Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw f80 m3 / f82 m4 / f83 m4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
    Grote minderheid .
    Is dat hetzelfde als een kleine meerderheid?

Als je wil opvallen of uitpakken koop je beter geen nieuwe M3/4. 't Spel kost minstens dubbel zoveel dan wat de gemiddelde mens denkt dat het kost.
    Het is ook nog eens een BMW, qua perceptie sowieso een miskoop IMHO. Als je wil opvallen zijn er dus heel wat andere en exclusievere opties binnen de prijsrange te vinden.

Ik zou maw eerder het omgekeerde denken, dat de meerderheid van de M3/4 kopers het niet voor de aandacht doet (beetje zoals het verschil tussen de gemiddelde Porsche en Ferrari man). De aangepaste uitlaat is er 100% voor mijn eigen rijplezier (en ook voor het uiterlijk, want ik vind de standaard einddemper een beetje lomp). Elke tunnel die ik doe (misschien de perceptie dat ik om aandacht vraag) maar het raampje gaat open voor mijn eigen plezier, ook als er niemand in de buurt is. De enigste mensen die wel onder de indruk zijn, die heel spontaan reageren en u trakteren op lichtconcert met duimpjes, zijn jonge mannen van het Noord-Afrikaans type. (begrijp me niet verkeerd, vind het wel fantastisch om gelijkgestemde zielen te ontmoeten en hun enthousiasme werkt aanstekelijk, maar ze zijn in een "grote" minderheid).

Comment

• Spam Removed.
      Last edited by ; 13/11/2016, 23:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Ik heb met de M4 met DCT gereden. Dat schakelt naar mijn mening en gevoel echt maar miniem sneller dan de ZF8 in sport.
        in welke omstandigheden test je dat? in de bochten op een circuit ga je dat wel duidelijker gaan voelen
        lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten

Als je wil opvallen of uitpakken koop je beter geen nieuwe M3/4.
          Dit is eigenlijk de bedoeling van deze aankoop moest je het nog niet begrepen hebben.
          Last edited by ; 05/11/2016, 00:27.

Comment

• Inderdaad voor minder geld koop je een nieuwe cayman en val je meer op omdat je een Porsche rijdt, sterker nog je koopt een cayman van 4 jaar voor pakweg 30-35000€ en iedereen vind je een rijke stinker

Comment

• Spam Removed.
              Last edited by ; 13/11/2016, 23:54.

Comment

• Spam Removed.

Comment

• Spam Removed.

Comment

• Spam Removed.

Comment

• De achterlichten van de gts zijn wel lekker alleen de achtervleugel kon beter.

Comment

• Spam Removed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                          Achtervleugel is gewoon een lelijk ding, ziet er uit als een vlag op een modderschuit.
                          Nochtans spam jij hier geregeld de boel vol met gelijkaardige gedrochten hoor.

Comment

Nochtans spam jij hier geregeld de boel vol met gelijkaardige gedrochten hoor.
                            All Spam Removed. ;]
                            Last edited by ; 13/11/2016, 23:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                              All Spam Removed. ;]
                              Mooi zo, nu nog in de andere topics.

Comment

Mooi zo, nu nog in de andere topics.

Maakt toch niet uit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                  Maakt toch niet uit?
                                  Ik lach er dan ook mee. Hij neemt het blijkbaar wel wat serieus.

Comment

• Nice!

Comment

• It's a miracle, i'm in.

Comment

• Je moet niet vragen hoe, maar nu opnieuw binnen komen was ook weer een hele toer.

Comment

• Zomaar binnen komen is er nog steeds niet bij, dan nog steeds foutmeldingen.
                                          Nu steeds uitgelogd naar binnen dan naar andere pagina's gaan en dan proberen in te loggen is nu zeer moeizaam gelukt.
                                          En als ik het bericht plaats door op Post Repley te drukken krijg ik gelijk een fout melding in beeld maar het bericht wordt wel geplaatst.

Comment

Working...
                                          X