Oorspronkelijk geplaatst door Gastje
Bekijk Berichten
Als je wil opvallen of uitpakken koop je beter geen nieuwe M3/4. 't Spel kost minstens dubbel zoveel dan wat de gemiddelde mens denkt dat het kost.
Het is ook nog eens een BMW, qua perceptie sowieso een miskoop IMHO. Als je wil opvallen zijn er dus heel wat andere en exclusievere opties binnen de prijsrange te vinden.
Ik zou maw eerder het omgekeerde denken, dat de meerderheid van de M3/4 kopers het niet voor de aandacht doet (beetje zoals het verschil tussen de gemiddelde Porsche en Ferrari man). De aangepaste uitlaat is er 100% voor mijn eigen rijplezier (en ook voor het uiterlijk, want ik vind de standaard einddemper een beetje lomp). Elke tunnel die ik doe (misschien de perceptie dat ik om aandacht vraag) maar het raampje gaat open voor mijn eigen plezier, ook als er niemand in de buurt is. De enigste mensen die wel onder de indruk zijn, die heel spontaan reageren en u trakteren op lichtconcert met duimpjes, zijn jonge mannen van het Noord-Afrikaans type. (begrijp me niet verkeerd, vind het wel fantastisch om gelijkgestemde zielen te ontmoeten en hun enthousiasme werkt aanstekelijk, maar ze zijn in een "grote" minderheid).
Comment