Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lamborghini Huracan LP610-4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Kvind hem wel vet. De eerste gallordo blijft langs voor toch wel eens schoonheid zonder extreem te zijn

Comment

Vind de oude mooi maar de nieuwe nog mooier,prachtbak gewoon....

Comment

Ik vind hem prachtig, in mijn ogen véél mooier dan de Gallardo!
        Vooral die duikende schouderlijn is knap, zelfs de achterkant vind ik ferm.
        Het minst geslaagd vind ik de vele knopjes op de middenconsole.
        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Niet mis, behalve in profiel is het iets "minder"
          Heb lambos nooit echt mooi gevonden maar wel opvallend

Doet me wel aan de nieuwe lotus esprit denken (foto van 2010)
          weet niet of die er eigenlijk al is of nog zal komen

Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
              Fack man da's ferm!!!

Wat moet dat grapke gaan kosten?
              Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
              Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
              If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                Fack man da's ferm!!!

Wat moet dat grapke gaan kosten?
                = de ultieme droom?!

Aus.$ 428.000 = +/- € 276.000 excl. de velgskes.(4 x US$ 2826,00)
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Dat is zeker met Australische taxen erbij?
                  Zou straf zijn als de lp610 70k meer kost dan een lp560.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                    Dat is zeker met Australische taxen erbij?
                    Zou straf zijn als de lp610 70k meer kost dan een lp560.
                    http://www.themotorreport.com.au/578...-for-australia
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

€276.000 ligt toch al redelijk dichtbij de prijs van een Aventador (€327.000).
                      458, mp4-12c en voorheen de lp560 zijn allemaal in de 200k range.

Prijzen maakt Lamborghini nog niet bekend, maar zullen vast in de buurt van 200.000 euro beginnen. Zoals de traditie het wil, verwijst de naam naar een vechtstier. In dit geval naar een onoverwinnelijke stier uit Alicante in 1879.
                      Alle informatie over de auto op AutoScout24: beoordelingen, advies voor koop en verkoop, calculator voor autofinanciering, verzekeringen en leasing

Comment

Comment

Een lid van teamspeed wist dit nog te vertellen.

Originally Posted by MONACO BODYGUARDS™ »
                          Yes..... will keep the info coming. But as for now the coupe and another car has the priority at the factory.
                          Originally Posted by MONACO BODYGUARDS™ »
                          You called it..... Aventador SV.

Comment

Knappe auto

Comment

[QUOTE=fuxhound;5247323]

oud nieuws blijkbaar : 05-01-2012 ...

Comment

Comment

Video werkt jammer genoeg niet meer wegens een auteursrechtclaim.
                                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Bron + meer foto's: [www.autoevolution.com]

Comment

qua styling is de achterkant vanuit bepaalde standpunten toch wat disproportioneel. De plaatsing van de achteras tov. bepaalde lijnen in het koetswerk overtuigen me niet.
                                          Ik mis echt de elegantie van de gallardo in deze.
                                          Maar hij laat wel een potentere, gedrongen impressie.
                                          Ik vind de bovenstaande kleur overigens wel interessant. In die zin is lamborghini de laatste 10 jaar toch wel trendsetter.

Comment

Working...
                                          X