Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw f80 m3 / f82 m4 / f83 m4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Spam Removed.
    Last edited by ; 13/11/2016, 23:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
      Thereifixedit.com

Zalig is dat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Zalig is dat!
        Merci Jakkel, 'k was ook wel enthousiast bij ontvangst van de Seasucker en vooral over het gemak van de installatie dat ik er meteen een fotootje van moest pakken... of voor in 't geval de fiets onderweg van 't dak vloog, ter identificatie dan.

De fiets is blijven plakken gelukkig. Ik was teleurgesteld toen ik ontdekte dat je geen klassieke dakdrager op het carbon dak van deze generatie M3/4 kan installeren (wél op de uitvoeringen met schuifdak), maar zo'n Seasucker is uiteindelijk prima voor zo'n fiets... Als je nog meer op je dak wil vervoeren is zo'n systeem wellicht niet meer zo praktisch, maar alleszins wel een optie.

Comment

• Spam Removed.
          Last edited by ; 13/11/2016, 23:27.

Comment

• Spam Removed.

Comment

Merci Jakkel, 'k was ook wel enthousiast bij ontvangst van de Seasucker en vooral over het gemak van de installatie dat ik er meteen een fotootje van moest pakken... of voor in 't geval de fiets onderweg van 't dak vloog, ter identificatie dan.

De fiets is blijven plakken gelukkig. Ik was teleurgesteld toen ik ontdekte dat je geen klassieke dakdrager op het carbon dak van deze generatie M3/4 kan installeren (wél op de uitvoeringen met schuifdak), maar zo'n Seasucker is uiteindelijk prima voor zo'n fiets... Als je nog meer op je dak wil vervoeren is zo'n systeem wellicht niet meer zo praktisch, maar alleszins wel een optie.
              Da's idd klote als je dat pas ontdekt NADAT je de wagen hebt aangeschaft... Bij de testrit in Bornem was dit het éérste wat ze me vertelden... indien ik een dakdrager wenste te gebruiken, dat ik moest het schuifdak nemen...

Comment

Fiets kan toch (even snel) in de koffer gestopt worden? In m'n E92 kan mijn koersfiets (achterbank plat en het voorwiel er los insteken) er gemakkelijk in. Zelfs twee in de koffer. Kofferruimte van een M4 is misschien zelfs fractie breder dan bij een E92.

Je kader is wel iets groter dan het mijne en misschien moet je je zadelpen wat zakken om de fiets er in te krijgen? Is wel wat vervelend maar zelfs als je veel fietst zul je toch niet meer dan 1x per week (enfin 2x, erin, fietsen, er terug in en naar huis) de pen ff moeten zakken, met inbussleutel. Alternatief als je niet wilt "prullen" aan de zadelpen is ook het achterwiel eruit halen.

'k Wil je geen schrik aanjagen maar mijn pa zijn eerste fietsrek (+/- 1985) was zo'n klasssiek rek om op een vlak kofferdeksel te zetten en had o.a. 4 zuignappen. Het spel heeft er niet lang opgestaan. Bij mijn oom is eenzelfde fietsrek er gewoon afgedonderd al rijdend en kwam bijna terecht op een achterligger.
                Anno 2016 zie ik dat niet snel meer gebeuren maar als je bijv na een lange fietsrit in de Ardennen snel terug thuis wilt zijn en je geeft "wat gas" op de autosnelweg en je hebt al lang dat rek niet meer gecontroleerd ... Soit, met de fiets in de koffer zou ik me veel geruster voelen.

Comment

• Spam Removed.

Comment

• Spam Removed.

Comment

• Spam Removed.

Comment

• Nog eens een update:

Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk Berichten
                        Je kader is wel iets groter dan het mijne en misschien moet je je zadelpen wat zakken om de fiets er in te krijgen?
                        Het is een maatje 60 inderdaad.
                        En het type zadelklem is niet zo'n geslaagd ontwerp op die EMX-525. Ze hebben dat trachten te verbeteren met een aangepast ontwerp sinds MY2015, maar dat werkt ook nog altijd met 2 inbus vijzen. 't Komt erop neer dat die Seasucker nog gemakkelijker geïnstalleerd is dan de fiets in de koffer te proppen... maar ik geef je wel gelijk dat die in de koffer veiliger ligt. Als je onderweg eens effe stopt om te gaan winkelen bijvoorbeeld, zowel de Seasucker als de fiets zijn vliegensvlug van je dak gestolen. Ook iets om rekening mee te houden.

Comment

• Vandaag originele BROCHURE BMW M3 "30 Jahre" (produktie 500 stuks) met verwijzing naar 1ste M3 (ook in Macaoblauw) ontvangen (7 dagen na persmededeling zat 28/5 ) ; VERZAMELITEM !!!

Comment

• Een brochure verzamelitem?

Den oto ja, maar et boekske?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Ja, zeker en vast "verzamelitems" deze brochures ! ; van de 30 Jahre M5 evenals deze nu uitgebrachte folder 30 Jahre M3 en de reeds in januari ontvangen (zelfs in het Nederlands !) van de M4 GTS ... Prijzen van deze folders gaan evenzeer omhoog net als de "oto's" ; (nb. de eerste folders van de "onmiddellijk" uitverkochte PORSCHE 911R werden op ebay vorige maand verkocht voor meer dan 200 euro !!! Zelf bezit ik een zeer uitgebreid archief "alles" van BMW sinds 1970 ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
                                Vandaag originele BROCHURE BMW M3 "30 Jahre" (produktie 500 stuks) met verwijzing naar 1ste M3 (ook in Macaoblauw) ontvangen (7 dagen na persmededeling zat 28/5 ) ; VERZAMELITEM !!!
                                ontvangen!? via de post!?

Comment

• Brochure BMW M3 "30 Jahre" net zo beperkt en exclusief als de wagen zelf ... Toch tevreden deze zo snel in mijn collectie te hebben ... (samen met deze van de 30 Jahre M5, M2 en de M4 GTS !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
                                    Brochure BMW M3 "30 Jahre" net zo beperkt en exclusief als de wagen zelf ... Toch tevreden deze zo snel in mijn collectie te hebben ... (samen met deze van de 30 Jahre M5, M2 en de M4 GTS !
                                    Mooie verzameling!
                                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Spam Removed.
                                      Last edited by ; 13/11/2016, 23:28.

Comment

• Ik heb wat zitten spelen met de configurator van BMW. Nu heb je het competition pack en het carbon pack heb op de M3,M4. Wat met opvalt is als je de 19 duims wielen aanvinkt in het zwart dat het GEEN runflats zijn?
                                        Wat zou daar de reden achter zijn?
                                        Als je de gewone 19 duims aanvinkt zijn het wel runflats net als de 18 duims.

Wat ik niet kan terug vinden zijn de bandenmaten van de 20 duims van het competition pack, weet iemand deze? Blijft toch een stille droom zo'n M3... Ik kijk regelmatig op de Duitse BMW site bij de gebraugtwagens en eigenlijk is het nog te doen, maar ja vrouwtje moet meewillen e....

Comment

• Spam Removed.
                                          Last edited by ; 13/11/2016, 23:28.

Comment

Working...
                                          X