl. BTW. Ik weet dat als je goede fleetklant bent, de korting nog kan oplopen (vriend van me krijgt 16% op nieuwe X6M), maar vroeg me af of die 7,5-8 een mooi gemiddelde was. Ik kan het professioneel ook niet verantwoorden om bij een andere garage te kopen. Thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk Berichten
              Hoeveel korting krijg je meestal op een M3? Heb een offerte met 7,5-8% op de totale prijs excl. BTW. Ik weet dat als je goede fleetklant bent, de korting nog kan oplopen (vriend van me krijgt 16% op nieuwe X6M), maar vroeg me af of die 7,5-8 een mooi gemiddelde was. Ik kan het professioneel ook niet verantwoorden om bij een andere garage te kopen. Thx
              Ik heb rond de 10% gekregen als ik mij niet vergis

Comment

• Ik heb geen idee hoeveel korting ze vandaag geven bij BMW, maar 8% op de totaalprijs lijkt mij een mooie korting.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• 10% is te haalbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk Berichten
                    Hoeveel korting krijg je meestal op een M3? Heb een offerte met 7,5-8% op de totale prijs excl. BTW.
                    Had ik ook... standaard korting denk ik.

Comment

• Spam Removed.
                      Last edited by ; 13/11/2016, 23:06.

Comment

• Spam Removed.
                        Last edited by ; 13/11/2016, 23:06.

Comment

• Spam Removed.
                          Last edited by ; 13/11/2016, 23:07.

Comment

• Spam Removed.

Comment

• Spam Removed.

Comment

• Spam Removed.

Comment

• Comment

• Nog nieuws hier? Vraagje voor de eigenaars... Had het niet ervaren tijdens de testrit, dat was natuurlijk op een prachtige zonnige dag... maar 'k hoor dat het een venijnig ding is op nat wegdek?

Er staat hier vandaag een BMW M4 individual tanzanite op de parking in Leuven, ben blij dat ik die kleur niet genomen heb, het zou niet echt 'individueel' geweest zijn. Ondanks al het carbon addenda, ziet de auto er vrij anoniem uit zo. Een kenner herkent 'em wel, maar ik moest 'em echt aanwijzen of mijn collega zou 'em niet eens gezien hebben (is ook eentje zonder M badge). Front splitter en rear diffusor zijn toch nog kleine prullen die ik misschien ga nemen, nu ik het IRL gezien heb. Alhoewel die front splitter gevaarlijk laag hangt, is het wel bijzonder knap. De carbon spoiler is op een donkere koetswerkkleur ook een mooi accent... op een lichtere koetswerkkleur gaat het misschien te opvallend zijn.

Comment

• Klopt, met dit weer moet je wat voorzichtiger zijn. Is ook normaal met al die power op 2 wielen.

Comment

• Ik snap het, maar gaat 'ie getelefoneerd uitbreken... of wilt die u gewoon brutaal in de kakker pakken wanneer je effe niet oplet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                          Ik snap het, maar gaat 'ie getelefoneerd uitbreken... of wilt die u gewoon brutaal in de kakker pakken wanneer je effe niet oplet?
                                          Naah niet overdrijven e Zolang je normaal rijdt moet je geen schrik hebben. De auto heeft heel veel grip vind ik, zelf met nat weer. Als je dan DSC af zet en sport+ doet dan durft die kont uitbreken.

Comment

Working...
                                          X