Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoeveel korting krijg je meestal op een M3? Heb een offerte met 7,5-8% op de totale prijs excl. BTW. Ik weet dat als je goede fleetklant bent, de korting nog kan oplopen (vriend van me krijgt 16% op nieuwe X6M), maar vroeg me af of die 7,5-8 een mooi gemiddelde was. Ik kan het professioneel ook niet verantwoorden om bij een andere garage te kopen. Thx
Hoeveel korting krijg je meestal op een M3? Heb een offerte met 7,5-8% op de totale prijs excl. BTW. Ik weet dat als je goede fleetklant bent, de korting nog kan oplopen (vriend van me krijgt 16% op nieuwe X6M), maar vroeg me af of die 7,5-8 een mooi gemiddelde was. Ik kan het professioneel ook niet verantwoorden om bij een andere garage te kopen. Thx
Ik heb rond de 10% gekregen als ik mij niet vergis
Nog nieuws hier? Vraagje voor de eigenaars... Had het niet ervaren tijdens de testrit, dat was natuurlijk op een prachtige zonnige dag... maar 'k hoor dat het een venijnig ding is op nat wegdek?
Er staat hier vandaag een BMW M4 individual tanzanite op de parking in Leuven, ben blij dat ik die kleur niet genomen heb, het zou niet echt 'individueel' geweest zijn. Ondanks al het carbon addenda, ziet de auto er vrij anoniem uit zo. Een kenner herkent 'em wel, maar ik moest 'em echt aanwijzen of mijn collega zou 'em niet eens gezien hebben (is ook eentje zonder M badge). Front splitter en rear diffusor zijn toch nog kleine prullen die ik misschien ga nemen, nu ik het IRL gezien heb. Alhoewel die front splitter gevaarlijk laag hangt, is het wel bijzonder knap. De carbon spoiler is op een donkere koetswerkkleur ook een mooi accent... op een lichtere koetswerkkleur gaat het misschien te opvallend zijn.
Ik snap het, maar gaat 'ie getelefoneerd uitbreken... of wilt die u gewoon brutaal in de kakker pakken wanneer je effe niet oplet?
Naah niet overdrijven e Zolang je normaal rijdt moet je geen schrik hebben. De auto heeft heel veel grip vind ik, zelf met nat weer. Als je dan DSC af zet en sport+ doet dan durft die kont uitbreken.
Comment