Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lamborghini Huracan LP610-4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      Dan toch liever de 'gewone' versie.
      Absoluut, veel stijlvoller.
      There are Pretenders among us.....
      Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

      Comment


      • Huracán Performante Spyder



        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

        Comment


        • Cabrio's met een stoffen kap en heel hoog vermogen heb ik nooit gesnapt. Dan liever een 488 GTB Spider.

          Of de coupéversie van de Performante.

          Comment








          • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              Cabrio's met een stoffen kap en heel hoog vermogen heb ik nooit gesnapt. .
              Wat valt daar aan of niet aan te snappen ? Een cabrio met een stoffen kap en heel hoog vermogen betekent dat het een cabrio is met een stoffen kap en heel hoog vermogen ..

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten

                Wat valt daar aan of niet aan te snappen ? Een cabrio met een stoffen kap en heel hoog vermogen betekent dat het een cabrio is met een stoffen kap en heel hoog vermogen ..
                Het nut daarvan. Rij eens +200 met de kap open.

                Comment


                • Of het dan een stoffen kap is of niet maakt dan toch niet uit, als ze open ligt ?

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                    Of het dan een stoffen kap is of niet maakt dan toch niet uit, als ze open ligt ?
                    Daarom dat bij zulke snelheden de kap dan dicht zou blijven.

                    Comment


                    • Dus, met een metalen dak kan je wel open tegen +200, maar met een stoffen dak niet ? Ja, nu snap ik het niet meer ..

                      Comment


                      • Ik vind zo'n open auto met een picknick tafel achterop helemaal niets.
                        There are Pretenders among us.....
                        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                          Dus, met een metalen dak kan je wel open tegen +200, maar met een stoffen dak niet ? Ja, nu snap ik het niet meer ..
                          Stof/staal, bij +160 altijd dicht. Duidelijk?

                          Comment


                          • Ja, dat is mij uiteraard duidelijk, +160 is dicht. Maar blijft je opmerking dat je cabrio's met een stoffen kap en heel hoog vermogen niet snapt. Dat heeft toch niets te maken met "Stof/staal, bij +160 altijd dicht" ? Dus wat is nu eigenlijk het probleem met cabrio's met een stoffen kap en heel hoog vermogen ? Of het nu van stof is of niet, het blijft toch gewoon dicht bij +160 ?
                            Ik wil je visie proberen begrijpen, maar dan moet je het wel uitleggen ..

                            Comment


                            • Bij hoge snelheden maakt zo'n stoffen kap een hoop kabaal terwijl een cabrio met een klapdak (488GTB) dan dezelfde eigenschappen heeft als een coupé.

                              Comment


                              • Ah, nu zijn we er.
                                Ach, ik denk niet dat er met een Huracan 90% van de tijd meer dan 200 km/u gereden wordt hoor, dus daar zou ik mij geen zorgen om maken.
                                Trouwens, daarvoor hoeft die cabrio toch geen heel hoog vermogen te hebben ? Dat past evengoed bij een MX-5, als ik 150 op de snelweg rijd, maakt dat inderdaad veel kabaal, maar voor die enkele keren dat dit gebeurt, heb ik daar geen probleem mee. Het heeft genoeg voordelen om dat er bij te nemen.
                                Het stoffen dak van een MX-5 gaat open op 3 seconden, bij een MX-5 RF duurt het er 13. Die weegt ook nog eens 50 kg of 5% meer.

                                Comment


                                • EERSTE DETAILS TE ZIEN

                                  FACELIFT VOOR LAMBORGHINI HURACÁN OP KOMST

                                  Lamborghini presenteert waarschijnlijk al spoedig een aangescherpte Huracán. De eerste detailfoto's van wat die update op optisch vlak te betekenen heeft, zijn nu opgedoken.

                                  Met de Huracán Performante (LP640-4) voegde Lamborghini in 2017 de overtreffende trap van de Huracán (LP610-4) toe aan het leveringsgamma van de supercar die sinds de komst van de Urus niet meer als instap-Lambo geldt. Vorig jaar kreeg die Huracán Performante gezelschap van een Spyder en dat betekent dat de rest van het Huracán-gamma klaar is voor vernieuwing.

                                  Onze Engelse collega's van AutoExpress hebben detailfoto's van de vernieuwde Huracán opgevist uit een telefoonapplicatie die alleen op uitnodiging van Lamborghini te gebruiken is. De Performante-versies kregen al koplampen met een nieuwe indeling en zo te zien krijgen straks ook de 'reguliere' Hurácans, de LP610-4 en de achterwielaangedreven LP580-2, die vernieuwde kijkers. Ook krijgen we iets te zien van de opnieuw vormgegeven voorbumper. Aan de achterzijde van de Huracán verwachten we ook nieuwigheden, maar het is nog niet duidelijk wat er precies gaat veranderen.

