Spam Removed.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw f80 m3 / f82 m4 / f83 m4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenNope, te veel spoilers op de auto.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk vind 'm ook minder knap door al dat spoilerwerk. De E46 CSL blijft voor mij de ultieme light M3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenIeder zijn ding, natuurlijk, maar hier kan ik netjes inkomen. Een handbak is voor mij geen optie meer, ik geniet te veel van de aangename ontspannen invloed van een automaat (bvb ZF8 ). Niet persoonlijk op iemand bedoeld, maar veel mensen lijken uit snobisme een handbak te willen, want "ik ben een een echte liefhebber, en die wil manueel". Ondanks dat ik absoluut begrijp dat het leuk kan zijn, maar ik ben er, na 30 jaar manueel schakelen, en het dichtslibbende verkeer op vele punten, helemaal klaar mee.
Handbak is nog juist goed om eens een trackday te doen of op vakantie. Laat hem voor de rest maar links liggen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk rij ondertussen zo'n 14 jaar automaat en zou niets anders meer willen. Er gaat plots een andere (rij)wereld voor je open als je met een goeie rijdt.
Handbak is nog juist goed om eens een trackday te doen of op vakantie. Laat hem voor de rest maar links liggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenIk ben nu nog maar even onderweg met een automaat, en wil nu al niet meer terug ;D
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Ik begrijp dat manueel vs automaat z'n fans heeft, ik persoonlijk heb altijd voorkeur aan manueel. M'n audi is manueel en m'n maserati is auto maar toch schakel ik steeds met de peddle's . Ivm keramische remmen, ik lees dat Iceman zegt altijd nemen indien beschikbaar maar daar ben ik het toch niet echt mee eens hoor, ik vind keramische remmen eigenlijk redelijk gevaarlijk voor op de openbare weg. Moest de keuze zich ooit voordoen dan zou ik zeggen neem steeds carbon remmen deze remmen goed zowel koud als warm waarbij de keramische het enkel maar subliem doen bij warm. Dus iemand die de wagen gebruikt voor woon-werk verkeer van 10km zal z'n keramische remmen niet voldoende kunnen opwarmen tenzij hij als een zot rijdt. Nog een nadeel van keramische remmen is dat de remblokjes slijten dat het niet normaal is
Comment
-
Om door de week, tussen 6u en 19u verplaatsingen te doen, is een manuele idd een straf, met al dat drukke verkeer, en de kans dat je veel in de file staat.
De uren daarbuiten echter is het veel minder druk op de baan, en kan je zeker genieten van een manuele bak. Ik heb gisteren nog een plezierritje gedaan van goed een uur met de GTS, en het was een uur van genot.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
De automaat van de M is volgens mij toch iets anders dan gewone automaat. Heb al verschillende auto's gehad met automaten, maar deze is toch iets anders. Als hij op 1 blokje staat is hij idd net zoals iedere goeie automaat. Zet hem op 2 of 3 blokjes en dan begint de pret pas. Je kan dan ook nog eens perfect zelf schakelen met die flippers en dan kan je evenveel fun hebben als met een manueel maar dan nog beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk BerichtenDe automaat van de M is volgens mij toch iets anders dan gewone automaat. Heb al verschillende auto's gehad met automaten, maar deze is toch iets anders. Als hij op 1 blokje staat is hij idd net zoals iedere goeie automaat. Zet hem op 2 of 3 blokjes en dan begint de pret pas. Je kan dan ook nog eens perfect zelf schakelen met die flippers en dan kan je evenveel fun hebben als met een manueel maar dan nog beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenBMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIn de States is zo'n tuning schering en inslag. Gelukkig zien we dat hier niet gauw.
Comment
Comment