Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw f80 m3 / f82 m4 / f83 m4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
    Believe you me, niet oordelen vanachter de PC want 'k vond 'em in persoon veel beter klinken (zeker als de turbodruk zich kan opbouwen ipv stationair), is ook luider dan overkomt op video.
    Denk je echt dat mensen enkel oordelen via internet? Ik heb die al x maal gehoord, zelfs al met een M4 gereden. Geluid lijkt echt nergens op, triestig voor zo een soort wagen. Active sound is een belediging voor het M logo. Rijervaring komt trouwens dichter bij mij N55 dan bij mijn S54. Moderne motoren en hun haardrogers...
    Last edited by order66; 07/01/2016, 18:25.
    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
      Denk je echt dat mensen enkel oordelen via internet?
      Toch >90% kijkt nen keer op YouTube denk ik, mezelf incluis. Maar ik was bij een testrit na 3 minuten overtuigd van de aankoop, het klonk in mijn oren helemaal niet zoals flatulerende stofzuiger.

Een vergelijking:

Comment

• Al die atmosferische M's waren wel geldputten en zuipschotten .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
          S54.
          + nog een carbon airbox zorgt voor ongelofelijk knap inductiegeluid inderdaad, zo maken ze niet meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
            Al die atmosferische M's zijn wel geldputten en zuipschotten .
            Even aangepast

Comment

Al die atmosferische M's waren wel geldputten en zuipschotten .
              Zou ik niet moeten hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                Believe you me, niet oordelen vanachter de PC want 'k vond 'em in persoon veel beter klinken (zeker als de turbodruk zich kan opbouwen ipv stationair), is ook luider dan overkomt op video.
                Ik weet niet of je het op een specifieke M3 hebt, maar heb ze al genoeg in het echt gehoord.
                Niet dat ze slecht klinken, maar toch het minst van alle M3's vind ik.
                Nu ja, ik zou alleszins niet klagen hoor moest ik er eentje kunnen kopen, zal sowieso beter klinken dan m'n dieselstoof

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                  Zou ik niet moeten hebben.

En al zeker niet in het rood, da's gewoon om aandacht schreeuwen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten

Eigenaars van rode auto's zijn posers!

Comment

Al die atmosferische M's waren wel geldputten en zuipschotten .
                      Met rijplezier dat recht evenredig is
                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• toch vreemd dat de prestaties tussen de M's en AMG's per klasse telkens heel gelijkaardig zijn. zouden ze dat zo afgesproken hebben om te voorkomen dat een M3 pakweg rapper is dan een E63 of een C63 rapper dan een M5 of M6?
                        lets have some more member berries

Comment

Ik wil u gerust m'n adres PM'en hoor, doe genoeg dagelijkse km's
                          Vandaag zal ik hem nog eens wassen kan ik hem toch even horen brullen en blinkt hij weer als een vers gewassen smurf

Comment

• Spam Removed.
                            Last edited by ; 13/11/2016, 23:19.

Comment

Weet je gelijk waarom ik niet van rode wagens hou en al zeker niet als het interieur rood is.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Eigenaars van rode auto's zijn posers!
                                Altijd leuk als mensen met zichzelf kunnen lachen.
                                👍🏼

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                  Weet je gelijk waarom ik niet van rode wagens hou en al zeker niet als het interieur rood is.

Ik heb ook een rode met rood interieur.

Comment

Ik heb ook een rode met rood interieur.
                                    >>>opzoek naar vinger in keel foto>>>

Comment

• M3/M4 competition package

2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                                      2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                                      2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                                      2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• nice! BMW is echt wel weer goed bezig de laatste paar jaar
                                        lets have some more member berries

Comment

• Spam Removed.
                                          Last edited by ; 13/11/2016, 23:19.

Comment

Working...
                                          X