Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw f80 m3 / f82 m4 / f83 m4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Spam Removed.
    Last edited by ; 13/11/2016, 23:18.

Comment

• Spam Removed.

Comment

• Comment

• Comment

• En geen leder op het dashboard en bovenkant van de deuren...
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Spam Removed.

Comment

• Spam Removed.

Comment

• prachtig, en een niet met geblindeerde ruiten.

Comment

• Door werken aan mijn gevel staat mijn M3 al 5 weken in de garage. Het is toch lastig om er zo lang niet mee te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk Berichten
                      Door werken aan mijn gevel staat mijn M3 al 5 weken in de garage. Het is toch lastig om er zo lang niet mee te rijden.
                      Ik wil u gerust m'n adres PM'en hoor, doe genoeg dagelijkse km's

Comment

• Prachtige uitvoering. Heerlijke kleur dat Pyritbruin.
                        Velgen zou ik toch één maatje kleiner nemen, voor de rest schitterende kar.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Pak maar 2 maten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                            toch echt een tegenvaller kwa geluid om het nog licht uit te drukken
                            lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                              toch echt een tegenvaller kwa geluid om het nog licht uit te drukken
                              Idd. Gelukkig hebben die nog "active sound system" in de wagen
                              Geen vergelijk met de vorige generatie atmo's.
                              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Blijft spijtig, waarom kan AMG wel een zalige sound uit een turbogeblazen motor toveren en M niet. Granted, 't is wel een V8, maar dan nog.

Comment

• Believe you me, niet oordelen vanachter de PC want 'k vond 'em in persoon veel beter klinken (zeker als de turbodruk zich kan opbouwen ipv stationair), is ook luider dan overkomt op video.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                    Pak maar 2 maten.
                                    Inderdaad.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Wel, in het echt valt het goed mee en zeker al met de optionele uitlaat. Niet te vgl met online filmpjes.

Comment

• De mannen die uitlaten verkopen moeten ook iets verdienen.

Comment

• Tis dat!

Comment

Working...
                                          X