                                  Kort geleden legde Audi zijn aan de Huracán gerelateerde R8 op de snijtafel en tijdens die aanpassingsronde kreeg de topversie Performance Quattro van die Duitser een vermogen van 620 pk en 580 Nm. We verwachten dat ook de V10 van de Huracán die vermogenssprong van 10 pk en 20 Nm gaat maken. Waarschijnlijk krijgen ook de achterwielaangedreven Huracáns er vermogen bij en dat betekent dat die straks 590 pk sterk zullen zijn. Nog even wachten op zekerheid.




                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                  Comment


                                  • IN LIJN MET PERFORMANTE

                                    LAMBORGHINI HURACÁN EVO DUIKT WEER OP

                                    Vorige week konden we jullie dankzij onze Engelse collega's van AutoExpress de eerste foto's van de vernieuwde Lamborghini Huracán zien. Deze week start met een nieuwe afbeelding van die aangescherpte Italiaan.

                                    De eerste detailfoto's van de vernieuwde Lamborghini doken op in een op uitnodiging van Lamborghini te gebruiken telefoonapplicatie en het is die digitale vergaarbak waarin AutoExpress opnieuw een foto van de vernieuwde Huracán heeft weten te vissen.

                                    Op de 'kentekenplaat' van deze Lambo' is niet alleen modelnaam Huracán te lezen, maar ook de toevoeging 'Evo'. Dat laatste wijst natuurlijk op het feit dat dit exemplaar aangepast is ten opzichte van de Huracán zoals die een ruime vier jaar geleden debuteerde. Dat is natuurlijk niet het enige nieuwe, wie de achterkant van de exoot bekijkt, ziet dat ook vernieuwde 'reguliere' Huracán de beschikking krijgt over het achterste met hoger geplaatste uitlaateindstukken. Daarmee worden de non-Performantes meer in lijn gebracht met de wijze waarop de topversies van het Huracán-gamma zijn uitgevoerd.


                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                    Comment


                                    • NON-PERFORMANTE OPGEWAARDEERD

                                      DÍT IS DE LAMBORGHINI HURACÁN EVO!

                                      Vanochtend kregen we de achterkant van de vernieuwde Huracán te zien en nu heeft Lamborghini alle informatie vrijgegeven van de Huracán Evo.

                                      De Huracán-familie werd vorig jaar uitgebreid met de Performante, de overtreffende trap van de Huracán. Die versies werden natuurlijk volgehangen met spoilerwerk én kregen herziene lichtunits. Nu zijn ook de 'reguliere' varianten van de Huracán van die nieuwe kijkers voorzien. Dat is naast het nieuwe bumperwerk aan de voorkant niet de enige wijziging. Zo krijgt de Huracán een opnieuw ontworpen achterzijde. Net als bij de Performante-versies verhuizen de uitlaateindstukken een verdieping omhoog.

                                      De oorspronkelijk 610 pk sterke Huracán krijgt er 30 pk bij en dat betekent dat de 5.2 V10 die achter de voorstoelen ligt nu 640 pk en 600 Nm levert. Dat betekent natuurlijk dat de interne naam van de Huracán Evo verandert in LP610-4 én dat hij net zo krachtig is als de Performante-versies. De 1.422 kilo zware Huracán Evo sprint daarmee in 2,9 tellen naar een snelheid van 100 km/h. Z'n top: 325 km/h. Wie 9 tellen geduld heeft, krijgt de snelheidsmeter op 200 km/h. Opvallend gegeven: die cijfers komen praktisch overeen met die van de Performante-versies, al weet de zijn gewicht van 1.382 kilo 40 kilo lichtere Performante de 200 km/h 0,1 tel eerder te bereiken.

                                      De Huracán maakt kennis met een meesturende achteras en een torque vectoring-systeem dat van toepassing is op alle vier de wielen. Verder heeft Lamborghini de stuurinrichting onder de loep genomen en verscherpt. Ook vanbinnen is er nieuws te melden, zo maakt de Huracán kennis met een nieuw 8,4-inch groot aanraakscherm dat in de middenconsole is geplaatst. Het systeem kan onder andere overweg met Apple CarPlay. Minder belangrijk, maar toch her vermelden waard: de oranje kleur op de foto's draagt de naam Arancio Xanto en is helemaal nieuw. Ook het 20-inch grote lichtmetaal dat je op deze foto's ziet, de Aesir-wielen, zijn nieuw. De eerste exemplaren worden deze lente geleverd. Prijzen volgen later.










                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                      Comment














                                      • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                        Comment


                                        • edit.

                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                          Comment

                                          Working...
                                          X